Ojee... we hebben gisteravond een bank opgehaald, via marktplaats. En ik zit nu heeeeeeeeel erg te twijfelen of het niet een miskoop is geweest (was voor ons doen best wat geld). Er is een heel klein stukje doorgezakt en de bank 'pilt' een beetje. Verder vind ik hem heel mooi, maar ben bang dat als ik straks thuis kom ik denk: waaaaaaaaaah neeeeeeee
Nou misschien valt het ook wel mee als ik straks thuis kom. Ik zat me een beetje op te vreten. Weet iemand dan wel hoe je een stukje doorgezakte bank kan opvullen?
@ maandaghd dan ben ik bang dat ik de bank helemaal kaalscheer of zal dat wel meevallen
Anoniem_60430
vrijdag 21 oktober 2011 om 09:42
dat valt wel mee, ik heb ook twee stoffen banken die een beetje pillen op de leuningen, met een pluizenverwijderaar (of hoe heet zo'n ding) kun je die eraf halen, knap hoor als je daar je bank mee aan gort snijdt
Het lijkt op een wcrol, maar dan plakt het. Ik weet niet hoe het heet, ik koop ze bij Blokker. daar kun je pluizen, (katten/honden)haren mee van kleding halen. Voor velerlei dingen te gebruiken!
ja, zo'n ding met mesjes die ronddraaien, een ontpiller dus...je zou kunnen kijken bij de marskramer, of ze het hebben weet ik niet, maar hij werkt wel echt!
@ lisettev, is dat duur? Het is bij deze bank maar 30 cm ofzo die echt is doorgezakt, ik kan er natuurlijk zelf ook schuim onder doen ofzo. Ik zal eens kijken
En ik ga zo naar de blokker
Anoniem_84
vrijdag 21 oktober 2011 om 11:23
Je zit eigenlijk te zeuren, wie weet denk je nog steeds 'wow' als je thuiskomt.