Muurverf highlights

17-09-2010 16:32 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net muurverf gekocht en zag in de bouwmarkt highlights die je over je verf kunt verven. Het zijn glitters die je in een soort transparante "verf" moet doen en dan over je muur heen verven.

Dit glitter potje koste maar liefst ¤ 34, dus vraag ik me af of er ook goedkopere mogelijkheden zijn?
http://glittersopjemuur.nl/kosten.htm
Bus glittersprayLAK uit de fopwinkel/drogist (denk aan kerst), goed afplakken en klaar! Heb ik ook gedaan (heel iets anders) op mn scooter heel erg vroeger en kreeg er veel complimenten over!
Ik heb het jaren geleden gebruikt op 1 muur op de zolderkamer. Dat waren geen glitters maar meer een soort "vlokjes" met een parelmoer-achtige glans. Moeilijk om het mooi op te brengen (dat hoor ik over de glitter-variant ook heel veel) want de stukjes blijven makkelijk op de roller zitten en je moet heel veel blijven roeren.

Uiteindelijk is het wel geinig geworden maar ben ik blij dat het de zolderkamer is en dat mijn man niet kieskeurig is. Nu we een baby krijgen heeft hij zijn computerkamer opgeofferd en is naar zolder verhuisd waar hij nu tegen de roze glitterwand aan mag kijken. En dan is 34 euro inderdaad best wel veel geld...
Bedankt voor jullie reacties.

@Kerplunk, heb je dit zelf ook uitgeprobeerd?

@kaetje, inderdaad lijkt mij dat de vlokjes aan je roller blijven plakken. Ik vond die parelmoer vlokjes het mooist maar helaas het kost ¤ 34,00 voor 7,5 m2 dus hartstikke duur.

Die spray van doperwt durf ik eigenlijk niet aan.. hahah
Heb het ook eens gedaan met één muur, als je er meer dan 2 meter vanaf gaat staan zie je er al niks meer van.... maar dat was glitterverf van benneton met vrij kleine glittertjes. Misschien werkt het wel als je van plan bent veel met licht te gaan doen op/aan de muur, door de reflectie...
Ik heb het eens gedaan, met spuitlijm en een potje glitter.

Ging prima, eerst wat glitters op een papiertje doen, en dan voorzichtig tegen de lijm blazen.

Had nog wel een tijdje overal glitters, maar dat vond ik toen niet erg
tartufone, ik heb het niet uitgeprobeerd. Je vroeg niet om ervaringen van gebruikers, maar om goedkopere versies van glitterverf, dus vandaar dat ik met deze link kwam.
Beetje laat, maar bij Decorette kun je Altena Brilliant bestellen. Is een emmertje doorzichtige verf met glitters er in. Smeer je zo op je muur of plafond. (van de verf zie je niets terug dus alleen maar glitters blijven achter) Ik heb de roze op onze babykamer. Is echt super mooi geworden! 49,95 voor 2,5 liter dus daar kun je een hele woonkamer mee doen als je wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven