Letterbak vtwonen
donderdag 27 september 2012 om 15:44
Heeft iemand van jullie deze letterbak van vt wonen? Ik wil graag weten wat de binnen afmeting is van t grootste vak.
Wil er nml iets van 35 cm hoog inzetten maar vraag me af of dat gaat passen. Anders moet ik denk ik voor de XL versie gaan denk ik.
http://www.basiclabel.nl/ ... enen-letterbak-l-wit.html
Wil er nml iets van 35 cm hoog inzetten maar vraag me af of dat gaat passen. Anders moet ik denk ik voor de XL versie gaan denk ik.
http://www.basiclabel.nl/ ... enen-letterbak-l-wit.html
donderdag 27 september 2012 om 16:04
Jammer. Vond de L versie net iets leuker dan de XL. Maar goed de dikte van de plankjes is dus 2 cm begrijp ik?? Heb de fles nogmaals nagemeten en hij is exact 34 cm. Als de plankjes 1,5 cm dik zijn zou t dus net kunnen. Als ze 2 zijn niet. Mocht iemand de bak hebben en even een plankje willen opmeten zou dat heel fijn zijn
donderdag 27 september 2012 om 20:24
Dit is niet eens een letterbak! Ik vind letterbakken leuk, maar dit is gewoon een kast met vakjes.
(letterbak is een la uit een oude drukkerij, die onderverdeeld is in vakjes om in die vakjes de verschillende letters te bewaren. Letterbakken werden in de jaren 60-80 opgehangen met in ieder lettervakje een prulletje of souvenier of klein beeldje)
(letterbak is een la uit een oude drukkerij, die onderverdeeld is in vakjes om in die vakjes de verschillende letters te bewaren. Letterbakken werden in de jaren 60-80 opgehangen met in ieder lettervakje een prulletje of souvenier of klein beeldje)
Zeg maar Spijker.
donderdag 27 september 2012 om 20:25
quote:bliksemse_bende schreef op 27 september 2012 @ 20:19:
Viel mij ook op spijker. Belachelijk veel geld voor een paar simpele grenen plankjes met een wit verfje, die je zelf in een avondje in elkaar zet.
Sterker nog, deze moet je ook zelf in elkaar zetten:
Wordt geleverd als eenvoudig bouwpakket met een duidelijke montage-instructie.
wat een afzetters bij vt-wonen!
Viel mij ook op spijker. Belachelijk veel geld voor een paar simpele grenen plankjes met een wit verfje, die je zelf in een avondje in elkaar zet.
Zeg maar Spijker.
donderdag 27 september 2012 om 20:54
quote:spijk-er schreef op 27 september 2012 @ 20:25:
[...]
Neeh!
Je koopt dus gewoon een doosje plankjes en schroefjes ter waarde van 10, 15 euro op z'n hoogst?
Tsssss....het is gewoon een afzetbak.....
[...]
Neeh!
Je koopt dus gewoon een doosje plankjes en schroefjes ter waarde van 10, 15 euro op z'n hoogst?
Tsssss....het is gewoon een afzetbak.....
vrijdag 28 september 2012 om 07:29
Hij is idd duur maar ik heb m met korting. En het is natuurlijk onzin dat je m zelf voor 15 euro kan maken. Naast hout heb je dan ook nog schuurpapier, shroeven, ophangsysteem grondverf, aflakverf en kwasten nodig. Dan vind ik t prijsverschil uiteindelijk te klein voor al dat gedoe en waarschijnlijk een minder mooi eindresultaat wat verven betreft.
Maar goed niemand heeft dus een antwoord op mijn vraag dus gok er dan wel op.
Maar goed niemand heeft dus een antwoord op mijn vraag dus gok er dan wel op.