Mijn huis is saai
zaterdag 7 juli 2012 om 00:22
Ik werk 7dagen per week en heb nauwlijks vrije tijd en heb weinig tijd voor mijn huisje,maar tog wil ik het leuk en gezellig thuis hebben ook al ben ik bijna nooit thuis is dat een goed idee?en wie kan mij een idee geven over mix and match dus zal maar zeggen dat ik niet creatief ofzo bent cua leuke huisspulletjes of deco voor in huis zegmaar,..
zaterdag 7 juli 2012 om 06:08
Je neemt 1 kleur,die je heel heel mooi vind.
In die kleur verf je 1 muur,en dan ga je in dezelfde kleur leuke dingen kopen voor je huis.
Bijv kussentjes,kaarsjes,en dingen voor aan de muur(ik heb bijv in die kleur grappige servetten in gelijst,omdat ik niet echt een schilderij in die kleur kon vinden)
Bloemen in dezelfde kleur op tafel,veel planten.
Klaar............ issesimpel toch?
In die kleur verf je 1 muur,en dan ga je in dezelfde kleur leuke dingen kopen voor je huis.
Bijv kussentjes,kaarsjes,en dingen voor aan de muur(ik heb bijv in die kleur grappige servetten in gelijst,omdat ik niet echt een schilderij in die kleur kon vinden)
Bloemen in dezelfde kleur op tafel,veel planten.
Klaar............ issesimpel toch?
zaterdag 7 juli 2012 om 06:48
Koop een canvasdoek bij de xenos of de action
koop een stuk stof groot genoeg voor je doek
koop meteen een paar mooie linten en bandjes
span de stok over het canvas doek
Pin de linten en bandjes vast met punaises aan de randen van je canvas doek.
Zo heb je een uniek memo bord voor kaarjtes enzo
Verf een stuk muur met magneetverf (hema) en verf er daarna met een andere kleur overheen
Druk je mooiste fotos uit op magnetisch fotopapier en plak ze op je wand.
koop een stuk stof groot genoeg voor je doek
koop meteen een paar mooie linten en bandjes
span de stok over het canvas doek
Pin de linten en bandjes vast met punaises aan de randen van je canvas doek.
Zo heb je een uniek memo bord voor kaarjtes enzo
Verf een stuk muur met magneetverf (hema) en verf er daarna met een andere kleur overheen
Druk je mooiste fotos uit op magnetisch fotopapier en plak ze op je wand.