Mn lieve kat vermist

15-05-2012 22:10 126 berichten
HIJ IS ER WEER! UPDATE PAGINA 4

Pff zit er even doorheen...

Mn allergrootste kleine vriend is zondag niet meer komen opdagen na een dag vol met zon. Het is alleen niets voor hem om zo lang weg te blijven aangezien hij al helemaal geen fan is van regen.

Elke vrij moment loop ik met brokjes te schudden en ik heb vandaag 100 flyers verspreid in de buurt en asiels etc gebeld. Nu woon ik ook nog eens in het centrum en alles is kruipdoor en sluipdoor qua binnenplaatsen dus kan ook niet overal bij.

Ik eet amper meer, ik slaap niet meer..Ik huil alleen maar. Ik ben zo overbezorgd en ik kan er niets aan doen! Zijn broertje is hier en die heeft het er ook zo moeilijk mee. Zo ging hij vannacht in de regen keihard staan miauwen(heb t luikje open) en kwam vervolgens drijfnat tegen me aanliggen in bed (terwijl hij normaal zo schuw is en nooit geluid maakt)

Ik weet dat het gissen is, ik weet dat jullie geen glazen bol hebben maarja..Ik ben zo bang dat hem iets is overkomen of dat hijvast zit.Gelukkig heeft hij een chip. Morgen moet ik weer aan het werk, ik zie er zo tegen op om weer uit de buurt te moeten. Nu voel ik me alweer schuldig dat ik op de bank zit en ga dus nog maar even een rondje maken, weet het even niet meer
Alle reacties Link kopieren
JEEEEEEEEEEJ!!! eindelijk.............ben blij dat hij weer terug is en dat het goed met hem gaat!! Geniet maar lekker van m tijdens je vrije dagen en verwen hem maar zodat hij weet waarom hij ook alweer bij jou woont ;)!!
Yesss, wat fijn en heerlijk. Geniet ervan!
:cheer2: Gelukkig! Nu de kat van Zus1987 nog.....
Yeaaa gelukkig!

Ben blij voor jullie
Gelukkig dat hij weer terecht is!
wat leuk :D
Geweldig!!!! geniet maar ff extra dat ie er weer is!
Oh! Ik lees je bericht nu pas, tranen springen me spontaan in de ogen. :) Wat super fijn zeg!!! :cheer2:
Ik kan het ook nog steeds niet geloven, hij ligt alweer lekker naast me op de bank en komt de hele tijd kroelen.. Vandaag heb ik hem binnen gehouden (mn huis was koeler dan buiten) en vanaf morgen mag hij wel weer de deur uit. Gelijk nieuw bandje gehaald voor hem met naamkokertje, hopelijk verliest hij m deze keer niet!

Alle buren waren zo blij (die dachten ook: eindelijk rust, dat geschreeuw de hele dag hahaha) dus echt een topdag voor mij!
JAAAAAAAAH!!!! :cheer2:

Oh Doperwt, wat heerlijk!

Ben echt zo enorm blij voor je!
GEWELDIG nieuws!! Ik kwam even checken hier en las het goede nieuws.

Ik ben zo blij voor je!
JAAAAAAAAAAAA!!!! Wat een geweldig nieuws! Ik ga de heilige Antonius bedanken, hahahaha!!! Ben helemaal blij met dit nieuws!

Geef hem maar dikke knuffels en dan een goed gesprek over niet weggaan zonder bericht ;-)
Wat fijn voor je :cheer:
[quote]iphony schreef op 23 mei 2012 @ 00:14:

JAAAAAAAAAAAA!!!! Wat een geweldig nieuws! Ik ga de heilige Antonius bedanken, hahahaha!!! Ben helemaal blij met dit nieuws!

Geef hem maar dikke knuffels en dan een goed gesprek over niet weggaan zonder bericht ;-)[/quote]

:rofl:
:flower: Hoera, wat fijn voor je! Jammer dat hij niet kan vertellen wat hij al die tijd heeft uitgespookt!
Wat een goed nieuws! :cheer2:

Inderdaad jammer dat hij je niet kan vertellen wat hij gedaan heeft al die tijd.

Maar met zo'n enthousiast welkom terug door jou en zijn broertje, zal hij het hopelijk voortaan uit z''n hoofd laten zo lang de hort op te gaan.
Wat fijn dat hij terecht is ! Stop hem gelijk voor de volgende wegloopactie een kattenmobieltje in zijn pootjes ;-)
Kippenvel! Wat heerlijk dat hij er weer is doperwt!!! :cheer: !!

Wij hebben sinds gisteren een poezebees en ik ben als de dood dattie ooit weg raakt..
Kokolientje schreef op 23 mei 2012 @ 19:00:

Wat fijn dat hij terecht is ! Stop hem gelijk voor de volgende wegloopactie een kattenmobieltje in zijn pootjes ;-)
Nou, das mijn grootste wens hoor! Dat de chips een GPS systeem krijgen waardoor je in principe met een zendertje je kat kunt opsporen.. :-$ .. Om mijn part via internet.. Dat je zo'n google maps plaatje krijgt..
Eliana gefeliciteerd met je levende knuffelbeest! Katten zijn zoooooo leuk :-P (als ze niet weglopen..)

Ik heb gekeken voor een halsband met GPS, die bestaan wel maar kwam er niet uit. In Amerika kun je ze geloof ik wel halen maar ben nog geen leverancier in NL tegen gekomen!
Doperwt gat in de markt! Dacht ik ook ooit met kattenluikjes die reageren op de chip en die bleek net op de markt te zijn. Had een van de eerste gekocht ;-), Gps niet in halsband maar samen met chip. Nu nog een computernerd, techneut en miljonair zoeken.
Wow wat een goed nieuws ,ben zo blij voor je ..geniet maar van jelieve poezenknd
Oohhhhh ik moet het hier ook even kwijt!! Mijn rooie is zonet na 6 weken weg ook eindelijk weer thuis gekomen!! Ik ben zo blij als een klein kind!!!!
Jemig Sasssa, die is ook lang weg gebleven! :-O

Maar wat fijn voor je! :cheer2:
Sasssa!!!! Wat fijn!!! Ohhhhh heerlijk gevoel he!!! En in goede gezondheid??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven