Na vier dagen fiets gestolen
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:08
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:21
Zwaar balen!
Ik had ook een x een hele mooie fiets van batavus zo'n Amerikaans model in fel blauw, bijna 400 euro, ook gestolen
Ik was 1 nachtje vergeten mn dikke ketting erom heen te doen, alleen zo'n dun slot zat er omheen.
Wilde ik aangifte doen op internet werkte allemaal niet had het maar opgegeven.
2 jaar geleden een nieuwe Amerikaanse cruise model gekocht voor 140 euro (wel zelf in elkaar zetten) slechte kwaliteit maar het rijd, zit nu helemaal onder de roest maar ach dan stelen ze hem niet zo snel meer.
Ik had ook een x een hele mooie fiets van batavus zo'n Amerikaans model in fel blauw, bijna 400 euro, ook gestolen
Wilde ik aangifte doen op internet werkte allemaal niet had het maar opgegeven.
2 jaar geleden een nieuwe Amerikaanse cruise model gekocht voor 140 euro (wel zelf in elkaar zetten) slechte kwaliteit maar het rijd, zit nu helemaal onder de roest maar ach dan stelen ze hem niet zo snel meer.
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:23
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:26
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:27
quote:vogelbekdiertje schreef op 13 augustus 2013 @ 18:26:
In Rotterdam knippen ze snachts gewoon je slot door. Ik woonde in een drukke winkelstraat had m'n fiets altijd aan een paal, maar dat slot hebben ze op een of andere manier doorgeknipt of gesloopt, het slot hing kapot aan een paal. Ik denk dat alleen een dik motor slot helpt in rdam.Ik heb mijn Batavus al 8 jaar, maar die ligt dan ook nog net niet in mijn bed.
In Rotterdam knippen ze snachts gewoon je slot door. Ik woonde in een drukke winkelstraat had m'n fiets altijd aan een paal, maar dat slot hebben ze op een of andere manier doorgeknipt of gesloopt, het slot hing kapot aan een paal. Ik denk dat alleen een dik motor slot helpt in rdam.Ik heb mijn Batavus al 8 jaar, maar die ligt dan ook nog net niet in mijn bed.
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:29
quote:Cateautje schreef op 13 augustus 2013 @ 18:27:
[...]
Ik heb mijn Batavus al 8 jaar, maar die ligt dan ook nog net niet in mijn bed.
Heb ik ook in een grote stad, maar kan hem gelukkig binnenzetten thuis en op mijn werk staat hij ook in de drukte (incl. stadswachten) én heb ik er zicht op vanaf mijn kantoor gelukkig.
Maar toch stom dat je een krot moet kopen uit angst voor stelen, het is van den zotte.
[...]
Ik heb mijn Batavus al 8 jaar, maar die ligt dan ook nog net niet in mijn bed.
Heb ik ook in een grote stad, maar kan hem gelukkig binnenzetten thuis en op mijn werk staat hij ook in de drukte (incl. stadswachten) én heb ik er zicht op vanaf mijn kantoor gelukkig.
Maar toch stom dat je een krot moet kopen uit angst voor stelen, het is van den zotte.
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:32
quote:elastiekje__ schreef op 13 augustus 2013 @ 18:29:
[...]
Hier in Rotterdam is het stelen van fietsen lopende band werk. Men komt met een busje en laadt het gewoon vol en rijden er mee naar Roemenië en omstreken. En als je ze betrapt en je eigendom wilt beschermen, dan krijg je ze nog allemaal op je dak ook en slaan je terug je huis in.
Ja, het is bar en bizar.
Lang levend de open grenzen en het vrije goederenvervoer.
[...]
Hier in Rotterdam is het stelen van fietsen lopende band werk. Men komt met een busje en laadt het gewoon vol en rijden er mee naar Roemenië en omstreken. En als je ze betrapt en je eigendom wilt beschermen, dan krijg je ze nog allemaal op je dak ook en slaan je terug je huis in.
Ja, het is bar en bizar.
Lang levend de open grenzen en het vrije goederenvervoer.
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:33
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:34
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:34
quote:badmeester schreef op 13 augustus 2013 @ 18:31:
Gemeente: kleine hoop! Maar morgen even bellen!
Verzekering? Ik heb geen fietsverzekering! Of valt dit onder WA?
Nee, ik denk niet onder WA, maar als je een uitgebreide inboedelverzekering hebt, dan wil het nog weleens lukken.
Het model fiets kan je opzoeken op google afbeeldingen.
Gemeente: kleine hoop! Maar morgen even bellen!
Verzekering? Ik heb geen fietsverzekering! Of valt dit onder WA?
Nee, ik denk niet onder WA, maar als je een uitgebreide inboedelverzekering hebt, dan wil het nog weleens lukken.
Het model fiets kan je opzoeken op google afbeeldingen.
dinsdag 13 augustus 2013 om 18:39