Leven als kat en hond

02-05-2012 23:15 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan echt genieten van mijn hond en kat. Ik heb al zo'n elf jaar een Cavalier. Een paar maanden geleden kwam er een kitten bij. Aanvankelijk maakte ik me nog een beetje zorgen, ojee, kan mijn hond nog aan zo'n jong ding wennen. Maar na een paar uur opdringering snuffelen, en wat geblaas van de kitten was het klaar. Nu zijn ze onafscheidelijk. Hier zijn jut en jul:

Op het moment dat ik riem pak van de hond, staat ook de kat voor de deur en die loopt dan gezellig mee, 4x per dag.

Als ik wegga, dan gaat hond naar de achterkeuken. Kat mag vrij in het huis maar gaat dan altijd via kattenluik naar buiten, en via het bovenraam van de achterkeuken naar de hond. En dan liggen ze altijd heel gezellig tegen elkaar aan.

Ik word daar zo blij van, wilde dit gewoon even delen. En ben benieuwd naar andere verhalen van bijzondere vriendschappen tussen dieren.
Here I am - now what are your other two wishes...
wat lief!
Oh hier kan je toch echt de hele dag naar kijken -smelt-.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
wat een schatjes!!!!!
Wat leuk, hier twee honden en een aangelopen kat, die ons huis heeft uitgekozen als thuis, zo leuk om ze met zijn drieën te zien slapen en spelen.
Wat een dropjes zeg!
Mag ik deze hier nog plaatsen? Al een paar keer gezien, ook zo uberschattig net als jouw verhaal en foto. Mijn 2 jongsten zijn ook echt verliefd op elkaar, echte billemaatjes.

Zie dit nou;

http://www.telegraaf.nl/v ... maatjes.html?pageNumber=2
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jeetje smelt ter plekke van je foto.

Wat een knappe cuties!
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 mei 2012 @ 23:24:

Mag ik deze hier nog plaatsen? Al een paar keer gezien, ook zo uberschattig net als jouw verhaal en foto. Mijn 2 jongsten zijn ook echt verliefd op elkaar, echte billemaatjes.

Zie dit nou;

http://www.telegraaf.nl/v ... maatjes.html?pageNumber=2Aaaaahhh... die is wel heel opmerkelijk... en lief!
Uber schattig...
Dat pootje over die kat....zo vertederend.
Zo lief!

Helaas geen andere mooie verhalen voor je maar ik werd helemaal blij van jouw stukje
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 23:36:

Dat pootje over die kat....zo vertederend.Ja, ik baalde dat ik net alleen mijn mobiele bij de hand had voor de foto. Ze liggen vaak tegen elkaar aan. Maar het pootje op die manier was wel even een uitzonderlijk moment.
Oo wat lief! Smelt helemaal..
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 mei 2012 @ 23:24:

Zie dit nou;

http://www.telegraaf.nl/v ... maatjes.html?pageNumber=2Ow deze is TE schattig gewoon!!! Direct onder mn favorieten gezet..
Wat vreselijk lief! Hier is een wat minder opmerkelijke vriendschap, namelijk tussen broer en zus kat. Maar toch smelt ik elk keer weer als ik thuiskom en er uit een compleet verstrengeld hoopje kat 4 oortjes uitsteken. Zo leuk!
Wat zoet!!

Leuk hè, dieren, en hun karakter. Ik kan ook zo genieten van onze katten.
Hier twee katers die helemaal verliefd zijn op elkaar, ondanks dat ze ruim 8 jaar schelen in leeftijd:

Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat lief.

Mijn kat speelde en sliep een paar jaar geleden met mijn ratje. Het was sowieso een bijzondere rat. Hij luisterde naar zijn naam, kwam dan altijd aangetrippeld.

Het liefst lagen ze op bed te stoeien en te spelen, daarna sliep rat tegen de buik van de poes aan, poes deed haar pootjes om ratje heen. Ik smolt dan elke keer weer.
quote:Olijfje_ schreef op 03 mei 2012 @ 00:12:

Hier twee katers die helemaal verliefd zijn op elkaar, ondanks dat ze ruim 8 jaar schelen in leeftijd:

Wat ligt de grijze er op de eerste foto ongegeneerd bij, ha ha.

Foto 2: Ying & Yang.

Lief!!
quote:Redhair schreef op 03 mei 2012 @ 00:15:

Wat lief.

Mijn kat speelde en sliep een paar jaar geleden met mijn ratje. Het was sowieso een bijzondere rat. Hij luisterde naar zijn naam, kwam dan altijd aangetrippeld.

Het liefst lagen ze op bed te stoeien en te spelen, daarna sliep rat tegen de buik van de poes aan, poes deed haar pootjes om ratje heen. Ik smolt dan elke keer weer.Heb je het filmpje van Mylene_Valerie gezien, die ze hierboven postte?
quote:ShamRock schreef op 03 mei 2012 @ 00:18:

[...]

Heb je het filmpje van Mylene_Valerie gezien, die ze hierboven postte?Ja, daarom moest ik er ook aan denken.

Poes met rat en zelfde poes met hond.

Broer en zus poes.

Niet quoten aub, ik wil dit misschien weer verwijderen.
Te lief, al die beestjes samen.
Ik word er altijd zo blij van, van zulke foto's. Helaas kunnen onze poezen niet zo goed door 1 deur. Maar af en toe komt de jongste toch bij de oudste liggen en dan is het heel even vrede tussen ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven