Mannen zittend laten plasse..
donderdag 17 februari 2011 om 12:33
Mijn man ging dat op een gegeven moment uit zichzelf doen. Ik weet eigenlijk niet hoe hij op het idee kwam. Hij was na een tijdje verbaasd dat de wc zo schoon bleef, hij had niet verwacht dat het zo veel zou uitmaken.
Ik vroeg het hem niet omdat hij uit zichzelf een groot deel van het huishouden doet en ik wat rommeliger ben dan hij.
Als het anders verdeeld is vind ik dat je vooral twee dingen kunt zeggen (niks vragen): Ga zittend plassen of jij maakt iedere dag het toilet schoon.
Sinds hij zit verwacht ik eigenlijk van elke vent die onze wc gebruikt dat ie zit.....
Ik vroeg het hem niet omdat hij uit zichzelf een groot deel van het huishouden doet en ik wat rommeliger ben dan hij.
Als het anders verdeeld is vind ik dat je vooral twee dingen kunt zeggen (niks vragen): Ga zittend plassen of jij maakt iedere dag het toilet schoon.
Sinds hij zit verwacht ik eigenlijk van elke vent die onze wc gebruikt dat ie zit.....
donderdag 17 februari 2011 om 12:35
Bij mijn schoonfamilie thuis hele normale zaak, daar plassen alle mannen (vader, twee zoons) zittend. Hier dus ook: Timanni gaat zittend leren plassen.
Waarom zou je dat níet kunnen vragen? Ik heb wel eens begrepen dat staand plassen stoer zou zijn en zittend plassen voor watjes. Maar vinden alle mannen dat (al dan niet stiekem) of zijn het de grootste bral-apen die dat verkondigen en schreeuwen zij gewoon harder dan de meerderheid?
Waarom zou je dat níet kunnen vragen? Ik heb wel eens begrepen dat staand plassen stoer zou zijn en zittend plassen voor watjes. Maar vinden alle mannen dat (al dan niet stiekem) of zijn het de grootste bral-apen die dat verkondigen en schreeuwen zij gewoon harder dan de meerderheid?
donderdag 17 februari 2011 om 12:35
Mwah, mijn man staat regelmatig te spetteren en dan mag hij zelf gaan soppen. Zoons zitten braaf. Ook op school dient er gezeten te worden, maar vanwege de gorigheid van de toiletten aldaar snap ik het staand plassen daar dan wel weer. Wat overigens wel weer meer gorigheid in de hand werkt natuurlijk. Want grote jongens hebben nogal eens last met richten, kleintjes helemaal.
donderdag 17 februari 2011 om 12:48
donderdag 17 februari 2011 om 12:49
donderdag 17 februari 2011 om 12:51
mijnes zit ook...heeft geleerd van 1 van zijn exen.
ik moet ook niks hebben van het gespetter wat stand plassen teweeg brengt.
Vrienden hadden een briefje in het toilet hangen waarin dringend, doch vriendelijk werd gevraagd aan de heren, om hun nummer 1 zittend te doen. Als ze dat niet van plan waren, lag er een sopdoek met sop in een plantenspuit klaar, om de boel zelf weer te reinigen en gebruiks klaar te maken voor een volgende. Nu zitten alle mannen uit de groep netjes op het toilet.......
ik moet ook niks hebben van het gespetter wat stand plassen teweeg brengt.
Vrienden hadden een briefje in het toilet hangen waarin dringend, doch vriendelijk werd gevraagd aan de heren, om hun nummer 1 zittend te doen. Als ze dat niet van plan waren, lag er een sopdoek met sop in een plantenspuit klaar, om de boel zelf weer te reinigen en gebruiks klaar te maken voor een volgende. Nu zitten alle mannen uit de groep netjes op het toilet.......