Mams wordt 80 jaar!

02-02-2011 08:51 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Morgen, 3 februari 2011, wordt mijn allerliefste moedertje 80 jaar en nou zo ik het zo leuk vinden als ze 1x in haar leven 's een heleboel kaartjes krijgt! (Ik weet dat het een beetje laat is om te vragen...)

Wij hebben nagenoeg geen familie en ze is aan huis gekluisterd, omdat ze nogal slecht ter been is en daardoor is haar wereld vrij klein.

Willen jullie haar blij maken?!?

Rita Koster-Koster

m.koster-koster@pal4.nl

(thanx voor de tip dames, had ik niet aan gedacht... Dom.. Graag een kaartje per e-mail!)

Onwijs bedankt lieve Viva-vriendinnen!

Kuzz, Cher
anoniem_93597 wijzigde dit bericht op 02-02-2011 09:25
Reden: geen adres
% gewijzigd
Ziet er helemaal gezellig uit! Leuk om ook een gezicht te zien achter het verhaal (en wat een vrolijk gezicht).
Rita, wat fijn dat de actie van je dochter zo'n succes is geworden en dat wij met z'n allen jouw verjaardag zo feestelijk hebben kunnen maken! Ach, het spreekwoord zegt: 'Kleine moeite, groot plezier' .....

En inderdaad leuk voor ons om een gezicht te zien, ofschoon ik - als ik jou was - de foto over niet al te lange tijd weer zou verwijderen i.v.m. jouw privacy.
quote:hanneke000 schreef op 05 februari 2011 @ 18:17:

Hee wat leuk Ankh2, dat je je nog even komt melden!! Fijn dat het zo'n leuke dag is geweest!

Tuurlijk Hanneke, als jullie zoveel moeite hebben gedaan, dan is dat wel het minste dat ik terug kon doen!

Liefs, Cher

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven