Led verlichting minder fel/warmer
woensdag 16 maart 2016 om 19:08
donderdag 17 maart 2016 om 12:14

donderdag 17 maart 2016 om 12:17
quote:Moosey schreef op 17 maart 2016 @ 12:14:
Originele gedachte hunniebunnie
Met de info van Perzikboom erbij zou ik zéker voor de kaptontape gaan. Moet je alleen nog een manier vinden om er een strakke, lange strook van te snijden, meerdere stukken die elkaar overlappen gaat lelijk zijn. Maar misschien is het er ook wel in smallere breedteS?Ja, ik zie nu pas dat er al veel meer reacties zijn. Toen ik reageerde, leek ik pas nr. 2 te zijn, sorry!
Originele gedachte hunniebunnie
Met de info van Perzikboom erbij zou ik zéker voor de kaptontape gaan. Moet je alleen nog een manier vinden om er een strakke, lange strook van te snijden, meerdere stukken die elkaar overlappen gaat lelijk zijn. Maar misschien is het er ook wel in smallere breedteS?Ja, ik zie nu pas dat er al veel meer reacties zijn. Toen ik reageerde, leek ik pas nr. 2 te zijn, sorry!
vrijdag 20 mei 2016 om 13:51
Ik wil eigenlijk mijn hele huis aanpakken qua Led verlichting. Het schijnt zeker op wat langere termijn heel erg veel besparing op te leveren. Maar ik vind de aanschaf nog al prijzig. Ik had al wel een goedkope leverancier gevonden.( http://www.retaillampen.nl/ ) maar volgens mij leveren die alleen aan bedrijven. Weet iemand nog een goede (goedkope) site of anders winkel in regio Eindhoven?