Nog meer kerst: cadeautjes!

16-12-2013 11:48 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar doen wij voor iedereen een kleinigheidje onder de boom. Nu had ik hier vorig jaar een heel leuk topic gezien, waaruit ik de theebloemen gepikt heb. Leuk verpakt in een glas en met kandijstokjes; ze waren een hit.

Maar nu...wie heeft er nog originele ideeen voor een kleinigheid voor onder de boom? (ik ben namelijk de frutsels van rituals, koffiepakketjes, cadeaubonnen etc. wel een beetje zat).

Kortom: HELP!
Zelfgemaakt bodylotion is mijn kleinigheidje dit jaar.
Voor wie moet je wat kopen dan?

Er zijn overal vreselijk leuke sjaals, handschoenen en mutsen te koop voor een paar euro.

Als je een Action of een Bazar binnenloopt doe je vast al inspiriatie op; veel leuks voor weinig; haarspelden, nagellak, kaarsen, mooie wijnglazen, ....

Geef eens een lekker likeurtje kado, of een flesje Prosecco.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Spelletjes en boeken doen het hier altijd goed (niet erg origineel, haha)
Men neme een leuke pot (mét deksel), een laag cacao of Nesquick en mini-marshmallows. Maak je dit cadeautje voor een volwassene? Haal dan nog snel even een klein flesje Baileys om lekkere ‘Ierse’ warme chocomel te maken! Leuk, makkelijk, en helemaal niet zo duur.

Een elektrische deken. Dit luxe cadeau koop je bij de Action rond een tientje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je niet in een boekenwinkel boeken koopt ( Trekpleister, Its ) ben je ook hooguit een euro of vijf kwijt.
Een woonplaid.
Goed idee BGBianca, ik heb die potjes ook wel eens gezien met de ingredienten voor koekjes enzo... Dan kan ik voor iedereen een eigen pot maken. Leuk! Dankjewel!
Oh ja help me met een cadeautje voor mn nieuwe schoonzus die ik niet zo goed ken! Beschrijving: houdt van gamen (helaas niet nader gespecificeerd en ik weet daar niets vanaf ) cadeautje zo rond de 20-30 euro.

Iemand een briljante suggestie?
Zeg maar Spijker.
Itunes bon? En anders een analoog spelletje...kan ze ook eens met iemand die ze kent een spelletje spelen
quote:dinte schreef op 16 december 2013 @ 13:55:

Itunes bon? En anders een analoog spelletje...kan ze ook eens met iemand die ze kent een spelletje spelen Maar welke zijn dan leuk? Daar weet ik namelijk ook niets van.
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven