Mijn poesje..

16-05-2010 01:21 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een week in een after DIP dipje.

Vandaag heb ik heel de wereld vanuit mijn bed weten te negeren.

(fijn is dat soms maar eigenlijk ook best wel depri).

Nu ligt mijn lieve kitten langer dan languit op mijn schoot te dromen met schokjes en lieve schattige kattengeluidjes. (ik denk een nachtmerrie).

Hij schrikt wakker en kijkt me verwilderd aan. Maar hij zag dat het goed (bij mij ) was..

Fijn toch. Ik hou ervan
Ik wou het even kwijt
Zeker tijdens een dip heb je gewoon een poes nodig. Ze werken ook geweldig als tranenvanger he?

Sterkte met je dip
Big hug meis
Thanx.

Ik wou vooral kwijt dat ik vooral van mijn poesje hou. hihi

En dat ik haar heeeeeel schattig vind op dit moment.
Sommigen zijn zelfs zo goed in hun vak dat ze zelfs nog schattig zijn als ze boven in de gordijnen zitten, of ben ik nou zo'n poezenweekdier?

Ik betrap mezelf er ook vaak op dat ik de meest debiele dingen tegen ze zeg. Met een hoog achossiepoessieliefiepluisie gehalte zeg maar.

Ben benieuwd wanneer de eerste ranzige post verschijnt eigenlijk.
haha.

Het feit dat jij je afvraagt wanneer de eerste ranzige post verschijnt zegt al genoeg wat het bij jou teweeg heeft gebracht.

Ik vond het zelf ook al zo'n pakkende titel

Lief zijn die poezebeesten toch he
Ik krijg volgende week een tweede
Gezellig

Kunnen ze ploegendiensten draaien
Ploegendiensten. Ik hoop dat ze ongeveer hetzelfde ritme gaan hebben. pff.

Maar heeeeeeeeel gezellig. Ik kan bijna niet wachten.

Ik ga ook lekker zelf een leuk poezennaampje bedenken deze week ; )
Mijn Poef die al veertien jaar geen kitten meer is, sprong net op tafel om bij mij te komen zitten. Dan gaat hij met zijn voorhoofd tegen het mijne aanzitten, en heel diep spinnen. En zo kunnen we dan wel tien minuten zitten.

Dat soort momenten maken mij heel gelukkig, en ik kan het momenteel ook wel gebruiken.

Wittedruif, veel sterkte met je dip, en veel geluk met kitten. Fijn dat hij zich al zo vertrouwd voelt met jou
Ik hoop voor je dat ze vriendjes worden. De mijne gedogen elkaar slechts, dat vind ik wel heel jammer. Nou ja, de jongste (ze schelen 3 maanden) wil wel heel graag spelen en lief doen voor de ander, maar de oudste wil dat meestal niet. Maar wij hebben dan ook wel 2 rassen met vrij extreme karaktertrekken, die totaal contra zijn. Een ouderwetse siamees (2) en een blauwe rus (3).

Mijn zus heeft ook een jong poesje (ook een ouderwetse siamees) en een kater (boerderijkat) van een jaar of zes geloof ik, zij zijn zo lief met zijn tweetjes, echt dikke maatjes, zooooo schattig. De kater is helemaal opgebloeid, leuker setje kan bijna niet.
Mijne zijn allebei gewoon lapjespoesjes.. Volgende week ga ik haar halen en ik hoop ook echt zo dat ze vriendinnetjes worden.

Mijn huidige poesje zit nu echt in haar ontdekkingsfase. Ze is haar skills uit aan het proberen. Beetje aanvallen, vechten etc. Fijn voor haar als ze straks een maatje heeft met wie ze deze kan oefenen.

Ik hoop alleen dat mijn nieuwe aanwinst dit straks al aankan. Er zit hier dan ook een maand of 3 verschil tussen.. ?
Nou, bij mijn zus zat er dus meer dan 5 jaar verschil tussen en dat ging onwijs goed. Bij ons ging het in het begin ook goed hoor overigens, het zijn meer de karakterverschillen die de relatie geen goed doen, niet de leeftijd.

Ook schattig: als ze elkaars kopjes likken.
Ik krijg altijd een erg warm gevoel van binnen als ze zo dicht mogelijk bij me wil komen liggen.

Ze gaat dan bijna IN mijn ruimte tussen mijn nek en schouder liggen. Zoooo lief.
Jaaaa, kleintjes gaan daar graag liggen. Als ze volwassen worden niet meer, da's mijn ervaring dan he, dan past het zeker niet meer lekker.

De siamees zit altijd op schoot op de begane grond, als je niet goed zit voor d'r dan gaat ze gewoon naast je staan te peeuwen net zo lang tot je wel goed zit. De rus zit op de 1e verdieping op schoot, zij blijft je vernietigend aankijken als je niet goed zit voor d'r....

Ze zijn zo lekker warm en knuffelig, ik vind het heerlijk dat ze je zo opzoeken.
aww.. wat een lief topic! *kijkt even achterom naar haar bed waarop haar kattenbeestjes opgerold bij elkaar liggen*

Katten zijn inderdaad een ontzettende troost, ik had het een tijdje geleden heel moeilijk en ik zat op de bank te huilen en dan komt mijn exkatertje Bruce op schoot zitten en legt zijn koppie in mijn nek, zo lief!
Ieder mens heeft op zijn tijd een goed absorberende kat nodig.
Ik heb sinds kort 2 katten.

De 1e vind het absoluut niet leuk dat de 2e er is. 2e is heel erg gelukkig dat ie een lief baasje heeft waar ie tegenaan kan kroelen. Hoop echt dat 1 en 2 elkaar lief gaan vinden, althans, zonder blazen en meppen, wat nu nog aan de orde is. Ik kijk het nog een paar weken aan, en dan maak ik de keuze of 2 weggaat.

Hoe lief ik 2 ook vind, 1 is mn eerste poessie, ze is oneindig lief, geeft graag kopjes en neusjes, zit graag op schoot, maar ik herken haar niet meer sinds 2 er is.
quote:Wittedruif schreef op 16 mei 2010 @ 01:27:

Thanx.

Ik wou vooral kwijt dat ik vooral van mijn poesje hou. hihi

En dat ik haar heeeeeel schattig vind op dit moment.Wat lief.
quote:Vl43inder schreef op 16 mei 2010 @ 02:45:

Ieder mens heeft op zijn tijd een goed absorberende kat nodig.Idd
quote:Vl43inder schreef op 16 mei 2010 @ 02:45:

Ieder mens heeft op zijn tijd een goed absorberende kat nodig.Mijn 1e kattinnetje was er zo een, maar is sinds de komst van de 2e niet meer zo lief en absorberend...
quote:pop1980 schreef op 16 mei 2010 @ 02:50:

Hoe lief ik 2 ook vind, 1 is mn eerste poessie, ze is oneindig lief, geeft graag kopjes en neusjes, zit graag op schoot, maar ik herken haar niet meer sinds 2 er is.Bij ons heeft het 2 jaar geduurd voordat de oude weer een beetje de oude was zeg maar. Voor ze weer kwam kroelen dus. Heb er nooit over nagedacht of ik de jongste weg zou doen. Maar wij hebben een ruim huis en ze mogen naar buiten, dus ze hoefden elkaar toen niet vaak tegen te komen. In een appartement is dat natuurlijk heel anders.
Ik ga slapen. En mijn poezenkindje gaat mee. Ze gaat eerst even tegen mijn gezicht zitten kroelen om vervolgens een tunneltje te graven onder mijn dekens waar ze dan tegen mijn buik aan komt slapen.

Mmmm (l)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven