Na vier dagen fiets gestolen

13-08-2013 18:08 46 berichten
Heb ik een hele mooie toffe goede damesfiets via marktplaats op ge kop getikt voor 150 euro wordtiehier in rotterdam na 4 dagen al gestolen!!!!!!!! Ik ben echt teleurgesteld

dat ik m niet aan een paal had vast staan had natuurlijk geen enkel effect op stelen van mijn fiets
quote:Cateautje schreef op 13 augustus 2013 @ 18:37:

[...]

Vandaar de donderende paniek.

Realiseer je je wat een grote mazzelkont je dan bent geweest, tot nu toe?Helemaal geen mazzel. Ik heb niks om van te steken op mijn racefiets na. En zakkenrollen gebeurt natuurlijk niet door mijn imponerende fysiek hehehehe
quote:badmeester schreef op 13 augustus 2013 @ 18:38:

Ster en cateautje hoe vinden jullie dit topic dan weer zo snel????????Is mijn helderziende gave, whoehhhhhhh
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste motor, twee jaar voor gespaard, drie dagen van mogen genieten en hup, gejat.

I feel your pain, badmeester!
Your luck's about to change, cher.
quote:badmeester schreef op 13 augustus 2013 @ 18:39:

[...]

Wat heeft dat nu met een fietsverzekering te maken? Die racefiets staat gewoon in de schuur hoor.

En in je schuur zit een kluisdeur met cijfercombinatie?

En je laat je fiets ook nooit alleen als je naar verweggidorp bent gefietst?
quote:badmeester schreef op 13 augustus 2013 @ 18:40:

[...]

Helemaal geen mazzel. Ik heb niks om van te steken op mijn racefiets na. En zakkenrollen gebeurt natuurlijk niet door mijn imponerende fysiek hehehehe Je straalt het uit. Je zou ze acuut doen.
Gaat het een beetje Badmeester?

Kom op, droog je tranen. Het is maar een oud barrel.
Jawel joh

Ik hoorde ook vamdaag dat ik een restschuld heb van 20.000 op mijn huis, dat deed me minder dan die fiets. Wonderlijk die menselijke geest he?
quote:Cateautje schreef op 13 augustus 2013 @ 18:32:

[...]

Hier in Rotterdam is het stelen van fietsen lopende band werk. Men komt met een busje en laadt het gewoon vol en rijden er mee naar Roemenië en omstreken. En als je ze betrapt en je eigendom wilt beschermen, dan krijg je ze nog allemaal op je dak ook en slaan je terug je huis in.

Ja, het is bar en bizar.

Lang levend de open grenzen en het vrije goederenvervoer.Ver buiten Rotterdam, in de jaren '80 reden er ook busjes door de straten om fietsen in te laden. Toen viel het nog wel mee met de open grenzen...
Stelen is een aanslag op je persoonlijke integriteit.

Die schuld was te verwachten.

Edit:

Ik loop een fiets en twee brommers op je voor. Het stelen van mijn laatste brommer heeft me heel veel verdriet bezorgt, want ik was gek op dat ding en reed er ook gezelligheidsritjes mee en onderhield hem heel erg goed. Ik mis het nog steeds, maar durf het niet meer aan.

Hij stond in mijn kelderbox aan de muur vast en plaats in mijn togus heb ik niet, vandaar.
Ah zuur. Vriendin had een nieuwe fiets gekregen voor haar verjaardag, met twéé kettingen vast gezet aan mijn fiets.. Die van haar gejat en mijn wrakje laten staan. Superstom en sneu, kan er nog kwaad om worden, de felicitaties hingen er nog aan.
Mijn fiets is op klaarlichte dag voor mijn deur vandaan gejat. Al vrij snel wist ik wie de dader was: het criminele broertje van de buurjongen (die zelf ook in de reclassering zat). Commentaar van broertjelief: dan had je hem maar beter op slot moeten zetten.

Ik kon hem wel vermoorden. Al had ik die fiets helemaal niet op slot gezet: het was mijn fiets verdomme. Mijn! Fiets!
Ik word gewoon plaatsvervangend boos van dit topic.

Als ik met mijn fiets wegga zet ik hem waar mogelijk bij een bewaakte fietsstalling. Kost wel meer tijd, vooral bij het station.

Ik vind het gewoon klote dat je fiets met twee sloten al niet eens meer veilig is. Van het weekend ook een fiets die vast stond en wrs niet los te krijgen was; hadden ze het ding helemaal gesloopt!
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 augustus 2013 @ 20:05:

Mijn fiets is op klaarlichte dag voor mijn deur vandaan gejat. Al vrij snel wist ik wie de dader was: het criminele broertje van de buurjongen (die zelf ook in de reclassering zat). Commentaar van broertjelief: dan had je hem maar beter op slot moeten zetten.

Ik kon hem wel vermoorden. Al had ik die fiets helemaal niet op slot gezet: het was mijn fiets verdomme. Mijn! Fiets!

Jij kan nog boos worden. Ik ben al helemaal murw.

Mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet en je moet alles dat je hebt bewaken alsof je leven er van afhangt. Ik heb maar besloten om zo min mogelijk te hebben dat een ander eventueel van me zou kunnen willen. Tragisch, maar waar.
quote:Cateautje schreef op 13 augustus 2013 @ 20:13:

[...]

Jij kan nog boos worden. Ik ben al helemaal murw.

Mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet en je moet alles dat je hebt bewaken alsof je leven er van afhangt. Ik heb maar besloten om zo min mogelijk te hebben dat een ander eventueel van me zou kunnen willen. Tragisch, maar waar.

Ik woon niet meer in de randstad, dat scheelt misschien. Maar asbakken heb je overal, dat zie je maar weer.

Jouw strategie van zo min mogelijk bezitten hanteer ik trouwens ook. Maar wat me zo hemeltergend stoort is de vanzelfsprekendheid waarmee mensen aannemen dat het je eigen schuld is dat je fiets gestolen is als je hem niet met explosieven beveiligd hebt. Nee, het is niet mijn schuld. Het is de schuld van degene die het fatsoen niet op kan brengen met zijn tengels van andermans bullen af te blijven. Dat heb ik die knul trouwens gezegd ook, en toen wilde zijn lieve mammie (die hem bijstond in de discussie) me dood maken.

Onze lieve heer heeft rare kostgangers.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 augustus 2013 @ 20:22:

[...]

Ik woon niet meer in de randstad, dat scheelt misschien. Maar asbakken heb je overal, dat zie je maar weer.

Jouw strategie van zo min mogelijk bezitten hanteer ik trouwens ook. Maar wat me zo hemeltergend stoort is de vanzelfsprekendheid waarmee mensen aannemen dat het je eigen schuld is dat je fiets gestolen is als je hem niet met explosieven beveiligd hebt. Nee, het is niet mijn schuld. Het is de schuld van degene die het fatsoen niet op kan brengen met zijn tengels van andermans bullen af te blijven. Dat heb ik die knul trouwens gezegd ook, en toen wilde zijn lieve mammie (die hem bijstond in de discussie) me dood maken.

Onze lieve heer heeft rare kostgangers.

Ik had een tijdje terug een discussie hier op het forum. Ik had de stelling dat niemand de aarde kan bezitten en als zodanig dat bezit niet bestaat. Ik kreeg een aantal forummers over me heen die dachten dat ik spullen bedoelde. Er zijn blijkbaar heel veel mensen die wel degelijk in de veronderstelling zijn dat het in eigendom hebben van spullen niet bestaat en dat een ieder het recht heeft om alles van eigenaar te laten wisselen naar goeddunken.

Misschien is dit wel het verschil tussen het al dan niet hebben van enige beschaving.
Bij mij zijn er ook ooit twee fietsen gejat, notabene eentje met kindersteuntje achterop

Een van de gejatte fietsen moest ik nodig mee naar de fietsenmaker omdat een van de handremmen het niet meer deed.

Ik hoop van harte dat de dief er heel hard mee tegen een paal is op gefietst
Ik heb mijn fiets weleens s nachts buiten staan voor het huis. Hij is er nog steeds. Dat is ook in Rotterdam. Wat doe ik verkeerd?
Ik kwam op een ochtend beneden en kwam tot de ontdekking dat de schuurdeur in z'n geheel uit de schuur was gehaald,2nieuwe fietsen weg,en het moet een bekende geweest zijn, we hebben een rijtjes woning echter het achterom ligt behoorlijk verscholen van de buiten wereld,dat alleen iemand die hier regelmatig komt,of woont kan weten waar onze poort is.
quote:liubi schreef op 13 augustus 2013 @ 20:40:

Ik heb mijn fiets weleens s nachts buiten staan voor het huis. Hij is er nog steeds. Dat is ook in Rotterdam. Wat doe ik verkeerd?Hij werd bij mij gestolen in rotterdam zuid, waar resideer jij dan?
quote:badmeester schreef op 13 augustus 2013 @ 18:16:

Aangifte? Ik weet dat het een gazelle was, maar het type ben ik alweer vergeten notabene!Staat de afbeelding van de advertentie misschien nog in de google cache?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:badmeester schreef op 13 augustus 2013 @ 21:18:

[...]

Hij werd bij mij gestolen in rotterdam zuid, waar resideer jij dan?Als ik op vakantie ben in Nederland bij mijn ouders in Rotterdam. Hillegersberg. Mijn moeder laat ook regelmatig haar fiets buiten staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven