Nederlandse Ikea??

27-11-2010 19:58 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand een tijd geleden heel enthousiast horen vertellen over een woonwinkel. Het zou een soort Nederlandse Ikea zijn met leuke spullen voor een mooie prijs.

Alleen.... ben ik dus vergeten hoe de winkel heette. Ik weet ook niet of het een keten is met meerdere filialen. Ik denk dat het wel in de randstad moet zijn want daar woon en werk ik.

Nu ben ik heel benieuwd naar die winkel. Iemand enig idee welke winkel het zou kunnen zijn?
anoniem_21971 wijzigde dit bericht op 27-11-2010 19:59
Reden: typo
% gewijzigd
In Uden zit ook zoiets....soort Ikea achtige winkel.

Weet alleen de naam niet...
ging effe nie goed
www.livingforall.nl
@uggla Leenbakker is het niet. Die zit toevallig bij me om de hoek. Ik vind de kwaliteit daar niet zo...
Ik ben heel tevreden over onze bank... maar ik weet even niet meer welk zitcomfort die van ons had en ze hebben hem ook niet meer dus ik kan het ook niet even opzoeken.

Je kunt wel de reviews op de site van wehkamp zelf lezen... heb ik toen ook gedaan en stond veel informatie in (het viel mij op dat ze er niet alleen de positieve reacties op zetten, zoals veel website, er staan ook dingen op waar mensen tegen aan liepen).

Ik ga nog even zoeken naar mijn bank misschien dat ik je dan meer kan vertellen.

Ik las in je nieuwe topic dat er ergens een woonwinkel is waar ze het assortiment van Wehkamp hebben?! Had ik dat maar geweten voordat wij een bank gingen kopen (al was het dan vast en zeker zo ver rijden geweest dat het nog niet echt handig was geweest).

En waarom zou een modern ogende bank (qua vormgeving) niet van kunstleer kunnen zijn?
Ben ik nou gek of zit Maartje zwaar in een verkeerd topic te posten?
Euh, tis dat je t zelf zegt maar jij bent gek
quote:Waldorf114 schreef op 27 november 2010 @ 22:38:

Ben ik nou gek of zit Maartje zwaar in een verkeerd topic te posten?

Hoezo?

Op de pagina hiervoor werd mij gevraagd hoe mijn bank zit... daar reageerde ik op. Oké, misschien wel off topic maar het was naar aanleiding van vragen die mij gesteld werden...
Maartje antwoordde inderdaad op mijn vraag die ik haar hier gesteld had voordat ik het topic over de Wehkamp bank opende.

@maartje, bedankt voor de reactie! Helaas stonden er bij deze bank op de Wehkamp site helemaal geen reviews. Volgens mij zelfs ook niet bij andere modellen en kleuren van dezelfde serie. Irritant!
quote:jesje schreef op 27 november 2010 @ 21:23:

[...]

Jysk is Deens. Ik denk dat je woonXL bedoelt.Ach daar hebben ze ook spullen..
Loods 5 heeft mooie banken.
Wonenxl. Is net Ikea. Ook een voorbereide route die je helemaal moet lopen. Ook een magazijn waar alles staat. Wel duurder dan Ikea maar ook wel spullen vN een betere kwaliteit dan al die spaanplaat shit. Wel ook veel lelijks net als Ikea.
quote:Kohana schreef op 27 november 2010 @ 23:52:

Maartje antwoordde inderdaad op mijn vraag die ik haar hier gesteld had voordat ik het topic over de Wehkamp bank opende.

@maartje, bedankt voor de reactie! Helaas stonden er bij deze bank op de Wehkamp site helemaal geen reviews. Volgens mij zelfs ook niet bij andere modellen en kleuren van dezelfde serie. Irritant!

Als ik je een tip mag geven: koop geen bank die je alleen op internet hebt gezien en niet op heb gezeten. Afgezien van uiterlijk is zitcomfort echt het allerbelangrijkste.(tenzij je echt design freak bent natuurlijk)

Vooral de diepte van de ziting en de hooge van de rugleuning is heel persoonlijk. Reden waarom mijn man en ik er bijna 6 maanden hebben gezocht naar een bank die we mooi vonden en lekker zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven