Mooi opgemaakt bed
dinsdag 12 juli 2011 om 22:20
Je ziet het vaak in hotels. Van die prachtig opgemaakte bedden. Vaak wel iets TE voor in je eigen slaapkamer. Althans, voor mij want het moet ook wel praktisch blijven.
Nu wil ik het wel enigzins mooi maken. Iemand tips voor een mooi dekbedovertrek? Voorkeur strak wit zonder toeters en bellen.
En misschien achet jet normale kussen nog een iets grotere.... En sprei?
Advies is welkom
Nu wil ik het wel enigzins mooi maken. Iemand tips voor een mooi dekbedovertrek? Voorkeur strak wit zonder toeters en bellen.
En misschien achet jet normale kussen nog een iets grotere.... En sprei?
Advies is welkom
donderdag 14 juli 2011 om 21:01
quote:Ikbenanoniem schreef op 13 juli 2011 @ 09:00:
[...]
Ik vind percal juist heerlijk koel slapen in de zomer. Ik heb een set witte dekbedden van The Bedding House, met hele mooie geborduurde bloemen erop in pastelkleuren (ontwerp van Margret Muir). Verder heb ik alleen katoen-satijn, omdat ook die stoffen lekker soepel en ademend zijn.Ik had er nog nooit van gehoord, maar wat ontzettend mooi!
[...]
Ik vind percal juist heerlijk koel slapen in de zomer. Ik heb een set witte dekbedden van The Bedding House, met hele mooie geborduurde bloemen erop in pastelkleuren (ontwerp van Margret Muir). Verder heb ik alleen katoen-satijn, omdat ook die stoffen lekker soepel en ademend zijn.Ik had er nog nooit van gehoord, maar wat ontzettend mooi!