lippenstiftvlek op mn bank...
zondag 18 juli 2010 om 19:15
Hallo,
Natuurlijk heb ik al gegoogled voor wat oma's tips voor het verwijderen van een lippenstiftvlek. Met wat verdunde ammonia zou het uit textiel moeten gaan.
Maar er zit op mijn witte bank een enorme vlek na een feestje, en die hoes gaat er zo moeilijk af dat ik em er graag op wil laten zitten en de vlek er zo uit zou willen krijgen...kan ik dit met een lap met wat ammonia doen of wordt het dan erger?
Iemand tips?
Natuurlijk heb ik al gegoogled voor wat oma's tips voor het verwijderen van een lippenstiftvlek. Met wat verdunde ammonia zou het uit textiel moeten gaan.
Maar er zit op mijn witte bank een enorme vlek na een feestje, en die hoes gaat er zo moeilijk af dat ik em er graag op wil laten zitten en de vlek er zo uit zou willen krijgen...kan ik dit met een lap met wat ammonia doen of wordt het dan erger?
Iemand tips?
zondag 18 juli 2010 om 21:34
haha, ja ik heb me ook af zitten vragen hoe er een enorme vlek op de rugleuning nota bene terecht is gekomen...en het ergste is nog dat het feestje buiten plaatsvond, dat maakt het nog vreemder...maar ja, met een heel hockeyteam (= 13 vrouwen in dit geval) heb ik al hele koppen thee op de bank, moddervoeten en rode bessen saus op mn parket en wijnvlekken op mn witte kleed overwonnen, maar ja lippenstift staat op inetnet als zeer moeilijk te verwijderen, dus ik hoop dat het lukt...