Mn lieve kat vermist

15-05-2012 22:10 126 berichten
HIJ IS ER WEER! UPDATE PAGINA 4

Pff zit er even doorheen...

Mn allergrootste kleine vriend is zondag niet meer komen opdagen na een dag vol met zon. Het is alleen niets voor hem om zo lang weg te blijven aangezien hij al helemaal geen fan is van regen.

Elke vrij moment loop ik met brokjes te schudden en ik heb vandaag 100 flyers verspreid in de buurt en asiels etc gebeld. Nu woon ik ook nog eens in het centrum en alles is kruipdoor en sluipdoor qua binnenplaatsen dus kan ook niet overal bij.

Ik eet amper meer, ik slaap niet meer..Ik huil alleen maar. Ik ben zo overbezorgd en ik kan er niets aan doen! Zijn broertje is hier en die heeft het er ook zo moeilijk mee. Zo ging hij vannacht in de regen keihard staan miauwen(heb t luikje open) en kwam vervolgens drijfnat tegen me aanliggen in bed (terwijl hij normaal zo schuw is en nooit geluid maakt)

Ik weet dat het gissen is, ik weet dat jullie geen glazen bol hebben maarja..Ik ben zo bang dat hem iets is overkomen of dat hijvast zit.Gelukkig heeft hij een chip. Morgen moet ik weer aan het werk, ik zie er zo tegen op om weer uit de buurt te moeten. Nu voel ik me alweer schuldig dat ik op de bank zit en ga dus nog maar even een rondje maken, weet het even niet meer
Alle reacties Link kopieren
Doe maar poef.
@ Doperwt, sorry dat ik zo je topic in wandelde om iets tegen Iphony te zeggen. Sterkte in elk geval, hoop dat je je lieverd binnenkort weer in de armen kan sluiten.
Nog steeds niets??? ach wat sneu toch ...hoopzo op goed nieuws voor je
Die van mij is ook een keer 2 dagen weggeweest, op avontuur. Het waren 2 vreselijke dagen. Ik hoop dat je poezeknuffel snel weer thuis komt!! Je doet er in elk geval alles aan.
Doperwt?
Och jee wat erg.. nog steeds niks? Het vervelende is dat als hij de 1e 2 jaar van zn leven gezworven heeft je dat er moeilijk weer uit krijgt..
Doperwt? Ik hoop zo dat hij zijn thuis weer heeft gevonden?!
Hai meiden nog steeds helemaal niets :'( Maar hij is al 4 jaar uit zn zwerversbestaan en in die 2 jaar heeft hij wel een vaste "zwerfplek" gehad, nl een volkstuinencomplex. Ik weet echt niet meer wat ik kan doen, voel me zo onrustig de hele tijd!
quote:Doperwt schreef op 21 mei 2012 @ 11:55:

Hai meiden nog steeds helemaal niets :'( Maar hij is al 4 jaar uit zn zwerversbestaan en in die 2 jaar heeft hij wel een vaste "zwerfplek" gehad, nl een volkstuinencomplex. Ik weet echt niet meer wat ik kan doen, voel me zo onrustig de hele tijd!

Ik zou toch de gemeente nog een keer bellen. Niet iedere gemeente geeft dode dieren door aan Amivedi of dierenambulance. Wel houden ze vaak een lijst bij met dieren die ze opgepikt hebben.

Ik herken je gevoel hoor, gister was ik er eentje een dag kwijt en schoot in de stress. Gelukkig zat hij alleen maar opgesloten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Vaak vinden ze de weg naar huis wel terug hoor, is mijn ervaring.

Het is nog niet zo lang geleden. Blijven schudden met brokjes en roepen en in de buurt rond lopen. Goed dat je ook posters hebt opgehangen.

Hopelijk is hij/zij snel weer thuis !

Sterkte.
Tickel vandaag toevallig de gemeente gebeld en zij doen alles in samenwerking met de dierenambu, de dame aan de telefoon vertelde me dat ze zelfs een directe telefoonverbinding had in geval van gewonde en overleden dieren.

Ik moet vanavond nog werken en doe dan weer een nachtelijk rondje want hierna 3 dagen vrij, hiep hoi!
Ik blijf voor je duimen!
En ik duim mee! Hoop echt dat ie snel terug is!!
Even een Sterkte.
Ik blijf dit topic maar checken in de hoop op goed nieuws.

Nog maar even een fijn verhaal voor de goede moed!

Een vriendin van mij was haar poes al 3 weken kwijt, net als jij alles al geprobeerd, flyers, Amivedi, social media. Het beestje was spoorloos!

En ineens een mailtje! Ruim 50(!) km verderop aan komen lopen. Het is nog steeds een raadsel hoe hij daar terecht is gekomen, maar de reiziger ligt sindsdien weer lekker op haar bank!

Succes Doperwt, wat een ellende deze onzerheid :hug:
50 km, wat een afstand!!! Ik blijf ook nog steeds terugkomen met goeie hoop, maar helaas nog niets... :hug:
:-|

:hug: :hug:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Hij is er weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh ik ben ZO BLIJ! Ik hoorde net rare geluiden, soort enthousiast gepiep en werd er wakker door, kijk ik in mn kamer en wie staat daar? Joey!!!!! Zn broer besprong hem nog net niet, helemaal aan het kroelen met zn tweetjes. Wat heerlijk zeg! Hij is wel erg afgevallen en zn bandje is af maar verder zo op het eerste oog geen verwondingen. Net heeft hij heerlijk gegeten en nu is zn broer door t dolle heen (lees wild en in speelmodus) en achtervolgt hem bij elke stap ;-)

Allemaal hartstikke bedankt voor het meeleven en alle tips en steun. Wat is het toch een fijn media, jullie woorden deden me zo goed! Ohhh en weer huilen haha maar deze keer is het niet erg :-)
Wat heerlijk! Fijn dat het goed is afgelopen.
Oh wat fijn dat ie weer terecht is!

Kon je maar vragen waar hij geweest is he.

Hier enkele dagen geleden ook de kat niet thuisgekomen. Weet hoe je je dan voelt. Gelukkig kwam Gizzie diezelfde nacht om 03:00 weer thuis. Heb van ellende 's nachts in pyjama over straat gedoold, zoekend naar mijn kat.
JEEEEEEJ!!! Oh wat ben ik blij voor je! Wat een vreselijke dagen/nachten zul je gehad hebben... Zo blij zo blij! Knuffel m maar lekker met terugwerkende kracht!
Ooooohhhh wat fijn!!!! Gelukkig!!! Nu lekker met hem knuffelen!!
Dat is fijn dat je kat weer terug is! Geniet ervan! :-)
Doperwt, wat ben ik BLIJ voor je.

Meid, ik hield je topic zo in de gaten in de hoop op fijn nieuws.
Wat een fijn nieuws, geef hem een dikke knuffel van mij :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven