Nestje kittens 2 zussen

04-06-2018 21:34 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik heb twee mooie (zussen) vrouwtjes katten, deze op de zelfde dag laten dekken door een kater de ene was crols(milou) de andere niet (chevelle)

Milou is gedekt door een kater en is 3 weken geleden bevallen. Van 6 prachtige kittens.

Nu is chevelle sinds een het weekend erg veel aan het hijgen en aan het mauwen. Vannacht had ze een kitten uit het nest van haar zus ( milou) gepakt. Deze geprobeerd te verstoppen. De kitten zelf weer terug gelegd bij moederpoes. Nu heeft chevelle een andere kitten gepakt uit het nest en weer verstopt we hebben Dit even aangekeken en het blijkt dat ze niks met de kitten doet

Chevelle wast de kitten ze verzorgt hem en ze laat hem aan haar tepels zitten (hier zit alleen geen melk in) het enige wat heel raar is dat ze echt hijgt als een hond tong naar buiten en hijgen.

Nu is moederpoes naar haar kitten gegaan die apart ligt bij chevelle, deze geeft ze hier gewassen en gevoed. Dus moederpoes accepteert het dat er 1 kitten weg is.

Jeetje wat een verhaal! Nu de vraag vanwaar dat hijgen..

Ik hoop dat ik de situatie een beetje duidelijk heb geschetst

Groetjes kattenmeisje
Want... je dacht... kom... er zijn nog niet genoeg katten in Nederland, dus laat ik er nog een paar bij fokken... Asiels zitten vol, mensen kunnen de kittens aan de straatstenen niet kwijt, maar vooruit... (Overigens, niks gezegd als je van plan bent al die beestjes zelf te houden).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
het klinkt alsof zuslief zwanger of schijnzwanger is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
04-06-2018 21:41
het klinkt alsof zuslief zwanger of schijnzwanger is

Ja, inderdaad.

PJK, ga ajb naar de kinderpijler, daar is je gezeik op z'n plaats.
Dierenarts!
En waarom ben je met poes nog niet naar de dierenarts gegaan?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Theamuts schreef:
04-06-2018 21:43
Dierenarts!
En dat dus
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
pejeka schreef:
04-06-2018 21:41
Want... je dacht... kom... er zijn nog niet genoeg katten in Nederland, dus laat ik er nog een paar bij fokken... Asiels zitten vol, mensen kunnen de kittens aan de straatstenen niet kwijt, maar vooruit... (Overigens, niks gezegd als je van plan bent al die beestjes zelf te houden).
Ga je lekker? :facepalm:

Trouwens,kijk voor de lol eens op marktplaats wat ze voor gewone katten durven te vragen tegenwoordig..

To: lijkt me het beste om de dierenarts te bellen.
Oakes schreef:
04-06-2018 21:42
PJK, ga ajb naar de kinderpijler, daar is je gezeik op z'n plaats.

God nee zeg, hier is prima.
Agapanthus schreef:
04-06-2018 22:01
Ga je lekker? :facepalm:

Trouwens,kijk voor de lol eens op marktplaats wat ze voor gewone katten durven te vragen tegenwoordig..

To: lijkt me het beste om de dierenarts te bellen.
Maar feit is gewoon dat er allang méér katten in Nederland zijn dan baasjes die hen willen opnemen. Waarom er dan nog eens méér willen fokken?
Als een poes (schijn) zwanger is kan ze gaan hijgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
pejeka schreef:
04-06-2018 22:03
Maar feit is gewoon dat er allang méér katten in Nederland zijn dan baasjes die hen willen opnemen. Waarom er dan nog eens méér willen fokken?
Omdat ze het leuk vindt en omdat het niet verboden is....
Agapanthus schreef:
04-06-2018 22:07
Kan. En moeten ze dan eindigen in een asiel waar ze na 2 maanden moeten inslapen omdat er geen onderkomen voor ze kan worden gevonden?
't waterschap hier kan er nog wel wat gebruiken
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
ik vind het ook belachelijk dat je 2 zussen laat dekken, want jij gaat ze echt niet allemaal zelf houden.
straks krijgt die andere er ook 6. gefeliciteerd hoor.
pejeka schreef:
04-06-2018 22:10
Kan. En moeten ze dan eindigen in een asiel waar ze na 2 maanden moeten inslapen omdat er geen onderkomen voor ze kan worden gevonden?
dat is overigens niet waar. het is alleen jammer dat de oudere katten zo weer minder kans krijgen op een nieuw onderkomen.
Agapanthus schreef:
04-06-2018 22:07
er is helemaal niks leuks aan het kattenoverschot
Laat je na dit nestje de zussen wel steriliseren i.v.m. het kattenoverschot wat er al is?
Hoezo laat jij een kat dekken die niet Krols is?
Waarom heb je de dierenarts niet gebeld? Waarom laat je een niet-krolse kat dekken? En is ze niet aan het bevallen of kan ze nu niet zwanger zijn? En dan kom ik weer op de vraag waarom de da niet gebeld is?
pejeka schreef:
Snap ik ook niet. Waarom zou je dat willen?
dr neus is net zo lang als dr naam
maar genoeg van die mensen die wel zo zijn en daar heb ik zo'n scheithekel aan.
dan zeg je ze dat ze moeten neutraliseren en dan is het neeee dat is te duur.
en of hetzelfde jaar of het jaar erop weer een nestje in huis.
oja en dan ook nog met 6 a 7 weken de deur uit. wat een dierenliefhebbers :cat:
pejeka schreef:
Dit dus. Hoe verzin je het? De asiels zitten al overvol, marktplaats stroomt over met katten van 9 maanden te koop want ja geen kitten meer dus niet meer leuk, en er zwerven er duizenden op straat. Maar leuk joh zo'n nestje. Leuk voor de kids.
Oh en ga met je kat naar de DA.
Madrid87 schreef:
05-06-2018 08:51
Dit dus. Hoe verzin je het? De asiels zitten al overvol, marktplaats stroomt over met katten van 9 maanden te koop want ja geen kitten meer dus niet meer leuk, en er zwerven er duizenden op straat. Maar leuk joh zo'n nestje. Leuk voor de kids.
Oh en ga met je kat naar de DA.
ja dat had ze al veel eerder moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven