Nog meer kerst: cadeautjes!
maandag 16 december 2013 om 11:48
Elk jaar doen wij voor iedereen een kleinigheidje onder de boom. Nu had ik hier vorig jaar een heel leuk topic gezien, waaruit ik de theebloemen gepikt heb. Leuk verpakt in een glas en met kandijstokjes; ze waren een hit.
Maar nu...wie heeft er nog originele ideeen voor een kleinigheid voor onder de boom? (ik ben namelijk de frutsels van rituals, koffiepakketjes, cadeaubonnen etc. wel een beetje zat).
Kortom: HELP!
Maar nu...wie heeft er nog originele ideeen voor een kleinigheid voor onder de boom? (ik ben namelijk de frutsels van rituals, koffiepakketjes, cadeaubonnen etc. wel een beetje zat).
Kortom: HELP!
maandag 16 december 2013 om 11:54
Voor wie moet je wat kopen dan?
Er zijn overal vreselijk leuke sjaals, handschoenen en mutsen te koop voor een paar euro.
Als je een Action of een Bazar binnenloopt doe je vast al inspiriatie op; veel leuks voor weinig; haarspelden, nagellak, kaarsen, mooie wijnglazen, ....
Geef eens een lekker likeurtje kado, of een flesje Prosecco.
Er zijn overal vreselijk leuke sjaals, handschoenen en mutsen te koop voor een paar euro.
Als je een Action of een Bazar binnenloopt doe je vast al inspiriatie op; veel leuks voor weinig; haarspelden, nagellak, kaarsen, mooie wijnglazen, ....
Geef eens een lekker likeurtje kado, of een flesje Prosecco.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 16 december 2013 om 11:56
Men neme een leuke pot (mét deksel), een laag cacao of Nesquick en mini-marshmallows. Maak je dit cadeautje voor een volwassene? Haal dan nog snel even een klein flesje Baileys om lekkere ‘Ierse’ warme chocomel te maken! Leuk, makkelijk, en helemaal niet zo duur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 16 december 2013 om 13:04