Luxaflex online kopen
maandag 7 november 2011 om 13:19
Aangezien we een afwijkende maat raam hebben, moeten we luxaflex op maat laten maken.
Maar die prijzen vallen flink tegen (voor 1 raam 185 euro bij de Karwei). En in andere winkels zijn de prijzen hetzelfde.
Online vind ik wel Sundiscount, die is lekker goedkoop. Maar die heeft weer niet die hele mooie dunne luxaflex-variant (15 mm).
Wie heeft nog een andere goede tip voor mij?
Maar die prijzen vallen flink tegen (voor 1 raam 185 euro bij de Karwei). En in andere winkels zijn de prijzen hetzelfde.
Online vind ik wel Sundiscount, die is lekker goedkoop. Maar die heeft weer niet die hele mooie dunne luxaflex-variant (15 mm).
Wie heeft nog een andere goede tip voor mij?
maandag 7 november 2011 om 13:32
http://www.zonneman.com/nl_NL/
Hier heb ik rolgordijnen vandaan. Jaloeziëen hebben ze ook.
Hier heb ik rolgordijnen vandaan. Jaloeziëen hebben ze ook.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 7 november 2011 om 13:34
Moet het van het merk Luxaflex zijn? Of bedoel je gewoon dat type zonwering?
Wij hebben vorige week een rolgordijn besteld bij Itzala.com, zag er louche uit, en je kon alleen met creditcard betalen. Heb enorm getwijfeld, maar uiteindelijk toch besteld. En na 4 dagen kregen we een Velux rolgordijn, 40 euro goedkoper dan in de winkel!
Weet niet of ze hebben wat jij zoekt, maar het is dus iig een betrouwbare site
Wij hebben vorige week een rolgordijn besteld bij Itzala.com, zag er louche uit, en je kon alleen met creditcard betalen. Heb enorm getwijfeld, maar uiteindelijk toch besteld. En na 4 dagen kregen we een Velux rolgordijn, 40 euro goedkoper dan in de winkel!
Weet niet of ze hebben wat jij zoekt, maar het is dus iig een betrouwbare site
maandag 7 november 2011 om 13:34
maandag 7 november 2011 om 13:36
quote:Flauwegeit schreef op 07 november 2011 @ 13:34:
Kijk eens aan, dat is snel. En zij hebben die dunne variant wel. Was je tevreden over de levering en service?
Levering was binnen 10 werkdagen, verder staat er een duidelijke meetinstructie op de site.
Let wel, de ruimte tussen de lamellen van 16 mm is minder dan 16 mm omdat ze elkaar overlappen. Voor je lichtinval is dit wel erg weinig.
Kijk eens aan, dat is snel. En zij hebben die dunne variant wel. Was je tevreden over de levering en service?
Levering was binnen 10 werkdagen, verder staat er een duidelijke meetinstructie op de site.
Let wel, de ruimte tussen de lamellen van 16 mm is minder dan 16 mm omdat ze elkaar overlappen. Voor je lichtinval is dit wel erg weinig.
“Don’t look back – you’re not going that way.”