Luminarc Cocoon

17-02-2015 18:22 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb even een vraagje.. Ik ben op zoek naar nieuwe glazen schalen!

Ik kwam tijdens mijn google zoektocht 2 merken tegen, Luminarc en Pyrex..

Nou zijn de pyrex schalen een beetje boven mijn budget..

Ik kwam de Luminarc Cocoon serie tegen, de slakommen van 28 centimeter doorsnede en iets kleiner.. Maar ik vroeg mij af of ik gewoon met een handmixer in de schalen een ei kan kloppen.. of spatten ze direct uit elkaar? :P

Want ik weet dat het 'officieel' slakommen zijn, maar ze schelen zo ongelofelijk veel in prijs met de pyrex schalen..

Iemand ervaring hiermee?

Lieve groetjes!
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Wat is je budget want Pyrexschalen beginnen al bij tien euro per stuk. Luminarc is maar net wat goedkoper. Zie de Blokker site.

Edit, ik las er overheen dat je specifiek de Cocoon serie wil, sorry.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Geeft niet!

Maar Pyrex schalen zou ik op ruim 35 euro uitkomen voor de schalen die ik wil.. Bij Luminarc Cocoon op nog geen 10'tje ;)

Bijkomend dat ik de Luminarc schalen mooi vind! :P
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven