Muffe geur na lekkage

05-10-2016 13:58 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

Help me out! In het huis waar ik sinds het voorjaar woon is een lekkage geweest. Lek is opgelost en toen wij er kwamen wonen is er nog een check uitgevoerd. Het lek was ontstaan bij de wasmachines op zolder. Nu merkte ik in t begin al n lichtelijke muffe geur en heb heel de zomer alle ramen open laten staan dus het was niet opvallend. Tot nu dus. Het is kouder dus de ramen staan niet meer de hele dag open. Als ik mn huis betreed komt die walgelijke muffe schimmelgeur al op me af.

Wat kan ik hier aan doen? Ik denk dat de schimmel/geur helemaal in t beton is getrokken.
Schimmel is erg slecht voor de gezondheid, dus ik zou allereerst een schimmel-expert laten komen.

Verder kun je met etherische olie in een brandertje, of verdamper de lucht/geur wegmoffelen.

Dat deed ik tijdens en vlak na een enorme lekkage in mijn huis bijna twee jaar geleden nu.

Uiteindelijk was de schimmel in het hout getrokken en moest de hele vloer er uit.

Het huis werd tijdelijk onbewoonbaar verklaard, wegens gevaar voor de gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 05 oktober 2016 @ 14:06:

Schimmel is erg slecht voor de gezondheid, dus ik zou allereerst een schimmel-expert laten komen.

Verder kun je met etherische olie in een brandertje, of verdamper de lucht/geur wegmoffelen.

Dat deed ik tijdens en vlak na een enorme lekkage in mijn huis bijna twee jaar geleden nu.

Uiteindelijk was de schimmel in het hout getrokken en moest de hele vloer er uit.

Het huis werd tijdelijk onbewoonbaar verklaard, wegens gevaar voor de gezondheid.Jeeyje zeg! Ik zat eigenlijk alleen met de geur en et helemaal niet bij stil gestaan dat t veel erger kan zijn. Ik heb meteen de woningbouw gebeld! Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven