Miskoop bank marktplaats?

21-10-2011 09:30 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ojee... we hebben gisteravond een bank opgehaald, via marktplaats. En ik zit nu heeeeeeeeel erg te twijfelen of het niet een miskoop is geweest (was voor ons doen best wat geld). Er is een heel klein stukje doorgezakt en de bank 'pilt' een beetje. Verder vind ik hem heel mooi, maar ben bang dat als ik straks thuis kom ik denk: waaaaaaaaaah neeeeeeee

PS: hij zit wel lekker
Als hij lekker zit, kun je altijd nog een plaid kopen om eroverheen te kieperen als je hem echt niet om aan te zien vind
Heb je hem ongezien gekocht dan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee we hebben hem daar wel bekeken en toen dacht ik: ach, valt wel mee... Stom he :s
Die pillen/ pluizen kun je weghalen met een scheermesje of met een pluizenverwijderaar van de blokker.
Tsja..als je echt dat gaat denken bij thuiskomst zet je hem gewoon weer op MP.

En dan ga je uit van je eigen motto
Nou misschien valt het ook wel mee als ik straks thuis kom. Ik zat me een beetje op te vreten. Weet iemand dan wel hoe je een stukje doorgezakte bank kan opvullen?
Er is een apparaatje die de pillen eraf kan snijden zonder de bekleding verder te beschadigen. Misschien is dat wat?
@ maandaghd dan ben ik bang dat ik de bank helemaal kaalscheer of zal dat wel meevallen
dat valt wel mee, ik heb ook twee stoffen banken die een beetje pillen op de leuningen, met een pluizenverwijderaar (of hoe heet zo'n ding) kun je die eraf halen, knap hoor als je daar je bank mee aan gort snijdt

Te koop bij de blokker.
Ah kaatje, super bedankt! Er zit hier wel een marskramer, zouden ze zo'n ding daar ook hebben?

Ik zie het weer zonnig in Stom dat ik me hier zo druk om kan maken... (A)
Het lijkt op een wcrol, maar dan plakt het. Ik weet niet hoe het heet, ik koop ze bij Blokker. daar kun je pluizen, (katten/honden)haren mee van kleding halen. Voor velerlei dingen te gebruiken!
Nammma die heb ik ook, die plakkende rollen, maar daar krijg je deze pluizen niet mee weg denk ik..
Geen plakroller, maar een ontpiller halen dus...
ja, zo'n ding met mesjes die ronddraaien, een ontpiller dus...je zou kunnen kijken bij de marskramer, of ze het hebben weet ik niet, maar hij werkt wel echt!
Mijn kussen zaten niet lekker meer, dus ik heb ze opnieuw laten vullen. Eindresultaat een bank die top zit. Zou het zo weer doen
@ lisettev, is dat duur? Het is bij deze bank maar 30 cm ofzo die echt is doorgezakt, ik kan er natuurlijk zelf ook schuim onder doen ofzo. Ik zal eens kijken

En ik ga zo naar de blokker
Je zit eigenlijk te zeuren, wie weet denk je nog steeds 'wow' als je thuiskomt.
Troost je, hier ook de miskoop van de eeuw qua marktplaats banken.

Ze zijn prachtig hoor, en zitten ook heerlijk, maar hoe ik het in mijn zwangere kop haalde om lichtgrijze stof in huis te halen... .

Fijn voor mij is wel dat het bijna kale niet opvalt door alle peutervlekken die ondertussen de bank sieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven