mini oven welke ?

09-11-2010 12:59 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil zo'n minibak oven aanschaffen maar ben nog niet uit over welk merk .het is zo'n ding die makkelijk op de aanrecht plaatst.

De bedoeling is dat ik er broodjes in af kan bakken,maar ook dat ik er een pizza en een hele kip erin kan bereiden .

en doet zo'n ding er dan lang over ?

Wie heeft ervaring ?
Wij hebben thuis de flavor wave

Je weet wel, van Tell Sell....

Maar wat een fantastisch apparaat is dat zeg!! Je kunt er echt alles mee maken en hij is supersnel. Afbakbroodjes zijn binnen 5 minuten klaar, zonder voorverwarmen, een pizza binnen 10 minuten, ook zonder voorverwarmen.

Een hele kip kan, maar ik knip de kip doormidden en ben dan binnen 3 kwartier aan het eten.

I Flavor Wave
Helaas heb ik hele slechte ervaring met Tell Sell. Ik had in februari dit jaar een stoom pan besteld.In september zou hij geleverd worden.( na veeel bellen en mailen waar hij bleef )Geld wel van de rekening geschreven . ding nooit gehad. dus nog steeds in onderhandeling.

Tell Sell gaat het helaas niet worden .
Je kunt hem ook gewoon in de Makro kopen en soms bij de blokker, dan heettie alleen anders en is hij stukken goedkoper ook ( ¤ 58,00 was de goedkoopste die ik als kadootje aan mijn vriend heb gegeven )
ik had een kleintje van tefal, perfect.

kan alle dingen die je nodig hebt, zoals broodjes, pizza en zelfs lasagna en vleesgerechten.

(ben geen taarten/cake bakster dus dat weet ik niet)

Fijn aan zo'n minibakoven is dat je hem niet hoeft voor te verwarmen.

schoonmaken is lastiger, omdat de verwarmings elementen niet geïntegreerd zijn en de buitenkant wil nog wel eens warm worden.
ik heb er 1 van tefal gekocht . heerlijk kippie in gemaakr .
Tefal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven