Muggen, muggen en nog meer muggen!

10-07-2016 07:07 62 berichten
Al nachtenlang word ik geplaagd door hele opdringerige muggen die blijkbaar geen mooier plekje op aarde kunnen bedenken om rondom te zoemen dan mijn oren. Nu heb ik ook hele mooie oren hoor, dus dat begrijp ik wel, maar die kleine aanbidders houden me wakker!

Het zijn er ook zoveel, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Gisteravond voor het slapengaan heb ik er zeker een stuk of 10 doodgeslagen en dan nog zitten er een hoop in de hal en in mijn slaapkamer. Ik krijg er de kriebels van!

Wat is jullie meest effectieve anti-muggen trucje voor in de slaapkamer?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook sinds een paar avonden muggen jagen en de aantallen lopen op tot zeker 20-30 muggen per avond. Mijn vriend maakt een rondje met de stofzuiger (laten zich makkelijk opzuigen) en als ie ze allemaal heeft gewoon een prop wc papier in de buis en daar zoeken ze het zich onderling maar uit. Helaas door al die regen van de afgelopen tijd is het een grote plaag hier.
Wij hebben een kind met koorts vanwege die muggenbeten. Allergische reactie. Heeft nu bulten ter grootte van kleine eieren over haar lijfje. Geen idee hoe we ze blijvend kunnen weren, er komt er schijnbaar toch altijd eentje binnen.
Ik kan je niet helpen Woll, maar ik klaag gezellig even mee. Gek word ik van dat niet aflatende gezoem in mijn oren 's nachts. Maar ze steken niet, dat scheelt alweer.
quote:Fleet schreef op 10 juli 2016 @ 11:58:

Wij hebben een kind met koorts vanwege die muggenbeten. Allergische reactie. Heeft nu bulten ter grootte van kleine eieren over haar lijfje. Geen idee hoe we ze blijvend kunnen weren, er komt er schijnbaar toch altijd eentje binnen.He wat sneu. En zo'n ding in het stopcontact?
Deet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ventilator laten draaien, blijven ze ook weg
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Even een update:

Ik vertelde het tegen mijn moeder vanmiddag en heb van haar meegekregen: 1. een gifstekker 2. een spuitbus met gif 3. een blauwe lamp die ze niet kunnen weerstaan.

Vermoedelijk zal ik vannacht iets minder last hebben van die krengen

Morgen ga ik ik zo'n gaasding kopen bij de Xenos.

Wij hebben een kind met koorts vanwege die muggenbeten. Allergische reactie. Heeft nu bulten ter grootte van kleine eieren over haar lijfje. Geen idee hoe we ze blijvend kunnen weren, er komt er schijnbaar toch altijd eentje binnen.Dat is rot! Zeker bij zo'n kleintje.

Wij hebben een kind met koorts vanwege die muggenbeten. Allergische reactie. Heeft nu bulten ter grootte van kleine eieren over haar lijfje. Geen idee hoe we ze blijvend kunnen weren, er komt er schijnbaar toch altijd eentje binnen.Ik heb ook vaak allergische reacties op muggenbeten (geen koorts maar wel grote bulten ter grootte van eieren. Wat ik doe zodra ik geprikt word is een watje doordrenken met azijn en dat met leukoplast op de bult plakken. Sinds ik dat doe heb ik eigenlijk geen allergische reacties meer gehad en geen grote bulten meer!
Azijn helpt niet alleen als je al gestoken bent maar het houdt die beesten ook weg. We spuiten de paarden er ook altijd mee in als we buiten gaan rijden en in al die tijd nog geen insect (en dus ook geen mug) gezien. Werkt in mijn ervaring iets minder dan muggenspray met deet en je moet je 's ochtends even goed wassen anders stink je de hele dag maar het is een goede vervanging als je slecht tegen anti-muggen sprays kan. Gewoon goed mee insmeren en ik zet zelf altijd nog een kommetje met een doordrenkt washandje op mijn nachtkastje. Dan blijven ze wel weg.
quote:Tjuptjup schreef op 10 juli 2016 @ 21:16:

[...]

Ik heb ook vaak allergische reacties op muggenbeten (geen koorts maar wel grote bulten ter grootte van eieren. Wat ik doe zodra ik geprikt word is een watje doordrenken met azijn en dat met leukoplast op de bult plakken. Sinds ik dat doe heb ik eigenlijk geen allergische reacties meer gehad en geen grote bulten meer!Dito! Goeie tip! Al ben ik bang dat ik straks onder de pleisters zit net 16 kilimajaro's geteld na feestje buiten vafgelopen nacht
Kutmuggen.

Kan weer niet slapen hoor.

Zo zwaar vervelend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven