Muursticker op muur met structuur
zaterdag 19 december 2009 om 20:05
Voor de kamer van mijn zoontje heb ik een grote muursticker gekocht van een giraf met jong. Vandaag wilde ik hem op plakken, maar ik had er even niet over nagedacht dat het misschien niet zo goed werkt op een muur met structuurverf (en voor de proefstickertjes was ik natuurlijk weer te ongeduldig...).
De sticker blijft dus niet goed plakken en ik baal enorm. Is er een manier om hem toch op de muur te krijgen?
De sticker blijft dus niet goed plakken en ik baal enorm. Is er een manier om hem toch op de muur te krijgen?

zaterdag 19 december 2009 om 20:47
quote:infojunk schreef op 19 december 2009 @ 20:28:
[afbeelding]
Kan me niet voorstellen dat een kind daar een muursticker van wil...
Ze lijken wel een beetje op elkaar
[afbeelding]
Kan me niet voorstellen dat een kind daar een muursticker van wil...
Ze lijken wel een beetje op elkaar
sun.lover wijzigde dit bericht op 19-12-2009 20:47
Reden: e vergeten
Reden: e vergeten
% gewijzigd
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
zaterdag 19 december 2009 om 21:44
Ik had hetzelfde probleem maar heb uiteindelijk met secondelijm de boel toch tegen de muur kunnen krijgen: kl%&tewerk omdat elk deeltje apart moest (hadden een grote bloem voor in de woonkamer) en de sticker idd begint te bubbelen door een of andere chemische reactie met de lijm, dus je moet het snel tegen de muur plakken. Daarna trekken de bubbels wel weg en het ziet er nu echt mooi uit, maar hoe ik em ooit eraf moet krijgen? Geen idee . Daarom idd misschien niet het beste voor een kinderkamer waar je na een tijdje wilt wisselen.