Na vier dagen fiets gestolen

13-08-2013 18:08 46 berichten
Heb ik een hele mooie toffe goede damesfiets via marktplaats op ge kop getikt voor 150 euro wordtiehier in rotterdam na 4 dagen al gestolen!!!!!!!! Ik ben echt teleurgesteld

dat ik m niet aan een paal had vast staan had natuurlijk geen enkel effect op stelen van mijn fiets
Alle reacties Link kopieren
He balen zeg!
Dat is echt heel vervelend!

Heb je aangifte gedaan of heeft dat helemaal geen zin meer in Rotterdam?

Muppet.

Een nieuwe dan maar weer..
Aangifte? Ik weet dat het een gazelle was, maar het type ben ik alweer vergeten notabene!
Balen! Misschien weet de verkoper het nummer en andere kenmerken nog?
Oh, dat is jammer Badmeester.

Dan ben je 'm echt kwijt, vrees ik
Zwaar balen!

Ik had ook een x een hele mooie fiets van batavus zo'n Amerikaans model in fel blauw, bijna 400 euro, ook gestolen :( Ik was 1 nachtje vergeten mn dikke ketting erom heen te doen, alleen zo'n dun slot zat er omheen.

Wilde ik aangifte doen op internet werkte allemaal niet had het maar opgegeven.

2 jaar geleden een nieuwe Amerikaanse cruise model gekocht voor 140 euro (wel zelf in elkaar zetten) slechte kwaliteit maar het rijd, zit nu helemaal onder de roest maar ach dan stelen ze hem niet zo snel meer.
Bah bah.. Ik ben intussen ook al aan m'n zoveelste fiets en elke keer is het even rot! Volgende keer met twee sloten vastzetten waarvan een ook door het wiel aan iets vast.
27 mensen vinden dit leuk.
Het kan niet dat de gemeente hem heeft meegenomen omdat ie niet goed stond?
27 mensen vinden dit leuk.
4 dagen, dan heb je lang plezier gehad van je fiets, voor Rotterdamse begrippen. Als je hem terug wilt moet je, denk ik, naar Roemenië

Jij opent natuurlijk een topic om een record te vestigen? Dan moet je echt met een betere tijdsscore komen joh.

De verzekering bellen dan maar.
In Rotterdam knippen ze snachts gewoon je slot door. Ik woonde in een drukke winkelstraat had m'n fiets altijd aan een paal, maar dat slot hebben ze op een of andere manier doorgeknipt of gesloopt, het slot hing kapot aan een paal. Ik denk dat alleen een dik motor slot helpt in rdam.
quote:vogelbekdiertje schreef op 13 augustus 2013 @ 18:26:

In Rotterdam knippen ze snachts gewoon je slot door. Ik woonde in een drukke winkelstraat had m'n fiets altijd aan een paal, maar dat slot hebben ze op een of andere manier doorgeknipt of gesloopt, het slot hing kapot aan een paal. Ik denk dat alleen een dik motor slot helpt in rdam.Ik heb mijn Batavus al 8 jaar, maar die ligt dan ook nog net niet in mijn bed.
quote:Cateautje schreef op 13 augustus 2013 @ 18:27:

[...]

Ik heb mijn Batavus al 8 jaar, maar die ligt dan ook nog net niet in mijn bed.

Heb ik ook in een grote stad, maar kan hem gelukkig binnenzetten thuis en op mijn werk staat hij ook in de drukte (incl. stadswachten) én heb ik er zicht op vanaf mijn kantoor gelukkig.

Maar toch stom dat je een krot moet kopen uit angst voor stelen, het is van den zotte.
Natuurlijk zijn het Roemenen! Schilderijen of fietsen het is allemaal hetzelfde
Gemeente: kleine hoop! Maar morgen even bellen!

Verzekering? Ik heb geen fietsverzekering! Of valt dit onder WA?
quote:elastiekje__ schreef op 13 augustus 2013 @ 18:29:

[...]

Heb ik ook in een grote stad, maar kan hem gelukkig binnenzetten thuis en op mijn werk staat hij ook in de drukte (incl. stadswachten) én heb ik er zicht op vanaf mijn kantoor gelukkig.

Maar toch stom dat je een krot moet kopen uit angst voor stelen, het is van den zotte.

Hier in Rotterdam is het stelen van fietsen lopende band werk. Men komt met een busje en laadt het gewoon vol en rijden er mee naar Roemenië en omstreken. En als je ze betrapt en je eigendom wilt beschermen, dan krijg je ze nog allemaal op je dak ook en slaan je terug je huis in.

Ja, het is bar en bizar.

Lang levend de open grenzen en het vrije goederenvervoer.
Ik heb een uber simpele fiets. 2 wielen en een frame, zadel en stuur. Ben ik echt heel blij mee, doet het prima en is niet zo aantrekkelijk voor fietsendieven. Maar ik woon dan ook in een middelgrote stad, waar niet zoveel gejat wordt. Hoop ik..
Helaas... Voor een fiets van 150 piek moet je tegenwoordig twee losse sloten van 100 euro per stuk aanschaffen, de rest hebben ze sowieso binnen 5 seconden open. En dan altijd ergens aan vast zetten, voorwiel ook, anders jatten ze dat er ook nog uit...
quote:badmeester schreef op 13 augustus 2013 @ 18:31:

Gemeente: kleine hoop! Maar morgen even bellen!

Verzekering? Ik heb geen fietsverzekering! Of valt dit onder WA?

Nee, ik denk niet onder WA, maar als je een uitgebreide inboedelverzekering hebt, dan wil het nog weleens lukken.

Het model fiets kan je opzoeken op google afbeeldingen.
Ik heb nog nooooooit iets geclaimd bij de verzekering!
Maar lieve Badmeester, jij fietst altijd en ver. Lijkt het je een goed plan om die fietsverzekering dan toch maar af te sluiten?
quote:badmeester schreef op 13 augustus 2013 @ 18:36:

Ik heb nog nooooooit iets geclaimd bij de verzekering!

Vandaar de donderende paniek.

Realiseer je je wat een grote mazzelkont je dan bent geweest, tot nu toe?
Ster en cateautje hoe vinden jullie dit topic dan weer zo snel????????
quote:Cateautje schreef op 13 augustus 2013 @ 18:36:

Maar lieve Badmeester, jij fietst altijd en ver. Lijkt het je een goed plan om die fietsverzekering dan toch maar af te sluiten?Wat heeft dat nu met een fietsverzekering te maken? Die racefiets staat gewoon in de schuur hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven