Muggen oorlog
woensdag 30 juni 2010 om 00:12
Wat @Greenleaf zegt helpt bij mij ook heel goed, word ook opgevreten door die beestjes. Beetje witte tijgerbalsem op je voorhoofd en armen helpt ook goed en is nog verkoelend ook. En ik had ooit hele vieze meuk voor spierpijn (echt héél heftige mentholgeur). Dat hielp ook
Had net trouwens een hele mooie nachtvlinder in huis, die kreeg ik gelukkig weer buiten, zo zielig anders.
Had net trouwens een hele mooie nachtvlinder in huis, die kreeg ik gelukkig weer buiten, zo zielig anders.
woensdag 30 juni 2010 om 00:17
quote:hompeltjepompeltje schreef op 30 juni 2010 @ 00:12:
Maar zet je dan s nachts ook alles tegen elkaar open? Dat vind ik geen fijn idee dat alles open staat en ik lig te slapen. Heb alleen het raam vd slaapkamer maar open.
Nee, s'nachts heb ik niets open staan, ook anti muggen beleid.
Ik sluit alles voor de schemer, dat scheelt volgens mij ook.
Maar zet je dan s nachts ook alles tegen elkaar open? Dat vind ik geen fijn idee dat alles open staat en ik lig te slapen. Heb alleen het raam vd slaapkamer maar open.
Nee, s'nachts heb ik niets open staan, ook anti muggen beleid.
Ik sluit alles voor de schemer, dat scheelt volgens mij ook.
woensdag 30 juni 2010 om 00:26
En verder...citroenplant naast je bed, knoflook eten,
En van oma weet raad:
Voor mensen die naar landen gaan waar veel muggen voorkomen is een goede remedie vitamine B gebruiken zodat je niet wordt gestoken. Begin al voordat je weggaat.
- Truus van den Berg
http://omaweetraad.com/forum/viewtopic.php?t=880
En van oma weet raad:
Voor mensen die naar landen gaan waar veel muggen voorkomen is een goede remedie vitamine B gebruiken zodat je niet wordt gestoken. Begin al voordat je weggaat.
- Truus van den Berg
http://omaweetraad.com/forum/viewtopic.php?t=880
woensdag 30 juni 2010 om 01:06
Ik ga op jacht.. Totdat ik ze allemaal heb..
een boek (op mug smijten alsie op muur/plafon zit) Elektrische vliegenmepper.. Of spuitbus tegen vliegende insecten van de kruidvat.. Moet je niet teveel spuiten.. tis natuurlijk gif.. Maar een spraytje was genoeg om dat beestje naar beneden te doen tuimelen..
een boek (op mug smijten alsie op muur/plafon zit) Elektrische vliegenmepper.. Of spuitbus tegen vliegende insecten van de kruidvat.. Moet je niet teveel spuiten.. tis natuurlijk gif.. Maar een spraytje was genoeg om dat beestje naar beneden te doen tuimelen..
woensdag 30 juni 2010 om 01:11
Ramen en deuren open zo lang het licht is, als het donker wordt (en ik lampen in huis ga aandoen) alle ramen en deuren dicht. En die houd ik 's nachts dicht. Zelden een mug hier.
Die ventilatortruuk werkt ook, maar daar moet je tegen kunnen.
Als je per se 's nachts een raam open wil, zou ik een hor maken.
Die ventilatortruuk werkt ook, maar daar moet je tegen kunnen.
Als je per se 's nachts een raam open wil, zou ik een hor maken.

woensdag 30 juni 2010 om 08:05

woensdag 30 juni 2010 om 08:06