Nederlandse Ikea??

27-11-2010 19:58 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand een tijd geleden heel enthousiast horen vertellen over een woonwinkel. Het zou een soort Nederlandse Ikea zijn met leuke spullen voor een mooie prijs.

Alleen.... ben ik dus vergeten hoe de winkel heette. Ik weet ook niet of het een keten is met meerdere filialen. Ik denk dat het wel in de randstad moet zijn want daar woon en werk ik.

Nu ben ik heel benieuwd naar die winkel. Iemand enig idee welke winkel het zou kunnen zijn?
anoniem_21971 wijzigde dit bericht op 27-11-2010 19:59
Reden: typo
% gewijzigd
iets met Express...?
Ja, dat las ik laatst ook iets over, ergens in Brabant geloof ik. Maar ik vond er niks Ikea's aan, meer Leenbakker, maar dan lelijker.
Woonexpress?
Dat zou het best wel eens kunnen zijn geweest, woonexpress! Ik zit nu op de website.
De woonexpress? Ik weet dat die een in waalwijk zit, op de woonboulevard. Ook op internet te vinden... is wel vergelijkbaar met Ikea maar wel iets duurder...

Mosterd...
Thanks!

Ben op zoek naar een nieuwe bank, maar vind het zo moeilijk een mooie betaalbare te vinden die ook nog eens niet té groot is voor ons huis, lekker zit én door de super kritische keuring van mijn vriend heen komt.

Tips zijn welkom!
Is dat niet woonXL?
Wonen xl
www.woonexpress.nl

Dat zijn die van "vergeet die zweedse ballentent en kom bij ons"
loods 5
Ooh mosterd dus...

wel lekker met een zweeds balletje dan maar
quote:feder schreef op 27 november 2010 @ 20:07:

Is dat niet woonXL?

Dat zou ook heel goed kunnen! Jammer dat er nog geen website is.

Aaargh! Een bank vinden is nog erg lastig, er bestaan zoveel lelijke exemplaren.
quote:madeliefje1970 schreef op 27 november 2010 @ 20:13:

loods 5

Och jezus, wat een vreselijke zaak, 2 keer geweest. Staat verdorie een half regenwoud aan "fout" teakhout en dat is dan op een enorm goedkope manier in elkaar geragt. Deuren die niet sluiten, naden die kieren, tafels die niet vlak zijn...

Vreselijke winkel!
Jysk?
Wij hebben onze nieuwe bank gekocht bij de Wehkamp.... lang over getwijfelt omdat je hem dan dus niet kan uitproberen. Maarja, ook een erg kritische vriend qua stijl en niet zo'n ruim budget (studenten hè). Hebben nu deze bank gekocht:

Moderne kunstleren bank van 1499¤ voor 799¤... We hebben ons uiteindelijk gewonnen gegeven toen we in winkels niet echt iets konden vinden. Bij de wehkamp een tijdje de reviews van andere gelezen en toen toch maar besteld (met in ons achterhoofd dat we hem altijd terug konden sturen als hij niet zou bevallen en ze zouden hem boven brengen *3e verdieping zonder lift* dus dat was ook fijn. Meteen onze wasmachine en droger daar gekocht dus ook maar 1x verzendkosten).

Bij de woonexpress toen trouwens ook wel leuke banken gezien... maar net niet precies wat vriendlief graag wilde...
@maartje Toevallig zit ik net ook bij de Wehkamp te kijken. Ben jij tevreden over de bank? Is die van jou toevallig met 'zacht' zitcomfort? Ik vraag me namelijk af hoe zacht dat zacht nou werkelijk is. Vriend krijgt namelijk snel last van zijn rug.

Ik zie er een bank die ik zeker wel mooi vind. De leren 3-zitter Milaan. Alleen jammer dat net bij die bank geen bijpassend hocker te krijgen is. Eigenlijk wil ik heel graag een hocker die tevens kan dienstdoen als salontafel met een mooi dienblad erop.
woonexpress viel me zwaar tegen.

als je wil concureren met ikea doe het dan goed en niet halfbakken..

ik heb mijn bank bij Profijt. had ook klein budget en heb een geweldige mooie hippe strakke moderne hoekbank!!!
quote:Stephanie2901 schreef op 27 november 2010 @ 20:18:

Jysk?dat dacht ik ook meteen!
quote:Maartje1234 schreef op 27 november 2010 @ 20:26:

Wij hebben onze nieuwe bank gekocht bij de Wehkamp.... lang over getwijfelt omdat je hem dan dus niet kan uitproberen. Maarja, ook een erg kritische vriend qua stijl en niet zo'n ruim budget (studenten hè). Hebben nu deze bank gekocht:

Moderne kunstleren bank van 1499¤ voor 799¤... We hebben ons uiteindelijk gewonnen gegeven toen we in winkels niet echt iets konden vinden. Bij de wehkamp een tijdje de reviews van andere gelezen en toen toch maar besteld (met in ons achterhoofd dat we hem altijd terug konden sturen als hij niet zou bevallen en ze zouden hem boven brengen *3e verdieping zonder lift* dus dat was ook fijn. Meteen onze wasmachine en droger daar gekocht dus ook maar 1x verzendkosten).

Bij de woonexpress toen trouwens ook wel leuke banken gezien... maar net niet precies wat vriendlief graag wilde...modern kunstleer... iets klopt daar niet....
quote:moeilijkenaam schreef op 27 november 2010 @ 20:58:

[...]

dat dacht ik ook meteen!Jysk is Deens. Ik denk dat je woonXL bedoelt.
woonXL prijst zichzelf aan als de hollandse ikea...
en erg verwarrend, ze heten ook woonexpress.. http://www.woonexpress.nl/
Leen Bakker?
Leen Bakker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven