Mams wordt 80 jaar!

02-02-2011 08:51 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Morgen, 3 februari 2011, wordt mijn allerliefste moedertje 80 jaar en nou zo ik het zo leuk vinden als ze 1x in haar leven 's een heleboel kaartjes krijgt! (Ik weet dat het een beetje laat is om te vragen...)

Wij hebben nagenoeg geen familie en ze is aan huis gekluisterd, omdat ze nogal slecht ter been is en daardoor is haar wereld vrij klein.

Willen jullie haar blij maken?!?

Rita Koster-Koster

m.koster-koster@pal4.nl

(thanx voor de tip dames, had ik niet aan gedacht... Dom.. Graag een kaartje per e-mail!)

Onwijs bedankt lieve Viva-vriendinnen!

Kuzz, Cher
anoniem_93597 wijzigde dit bericht op 02-02-2011 09:25
Reden: geen adres
% gewijzigd
En je moeder vind het wel goed dat haar gegevens op internet staan?
Oh, en gefeliciteerd!
Inderdaad niet geweldig slim om haar persoonsgegevens op het www te zetten! Zou ze als ik jou was maar heel snel verwijderen! Op het world wide web zitten niet alleen maar mensen met goede bedoelingen namelijk.
Je moeder is 80. Is wat alleen (nagenoeg geen familie, dus ik vermoed zomaar weinig bezoek) en slecht ter been.

En ze woont daar en daar.

Nou. Als ik een inbreker was, had ik het wel geweten.
Wel van harte gefeliciteerd trouwens!!
Ga mijn best doen om een kaartje te sturen (ik ben hier niet goed in, eerlijk is eerlijk). En nu maar hard hopen dat het inbrekersgilde nog aan het uitslapen is.
Als eerste van harte gefeliciteerd met je moeder!

Het is inderdaad niet zo slim om haar adres hier zo neer te zetten maar ik vind het wel een heel lief gebaar.

Ik zal vandaag een kaartje voor haar op de bus doen.

Een hele fijne dag toegewenst morgen!
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 08:57:

Je moeder is 80. Is wat alleen (nagenoeg geen familie, dus ik vermoed zomaar weinig bezoek) en slecht ter been.

En ze woont daar en daar.

Nou. Als ik een inbreker was, had ik het wel geweten.eens
NB: hoewel de kans dat een inbreker dit leest niet heel groot is imho, kun je ook het adres verwijderen uit de openingspost en een print maken van alle felicitaties die je online kunt verzamelen.
Echt als de sodemieter weghalen die gegevens!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sluit me aan bij het weghalen van de gegevens maar kaart is verstuurd. Kijk anders naar een algemener adres waar je kaart heen kan sturen (bv winkelier in die ze wil verzamelen voor je moeder). Fijne dag morgen gewenst.

Pauline
In mijn onschuld niet aan gedacht..

Beetje dom..

Wilde haar alleen maar blij maken!

Maar met E-cards, e-mails en prints van de felicitaties zal het ook wel lukken!

Alvast heel erg bedankt allemaal!
Wat lief! en wat een mooie leeftijd! Alvast van harte gefeliciteerd!

Moet je alleen nog even zelf knippen en plakken, mn e-mail is niet anoniem, sorry.

Mooie dag gewenst morgen!
Een e-card is onderweg! Gefeliciteerd alvast.
Een echte kaart ligt klaar voor de brievenbus; had nog net op tijd het adres opgeschreven
Ik heb een e-card gestuurd Ankh2. Komt morgen aan! Een hele fijne dag!
Lieve allemaal,

Ik heb net alle reacties gelezen en ik word er helemaal blij van!!

Jullie zijn erg lief; ik weet zeker dat mamsje het vreselijk leuk vindt! Ik laat het jullie morgen ff weten.

XXXCher
heb zojuist een e-card verstuurd!

Alvast gefeliciteerd
@ Ankh, gefeliciteerd met je moeder! Dat ze maar een hele mooie dag mag hebben met heel veel felicitaties
Dikke voor je moeder!! Gefeliciteerd!

Wat n mooie leeftijd!
Bij mij wordt het (ik moet mezelf trouw blijven) een te laat kaartje. Had gisteren zelf een fuif van een kereltje dat 8 werd (wat een verschil).
Lieve Jothea, Henny, Janine, Jolanda, Pauline, D. Noorloos, Caroline, Johanna, Helene, Annebeth,Chatterly, xnicky28, Marijke én degene die anoniem een kaartje en/of e-card hebben gestuurd,

Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor alle gelukwensen!! Ik was enorm verrast toen ik, na een gezellige lunch met mijn dochter, thuiskwam en de deur bijna niet open kreeg van alle kaarten die erachter lagen!

Heel erg bedankt, wat lief dat "vreemde mensen" dat zomaar doen..

Groetjes,

Rita Koster

Hee wat leuk Ankh2, dat je je nog even komt melden!! Fijn dat het zo'n leuke dag is geweest!
Leuk dat je zoveel kaarten ontvangen hebt Rita. Je ziet er helemaal niet als een 80 jarige uit! Fijn dat je een gezellige dag gehad hebt met je dochter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven