Lelievlekken
zondag 4 maart 2012 om 17:07
Ik heb vanmorgen een bos oude lelies weggegooid en nu zitten mijn handen onder de gele vlekken van het stuifmeel. Heel stom, want ik weet dat als je het op je kleding o.i.d. krijgt dat je het met plakband moet verwijderen. Heeft iemand een tip hoe ik het weg kan halen? Het lijkt nu alsof ik onder de mislukte henna-tattoos zit...
zondag 4 maart 2012 om 17:33
Haal een pot handwaspasta in huis. Je pakt een schep van dat "gruis". lijkt een beetje op super ingedikte jif. Gebruik het altijd na het sleutelen, maar tot nu toe geen andere zaken tegengekomen wat ik er niet mee van mijn handen kreeg.
http://www.discounter-arc ... nde2012-02-04/856973b.jpg
http://www.discounter-arc ... nde2012-02-04/856973b.jpg
zondag 4 maart 2012 om 17:42
zondag 4 maart 2012 om 20:02
Als ik lelie's in huis heb (gebeurt zelden, eerder gekregen dan gekocht) dan leef ik me meteen op die meeldraden uit met een schaartje. Verwijderen die hap, dan heb je dit probleem eenvoudigweg niet.
(Toegegeven, de bloemen zien er na deze behandeling niet meer helemaal compleet uit, maar zie je alleen van dichtbij)
(Toegegeven, de bloemen zien er na deze behandeling niet meer helemaal compleet uit, maar zie je alleen van dichtbij)