Oh nee, de TV is te groot!
zondag 14 maart 2010 om 11:47
Zijn een paar maanden geleden groter gaan wonen.
Dat leek vooral vriendlief een mooie aanleiding voor de aanschaf van een nieuwe TV. Heb hem met veel moeite weten te weerhouden van de TV's van een meter breed en meer.....het werd er een van 82cm.
Naief als ik was dacht ik nog, ach die flatscreens nemen tegenwoordig niet zoveel ruimte meer in.....oeps.
Sinds gisteren staat er een bakbeest van scherm in de knusse zithoek, vreselijk. Vriendlief is dolgelukkig, ik van slag.
Ineens wordt alle aandacht getrokken door dat zwarte onding in de kamer....
Iemand een tip hoe je zo'n vreselijk prominent apparaat nog enigszins weet te subtiel in de ruimte kan verwerken??
Dat leek vooral vriendlief een mooie aanleiding voor de aanschaf van een nieuwe TV. Heb hem met veel moeite weten te weerhouden van de TV's van een meter breed en meer.....het werd er een van 82cm.
Naief als ik was dacht ik nog, ach die flatscreens nemen tegenwoordig niet zoveel ruimte meer in.....oeps.
Sinds gisteren staat er een bakbeest van scherm in de knusse zithoek, vreselijk. Vriendlief is dolgelukkig, ik van slag.
Ineens wordt alle aandacht getrokken door dat zwarte onding in de kamer....
Iemand een tip hoe je zo'n vreselijk prominent apparaat nog enigszins weet te subtiel in de ruimte kan verwerken??

zondag 14 maart 2010 om 11:52
zondag 14 maart 2010 om 11:52
Ik vind het ook groot hoor. Ik was gisteren op bezoek bij vrienden en zij hebben er ook éé staan sinds kort. Ook 82 cm. Valt écht op!
Ik heb nu een kleine kleurentv (heel klein) en wil -als deze stuk is- ook graag flatscreen. Maar dan ook niet zo'n grote hoor....hooguit 55 cm.
Ooit was ik bij mensen, die had er één aan de muur van bijna 2 meter breed, vréselijk!
Ik heb nu een kleine kleurentv (heel klein) en wil -als deze stuk is- ook graag flatscreen. Maar dan ook niet zo'n grote hoor....hooguit 55 cm.
Ooit was ik bij mensen, die had er één aan de muur van bijna 2 meter breed, vréselijk!
zondag 14 maart 2010 om 11:53
Oh, hier het zelfde probleem. En ik heb manlief weten te weerhouden van 82 cm., die van ons is nog iets kleiner. Ik vind het zooo lelijk zo'n tv. Manlief is helemaal in z'n element. Ik heb gewoon een hekel aan een tv in de kamer, hij vindt het fijn. Tsja, hij blijft staan, dat is duidelijk. Maar goede tips langskomen om dat onding iets minder aanwezig te laten lijken zijn hier ook welkom!!
zondag 14 maart 2010 om 11:57
Het is maar net wat je mooi vindt. Ik vind TV's sowieso weinig aan, kijk weinig. Maar als je ergens komt in een woonkamer en het eerste wat je ziet is een TV, vind ik niet mooi. En wat ik daarna nog storender vind: Overal en altijd staat dat ding aan. Fiets 's avonds maar eens langs een rijtje huizen....

zondag 14 maart 2010 om 11:58

zondag 14 maart 2010 om 12:13
quote:Nastik schreef op 14 maart 2010 @ 12:05:
Een flatscreen kan mij niet groot genoeg zijn!
Al heb ik ook errug moeten wennen aan dat bakbeest in de woonkamer. Nu kan ik niet meer zonder.
Word helemaal tureluurs van turen bij mensen op kleine schermpies.dat heb ik dus ook, en dan denk ik wat is het beeld toch slecht (maar dat komt omdat wij de HD zooi hebben)
Een flatscreen kan mij niet groot genoeg zijn!
Al heb ik ook errug moeten wennen aan dat bakbeest in de woonkamer. Nu kan ik niet meer zonder.
Word helemaal tureluurs van turen bij mensen op kleine schermpies.dat heb ik dus ook, en dan denk ik wat is het beeld toch slecht (maar dat komt omdat wij de HD zooi hebben)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

zondag 14 maart 2010 om 12:13
tjonge jonge, van slag nog wel? Vind het een beetje een overdreven reactie als ik heel eerlijk ben. Wij hebben sinds een half jaar ook een mega bakbeest in de woonkamer, eerst een oude van 82 cm en daarna een mooie flatscreen van 105 cm, wat een verschil. Maar je went eraan, en het kijkt heerlijk. Ik hoef nu echt geen kleinere meer.
zondag 14 maart 2010 om 12:14
Haha, herkenbaar. Wj hebben er gister ook een aangeschaft. 'Maar' (volgens vriend) 32 inch geloof ik, maar mèn, wat lelijk, zo'n zwart stuk plastic in mijn voorheen zo mooie huiskamer.
Maar volgens mij is het gewoon even wennen. Gelukkig is alle andere apparatuur wel achter gesloten deurtjes geplaatst.
Maar volgens mij is het gewoon even wennen. Gelukkig is alle andere apparatuur wel achter gesloten deurtjes geplaatst.

zondag 14 maart 2010 om 12:14
82 cm is toch helemaal niet groot? 't is dat ik niet meer ruimte heb in de hoek waar mijn tv moet komen en dat ik daar maximaal 'n 82 kwijt kan, maar anders zou ik zo eentje boven de meter ook wel zien zitten. Heb vrienden met zo'n hele grote en dat kijkt wel errug lekker. Een tv mág blikvanger zijn.