monteur heeft het laminaat beschadigd
donderdag 14 oktober 2010 om 17:13
Deze week nieuwe kasten gekregen en ze zijn door de leverancier gemonteerd. Al heel snel nadat de monteur binnen was hoorde ik een flinke klap in de slaapkamer. Schrok me rot, maar ben er niet heen gerend. Vind het altijd vervelend om iemand die bij je aan het werk is op de vingers te gaan kijken.
De kasten staan en de man gaat weg. Ga ik de boel opruimen, laminaat stofzuigen en zie ik een klein gaatje in het laminaat. Laminaat ligt er net 2 maanden, dus ik baalde behoorlijk. Gelijk naar de leverancier gebeld en binnen 10 minuten stond de monteur weer op de stoep. Nu heeft hij het gaatje opgevuld met een soort was. Het ziet er redelijk uit, maar ik ben bang dat het in de toekomst niet mooi blijft. Volgens de monteur niets aan de hand, want dit spul gebruiken ze altijd bij beschdigde meubelen.
Vinden jullie dat ik me niet druk moet maken of zal ik toch een nieuwe plank gaan vragen.
De kasten staan en de man gaat weg. Ga ik de boel opruimen, laminaat stofzuigen en zie ik een klein gaatje in het laminaat. Laminaat ligt er net 2 maanden, dus ik baalde behoorlijk. Gelijk naar de leverancier gebeld en binnen 10 minuten stond de monteur weer op de stoep. Nu heeft hij het gaatje opgevuld met een soort was. Het ziet er redelijk uit, maar ik ben bang dat het in de toekomst niet mooi blijft. Volgens de monteur niets aan de hand, want dit spul gebruiken ze altijd bij beschdigde meubelen.
Vinden jullie dat ik me niet druk moet maken of zal ik toch een nieuwe plank gaan vragen.
donderdag 14 oktober 2010 om 17:55
Het is een familiebedrijf en de monteur is de zoon van 1 van de eigenaren. Hij heeft wel 10x gezegd er niets van te snappen omdat hij zo netjes werkt. Toek ik zei een flinke klap te hebben gehoord zei hij dat dat waarschijnlijk kwam omdat hij bij het monteren soms ook hier en daar een paar klappen moest geven,