monteur heeft het laminaat beschadigd

14-10-2010 17:13 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week nieuwe kasten gekregen en ze zijn door de leverancier gemonteerd. Al heel snel nadat de monteur binnen was hoorde ik een flinke klap in de slaapkamer. Schrok me rot, maar ben er niet heen gerend. Vind het altijd vervelend om iemand die bij je aan het werk is op de vingers te gaan kijken.

De kasten staan en de man gaat weg. Ga ik de boel opruimen, laminaat stofzuigen en zie ik een klein gaatje in het laminaat. Laminaat ligt er net 2 maanden, dus ik baalde behoorlijk. Gelijk naar de leverancier gebeld en binnen 10 minuten stond de monteur weer op de stoep. Nu heeft hij het gaatje opgevuld met een soort was. Het ziet er redelijk uit, maar ik ben bang dat het in de toekomst niet mooi blijft. Volgens de monteur niets aan de hand, want dit spul gebruiken ze altijd bij beschdigde meubelen.

Vinden jullie dat ik me niet druk moet maken of zal ik toch een nieuwe plank gaan vragen.
Nou, erg netjes is het niet. Hij had het op z'n minst moeten melden. Bel eens naar je laminaatleverancier en vraag hiernaar.
Ik zou contact opnemen met het bedrijf waar je de kasten hebt gekocht en alsnog om een nieuwe plank vragen.
Het is een familiebedrijf en de monteur is de zoon van 1 van de eigenaren. Hij heeft wel 10x gezegd er niets van te snappen omdat hij zo netjes werkt. Toek ik zei een flinke klap te hebben gehoord zei hij dat dat waarschijnlijk kwam omdat hij bij het monteren soms ook hier en daar een paar klappen moest geven,
Is het een heel klein gaatje die je alleen ziet als je goed kijkt of is het echt een gat.

Zou voor mij een verschil maken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Het is echt een gat, maar wel klein. Ongeveer 1 cm lang en een halve cm breed. Het is zeker geen putje, maar echt een gaatje. Als ge er een tandenstoker is steekt, zit je op de ondervloer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven