Mijn poesje..
zondag 16 mei 2010 om 01:21
Ik zit al een week in een after DIP dipje.
Vandaag heb ik heel de wereld vanuit mijn bed weten te negeren.
(fijn is dat soms maar eigenlijk ook best wel depri).
Nu ligt mijn lieve kitten langer dan languit op mijn schoot te dromen met schokjes en lieve schattige kattengeluidjes. (ik denk een nachtmerrie).
Hij schrikt wakker en kijkt me verwilderd aan. Maar hij zag dat het goed (bij mij ) was..
Fijn toch. Ik hou ervan
Vandaag heb ik heel de wereld vanuit mijn bed weten te negeren.
(fijn is dat soms maar eigenlijk ook best wel depri).
Nu ligt mijn lieve kitten langer dan languit op mijn schoot te dromen met schokjes en lieve schattige kattengeluidjes. (ik denk een nachtmerrie).
Hij schrikt wakker en kijkt me verwilderd aan. Maar hij zag dat het goed (bij mij ) was..
Fijn toch. Ik hou ervan
zondag 16 mei 2010 om 07:58
Wat lief! Ik begrijp ook helemaal wat je bedoelt..
Mijn kater van 15 is sinds een paar weken vermist. Aangezien hij al ziek was denk ik niet dat hij nog leeft, maar dat hij een plekje heeft gezocht om te kunnen sterven
Maar wat een leegte geeft dat nu! Sowieso omdat ik het naar mijn gevoel niet af heb kunnen sluiten (door hem dood te zien en te begraven). Maar ook mis ik enorm het gekroel en geknuffel...
Wat kunnen die beesten je toch een hoop liefde en plezier geven he..
Mijn kater van 15 is sinds een paar weken vermist. Aangezien hij al ziek was denk ik niet dat hij nog leeft, maar dat hij een plekje heeft gezocht om te kunnen sterven
Maar wat een leegte geeft dat nu! Sowieso omdat ik het naar mijn gevoel niet af heb kunnen sluiten (door hem dood te zien en te begraven). Maar ook mis ik enorm het gekroel en geknuffel...
Wat kunnen die beesten je toch een hoop liefde en plezier geven he..