Mijn hamster is NU aan het doodgaan. Wat nu?

08-07-2009 20:59 316 berichten
Hi,

Mijn hamster is dood aan het gaan. Heel zielig. Hij ligt op zijn zij, is koud, ademt zwaar en weinig en beweegt af en toe nog. Hoe lang duurt dit nog? Wat kan ik nog doen? Ik vind het zo zielig.
wij hebben 5 hamsters gehad, waarvan 4 een natuurlijke ouderdomsdood zijn gestorven, maar nummer vijf vond het nodig om tijdens het hardlopen in zijn molentje zijn hoofd door een van de gaatjes te steken...

Mijn broertje vond hem de volgende ochtend met geplet hoofd in het molentje..



daarna hebben we nooit meer hamsters gehad.



Maargoed aan deze info heeft to niet veel,



Hoe gaat het nu met hammie?
quote:Star schreef op 08 juli 2009 @ 21:43:

[...]





Iets in de trant van kutwijf.



Nee was heel zielig, was nog een lief klein broertje toen.Lijkt me ook een behoorlijk drama (al lig ik wel even gestrekt om je eerste zin). Je moeder zal zich ook wel kut hebben gevoeld...
quote:fleurtje schreef op 08 juli 2009 @ 21:42:

[...]





Ja, dus geen Marie Henriette, Star.



Behalve dan als Marie Henriette flink overgewicht heeft...
Kunnen jullie je nog dat topic herinneren van iemand die haar hamster kwijt was, een paar maanden geleden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Keranet schreef op 08 juli 2009 @ 21:44:

wij hebben 5 hamsters gehad, waarvan 4 een natuurlijke ouderdomsdood zijn gestorven, maar nummer vijf vond het nodig om tijdens het hardlopen in zijn molentje zijn hoofd door een van de gaatjes te steken...

Mijn broertje vond hem de volgende ochtend met geplet hoofd in het molentje..

O sorry jongens, het is vast heel ongepast, maar hierom zit ik hardop te giechelen.
.
quote:Mariannanas schreef op 08 juli 2009 @ 21:44:

[...]





BRUL!!!!



Ja, Star, wat voor afschuwelijks had je broertje gezegd, dat je moeder daarna op zijn rat ging staan???Met blote voeten hè, het mensje heeft er nog een trauma van
Alle reacties Link kopieren
quote:Ainne schreef op 08 juli 2009 @ 21:45:

Kunnen jullie je nog dat topic herinneren van iemand die haar hamster kwijt was, een paar maanden geleden?Jaaaa! Waar wassie ookalweer teruggevonden?
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 08 juli 2009 @ 21:32:

[...]



Dat lijkt me wel. Ik sla geen dieren dood met stoeptegels (en hier gelukkig geen hamsters of ander kleinvee meer), maar die optie komt eerder bij me op dan met een hamster van 5 euro naar een avondarts rjiden. neemt u mij vooral niet kwalijk.Jeetje, het gaat toch niet om die 5 euro?! Het gaat hier om het huisdier van TO, en voor veel mensen betekent een huisdier veel, is het niet 'zomaar een hamster van 5 euro'. Het gaat om t gevoel dat je als baasje bij je huisdier hebt. Zou ook niet willen dat mijn huisdieren zouden lijden, zou het niet kunnen aanzien, en zou dus de dierenarts bellen.
Alle reacties Link kopieren
Met blote voeten???? Ieeeuuuwwwwwwwww.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 08 juli 2009 @ 21:44:

[...]





Behalve dan als Marie Henriette flink overgewicht heeft...



Ghe, mijn stiefmoeder heet....juist



en die zie ik nu blij boven op een hamster stampen, om het beestje uit zijn lijden te verlossen natuurlijk.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:fleurtje schreef op 08 juli 2009 @ 21:44:

[...]





Lijkt me ook een behoorlijk drama (al lig ik wel even gestrekt om je eerste zin). Je moeder zal zich ook wel kut hebben gevoeld...Broer en ik moeten er ook nog regelmatig hard om lachen
Alle reacties Link kopieren
dubbel
quote:Ainne schreef op 08 juli 2009 @ 21:45:

Kunnen jullie je nog dat topic herinneren van iemand die haar hamster kwijt was, een paar maanden geleden?Die zat in de overstromende wasmachine zeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariannanas schreef op 08 juli 2009 @ 21:45:

[...]





O sorry jongens, het is vast heel ongepast, maar hierom zit ik hardop te giechelen.Ik moet ook eventjes glimachen om dit
Alle reacties Link kopieren
Vertel eens Ainne?
Oh god, nummer 5....er ligt hier een heel gezin dubbel nu hahahaha
Alle reacties Link kopieren
En Toffifee: Hoe gaat het nou? Heb je de dierenarts gebeld of laat je hem maar?
quote:fleurtje schreef op 08 juli 2009 @ 21:42:

[...]





Ja, dus geen Marie Henriette, Star.Tenzij volle anderhalve liter fles, met kartelrand aan de onderkant.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 08 juli 2009 @ 21:44:

[...]





Behalve dan als Marie Henriette flink overgewicht heeft... ook effectief, wel ff schoenen aan laten doen anders kan ze alles tussen de tenen uithalen
Alle reacties Link kopieren
owh nee he, nu gaat er wat komen........
Wat een mislukte Adriaan, die nummer 5.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juli 2009 @ 21:46:

[...]



Jaaaa! Waar wassie ookalweer teruggevonden?Achter het konijnenhok. Hilarisch topic was dat. Huilen van het lachen
quote:Mariannanas schreef op 08 juli 2009 @ 21:46:

Met blote voeten???? Ieeeuuuwwwwwwwww.



ben deze week toen ik 's avonds naar buiten liep met blote voet op een pad gaan staan. Koud en nat en smeuÏg drapje onder mijn voet. Snapte niet wat het was, dacht eerst hoopje klei in de tuin of zo maar toen de tuinlamp aansprong herkende ik er toch een kikker of pad in IEW!!!!!!





TO wat rot om dit aan te moeten zien. Zou het ook niet weten, bel anders toch de DA om in ieder geval een telefonisch consult te krijgen. Hij/zij kan je misschien toch wat adviezen geven die wij niet kennen. Sterkte en succes met je hammie hoor
O sorry jongens, het is vast heel ongepast, maar hierom zit ik hardop te giechelen



Mag hoor, doen wij inmiddels ook. Vooral de beelden van mijn halfnaakte moeder die binnen 10 seconden vanuit haar bed twee trappen af de huiskamer wist te bereiken doordat ze zo schrok van de oerkreet die mijn broertje slaakte leveren nog regelmatig hilarische momenten op.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het laatst met de gerbil van m'n dochtertje gehad.

Dochterlief vond het zo erg dat hij het zou koud had, dat we het beestje toen onder een dubbelgevouwen vaatdoekje (schoon) hebben gelegd. Verder hebben we 2 oude filmkokertjes met warm water gevuld en bij hem neergelegd. zodat 'ie het niet zo koud zou hebben. Toen zijn we maar naar bed gegaan. 't beessie is toen 's nachts gestorven.



Optie van mijn man was om hem aan de katten te geven, maar daar protesteerde dochter heftig tegen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven