Mannen zittend laten plasse..

17-02-2011 12:29 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je dat vragen aan een man, kun je dat van hem verwachten?
Waarom zou je dat willen?
Het gras aan de overkant is niet groen.
De mijne doet het al
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zitten of soppen, zo makkelijk is het.
Ja natuurlijk. Combinatie van wat Summerdance en mamalief zeggen is het hier. Als hij per se wil spetteren mag hij ook zelf boenen.
Mijn man ging dat op een gegeven moment uit zichzelf doen. Ik weet eigenlijk niet hoe hij op het idee kwam. Hij was na een tijdje verbaasd dat de wc zo schoon bleef, hij had niet verwacht dat het zo veel zou uitmaken.

Ik vroeg het hem niet omdat hij uit zichzelf een groot deel van het huishouden doet en ik wat rommeliger ben dan hij.

Als het anders verdeeld is vind ik dat je vooral twee dingen kunt zeggen (niks vragen): Ga zittend plassen of jij maakt iedere dag het toilet schoon.

Sinds hij zit verwacht ik eigenlijk van elke vent die onze wc gebruikt dat ie zit.....
Van mijn kleine man vraag ik het en die doet het ook netjes, mijn grote man wil nog weleens afwijken van het nieuw aangeleerde patroon. Maar dat geeft niet. Ik hou toch wel van hem.
Bij mijn schoonfamilie thuis hele normale zaak, daar plassen alle mannen (vader, twee zoons) zittend. Hier dus ook: Timanni gaat zittend leren plassen.

Waarom zou je dat níet kunnen vragen? Ik heb wel eens begrepen dat staand plassen stoer zou zijn en zittend plassen voor watjes. Maar vinden alle mannen dat (al dan niet stiekem) of zijn het de grootste bral-apen die dat verkondigen en schreeuwen zij gewoon harder dan de meerderheid?
Je mag verwachten dat hij de boel schoonhoudt. Hoe hij dat doet mag hij lekker zelf weten.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Mwah, mijn man staat regelmatig te spetteren en dan mag hij zelf gaan soppen. Zoons zitten braaf. Ook op school dient er gezeten te worden, maar vanwege de gorigheid van de toiletten aldaar snap ik het staand plassen daar dan wel weer. Wat overigens wel weer meer gorigheid in de hand werkt natuurlijk. Want grote jongens hebben nogal eens last met richten, kleintjes helemaal.
Mijn man is na een ziekte al jaren onder controle bij urologie.

Volgens urologen is het veel beter voor mannen om zittend te plassen omdat ze op die manier hun blaas beter kunnen legen.
Mijn man ging dat ook uit zichzelf doen. Waarom weet ik eigenlijk niet. En net als Vl43inder verwacht ik het nu ook van elke man, vind het eigenlijk vies als ze dat niet doen. Terwijl ik dat daarvoor niet had.
Die van mij kan het zoiezo niet, zittend of staand, daarna krijgt ie altijd een sopdoek in z'n handen geduwd. Tenzij ik in een goed humeur ben.
Hier gaat vriend ook zitten, omdat hij dat gespetter niks vindt. Toilet is dus altijd netjes schoon. Mijn vader zit ook altijd en verder ken ik geen mannen waarvan ik het plasgedrag weet
Waarom zou je dat niet mogen vragen? Je ontneemt hem niet zijn mannelijkheid toch?

De mijne gaat ook altijd zitten, nooit een discussie over gehad.
Waarom zou je het niet kunnen vragen? Als zijn ego die vraag niet aankan is hij zowiezo redeloos verloren in het stenentijdperk. En anders gewoon eens de WC en de ruimte rondom laten schoonmaken. Als hij ziet hoever al dat gespetter reikt dan wordt de vraag waarschijnlijk ook duidelijker.
Je kunt het vragen vind ik. Opdragen niet maar wel vragen. En of hij het dan doet moet hij zelf weten. Zittend plassen is gezonder en hygienischer dan staand plassen.

Mijn man plast ook zittend. Wel zo netjes. Kootje gaan we dus ook zeker leren dat je zittend plast.
mijnes doet het al en dat vind ik ook heel normaal.
mijnes zit ook...heeft geleerd van 1 van zijn exen.

ik moet ook niks hebben van het gespetter wat stand plassen teweeg brengt.

Vrienden hadden een briefje in het toilet hangen waarin dringend, doch vriendelijk werd gevraagd aan de heren, om hun nummer 1 zittend te doen. Als ze dat niet van plan waren, lag er een sopdoek met sop in een plantenspuit klaar, om de boel zelf weer te reinigen en gebruiks klaar te maken voor een volgende. Nu zitten alle mannen uit de groep netjes op het toilet.......
Zolang hij niet gaat staan als hij een grote boodschap doet vind ik alles best!
Geeft ook een zooitje hoor.

Ondanks dat man nu zit, vragen we nog wel eens aan elkaar "Moet je zitten of staan?" (vraagt ie ook aan mij). Degene die moet "staan" mag natuurlijk eerst.
In mijn eigen huis ben ik vrij simpel: Zitten of soppen.

Mijn man heeft gelukkig van huis uit geleerd om zittend te plassen, dus we hebben er nooit discussie over gehad.
Enne Johnny? Beetje aan het vervelen?
Ja, dat vind ik echt.
Gaan mijn ogen even open zeg... de oplossing voor mijn wcschoonmaakhaat... dat wordt vanavond "schatje, prima dat je staand plast maar dan ga je ook de wc zelf schoonmaken" Briljant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven