lelijk klein huis
zondag 12 januari 2014 om 14:04
Bibliotheek?
Of anders toch gewoon op je maker, Ruim alles eens goed op. Eventueel een verfkwast over dingen halen.
Maak gebruik van een inklaptafel. Eventueel bevestigd aan de muur. Of gebruik een computertafel.
Veel scholieren/studenten hangen graag op hun bed, ondersteund door veel kussens, om te studeren.
En wanneer je studeert moet je alleen naar je boeken kijken en niet naar de rommel er om heen
Of anders toch gewoon op je maker, Ruim alles eens goed op. Eventueel een verfkwast over dingen halen.
Maak gebruik van een inklaptafel. Eventueel bevestigd aan de muur. Of gebruik een computertafel.
Veel scholieren/studenten hangen graag op hun bed, ondersteund door veel kussens, om te studeren.
En wanneer je studeert moet je alleen naar je boeken kijken en niet naar de rommel er om heen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
zondag 12 januari 2014 om 14:11
Mijn dochter (14) heeft op eigen initiatief haar ruime zolderkamer verruild voor een kamer van 1,95 x 2,50 m., echt klein dus! Er staan een bed (in de lengte, want in de breedte paste niet), een billy boekenkast en een stoel in, en ze heeft twee boekenplanken. Ze overweegt nu om haar boekenkast om te ruilen voor haar bureau (45 cm. diep, dus zou nét passen tegenover haar bed). Overbodige zooi dumpt ze in de rest van het huis (helaas). Haar piepkleine kamertje is de mooiste van het huis
zondag 12 januari 2014 om 14:13
zondag 12 januari 2014 om 14:22
quote:Sense-1970 schreef op 12 januari 2014 @ 14:13:
Je hebt geen probleem, jij maakt er zelf een probleem van.. Dat je alleen op je kamer komt om te slapen, dat doe je toch echt zelf..
Jij hebt niet zoveel te 'vinden' van het huis van je ouders..Als je vind dat ik geen probleem heb, reageer dan gewoon niet.
Je hebt geen probleem, jij maakt er zelf een probleem van.. Dat je alleen op je kamer komt om te slapen, dat doe je toch echt zelf..
Jij hebt niet zoveel te 'vinden' van het huis van je ouders..Als je vind dat ik geen probleem heb, reageer dan gewoon niet.
zondag 12 januari 2014 om 14:34