Letterbak vtwonen

27-09-2012 15:44 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie deze letterbak van vt wonen? Ik wil graag weten wat de binnen afmeting is van t grootste vak.

Wil er nml iets van 35 cm hoog inzetten maar vraag me af of dat gaat passen. Anders moet ik denk ik voor de XL versie gaan denk ik.

http://www.basiclabel.nl/ ... enen-letterbak-l-wit.html
Afmetingen staan erbij

Afmetingen 76(h) x 20(d) x 96(l)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De vakken zijn 35 centimeter hoog, bruto, dus ga maar uit van 33,5 centimeter

Ahum.
Hoogte is 76 cm, daar gaat dus de dikte van 3 plankjes vanaf, ik denk 3 x 2 cm, dus zullen de vakken max 35 hoog zijn, te krap dus. Maatje groter lijkt me.
Jammer. Vond de L versie net iets leuker dan de XL. Maar goed de dikte van de plankjes is dus 2 cm begrijp ik?? Heb de fles nogmaals nagemeten en hij is exact 34 cm. Als de plankjes 1,5 cm dik zijn zou t dus net kunnen. Als ze 2 zijn niet. Mocht iemand de bak hebben en even een plankje willen opmeten zou dat heel fijn zijn ;)
Waarom bel je ze niet even?
Zij kunnen me niks vertellen helaas. Ze weten t niet :s
Wat een prijs! Als ik jou was zou ik plankjes halen en zelf zoiets in elkaar zetten. Zo gedaan, heb je de maat die je wilt en een stuk goedkoper.
Zeg maar Spijker.
Viel mij ook op spijker. Belachelijk veel geld voor een paar simpele grenen plankjes met een wit verfje, die je zelf in een avondje in elkaar zet.

En dan kun je hem ook nog precìes op het formaat maken dat je wenst. (Oh, dat zei spijker ook al )
Kijk even bij de karwei daar stonden ook van die letterbakken in. Wist niet wat het was dus heb het even vergroot. Vandaar dat ik het weet.
Dit is niet eens een letterbak! Ik vind letterbakken leuk, maar dit is gewoon een kast met vakjes.

(letterbak is een la uit een oude drukkerij, die onderverdeeld is in vakjes om in die vakjes de verschillende letters te bewaren. Letterbakken werden in de jaren 60-80 opgehangen met in ieder lettervakje een prulletje of souvenier of klein beeldje)
Zeg maar Spijker.
quote:bliksemse_bende schreef op 27 september 2012 @ 20:19:

Viel mij ook op spijker. Belachelijk veel geld voor een paar simpele grenen plankjes met een wit verfje, die je zelf in een avondje in elkaar zet.

Sterker nog, deze moet je ook zelf in elkaar zetten:

Wordt geleverd als eenvoudig bouwpakket met een duidelijke montage-instructie.

wat een afzetters bij vt-wonen!
Zeg maar Spijker.
quote:spijk-er schreef op 27 september 2012 @ 20:24:

Dit is niet eens een letterbak! Ik vind letterbakken leuk, maar dit is gewoon een kast met vakjes.

Ben het alweer met met je eens.

Ik dacht ook 'huh' letterbak, die ziet er toch heel anders uit?
quote:spijk-er schreef op 27 september 2012 @ 20:25:

[...]

Sterker nog, deze moet je ook zelf in elkaar zetten:

Wordt geleverd als eenvoudig bouwpakket met een duidelijke montage-instructie.

wat een afzetters bij vt-wonen!

Neeh!

Je koopt dus gewoon een doosje plankjes en schroefjes ter waarde van 10, 15 euro op z'n hoogst?

Tsssss....het is gewoon een afzetbak.....
Hij is idd duur maar ik heb m met korting. En het is natuurlijk onzin dat je m zelf voor 15 euro kan maken. Naast hout heb je dan ook nog schuurpapier, shroeven, ophangsysteem grondverf, aflakverf en kwasten nodig. Dan vind ik t prijsverschil uiteindelijk te klein voor al dat gedoe en waarschijnlijk een minder mooi eindresultaat wat verven betreft.

Maar goed niemand heeft dus een antwoord op mijn vraag dus gok er dan wel op.
Een xl versie zal je ook niet helpen dan. Die heeft toch dezelfde afmetingen maar alleen een extra rij erop.
De xl heeft 1 groot vak aan de korte zijde dus die zou dan meer dan 40 cm zijn aangezien de hele lengte 94 cm is. (ik zou m dan in de lengte ophangen, anders heeft t idd geen zin)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven