Mams wordt 80 jaar!
woensdag 2 februari 2011 om 08:51
Lieve allemaal,
Morgen, 3 februari 2011, wordt mijn allerliefste moedertje 80 jaar en nou zo ik het zo leuk vinden als ze 1x in haar leven 's een heleboel kaartjes krijgt! (Ik weet dat het een beetje laat is om te vragen...)
Wij hebben nagenoeg geen familie en ze is aan huis gekluisterd, omdat ze nogal slecht ter been is en daardoor is haar wereld vrij klein.
Willen jullie haar blij maken?!?
Rita Koster-Koster
m.koster-koster@pal4.nl
(thanx voor de tip dames, had ik niet aan gedacht... Dom.. Graag een kaartje per e-mail!)
Onwijs bedankt lieve Viva-vriendinnen!
Kuzz, Cher
Morgen, 3 februari 2011, wordt mijn allerliefste moedertje 80 jaar en nou zo ik het zo leuk vinden als ze 1x in haar leven 's een heleboel kaartjes krijgt! (Ik weet dat het een beetje laat is om te vragen...)
Wij hebben nagenoeg geen familie en ze is aan huis gekluisterd, omdat ze nogal slecht ter been is en daardoor is haar wereld vrij klein.
Willen jullie haar blij maken?!?
Rita Koster-Koster
m.koster-koster@pal4.nl
(thanx voor de tip dames, had ik niet aan gedacht... Dom.. Graag een kaartje per e-mail!)
Onwijs bedankt lieve Viva-vriendinnen!
Kuzz, Cher
anoniem_93597 wijzigde dit bericht op 02-02-2011 09:25
Reden: geen adres
Reden: geen adres
% gewijzigd
woensdag 2 februari 2011 om 09:08
zaterdag 5 februari 2011 om 17:01
Lieve Jothea, Henny, Janine, Jolanda, Pauline, D. Noorloos, Caroline, Johanna, Helene, Annebeth,Chatterly, xnicky28, Marijke én degene die anoniem een kaartje en/of e-card hebben gestuurd,
Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor alle gelukwensen!! Ik was enorm verrast toen ik, na een gezellige lunch met mijn dochter, thuiskwam en de deur bijna niet open kreeg van alle kaarten die erachter lagen!
Heel erg bedankt, wat lief dat "vreemde mensen" dat zomaar doen..
Groetjes,
Rita Koster
Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor alle gelukwensen!! Ik was enorm verrast toen ik, na een gezellige lunch met mijn dochter, thuiskwam en de deur bijna niet open kreeg van alle kaarten die erachter lagen!
Heel erg bedankt, wat lief dat "vreemde mensen" dat zomaar doen..
Groetjes,
Rita Koster