lippenstiftvlek op mn bank...

18-07-2010 19:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Natuurlijk heb ik al gegoogled voor wat oma's tips voor het verwijderen van een lippenstiftvlek. Met wat verdunde ammonia zou het uit textiel moeten gaan.

Maar er zit op mijn witte bank een enorme vlek na een feestje, en die hoes gaat er zo moeilijk af dat ik em er graag op wil laten zitten en de vlek er zo uit zou willen krijgen...kan ik dit met een lap met wat ammonia doen of wordt het dan erger?

Iemand tips?
Dasty spray die kan je oa bij de Wibra krijgen
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Sorry voor de offtopic, maar hoe krijg je lippenstift op je bank?
Nou suikervrij, is wel een indiscrete vraag hoor, maar kan me er best momenten bij voorstellen
Helaas geen tips.

Wel lef om een feestje te geven als je een witte bank hebt thuis. Ik zou er niet eens op durven gaan zitten...
Wasbenzine?
haha, ja ik heb me ook af zitten vragen hoe er een enorme vlek op de rugleuning nota bene terecht is gekomen...en het ergste is nog dat het feestje buiten plaatsvond, dat maakt het nog vreemder...maar ja, met een heel hockeyteam (= 13 vrouwen in dit geval) heb ik al hele koppen thee op de bank, moddervoeten en rode bessen saus op mn parket en wijnvlekken op mn witte kleed overwonnen, maar ja lippenstift staat op inetnet als zeer moeilijk te verwijderen, dus ik hoop dat het lukt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven