Online sanitair kopen, ervaringen?

17-05-2010 20:02 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Voor onze nieuwe badkamer ben ik op zoek naar sanitair. Het gaat om een ligbad, een glazen badscherm, een badmeubel (met wasbak) en een toilet.

Nu schrik ik me helemaal het apenzuur van de prijzen als ik zo her en der rondkijk. Voor alleen een meubel met wasbak en spiegel (zonder kraan e.d) ben je zo ¤800,- kwijt.

Online kun je het op veel plekken voor een stuk minder vinden, maar ik weet niet of ik dat aandurf.

Ik ben bang dat de kwaliteit niet goed is of dat de levering eeuwen op zich laat wachten.

Wie heeft ervaring?
The time is now
Hier ook goede ervaringen met e-bad, ook met de aftersales service.
quote:Banba schreef op 17 mei 2010 @ 22:49:

@Sarah: ik heb 'gewonnen' hoor! Het wordt douchen in bad .
Voor wat badkamer radiatoren betreft, inclusief handdoek radiatoren is het Belgische Jaga of het Duitse Thermic een zeer goed merk.

De merken die TheEmpress beschrijft zijn stuk voor stuk zeer goede aanbevelenswaardige merken.
Ik ben driftig aan het zoeken.

Met jullie tips kom ik een heel eind.

@TheEmpress; weet je toevallig ook nog welk merk badkamermeubel ok is?
The time is now
Ik ga binnenkort ook met de badkamer beginnen. Maar ben al een hele tijd bezig om mij te orienteren. Ik weet precies wat ik wil, maar wil het ook online kopen.

Ik ben bij www punt reuter-bathrooms punt com terecht gekomen. Ze zitten vlak over de grens in Duitsland. Je kan telefonisch contact met ze opnemen en zestaan je dan in het Nederlands te woord, ook kan je bij ze langsgaan. En boven een bepaald bedrag leveren ze zelfs gratis in Nederland.

En de prijs ligt stukken lager dan bij de Nederlandse (online) badkamerzaken.

Bij Sanidump ben ik trouwens ook geweest, maar ik vond het tegenvallen hoeveel ze goedkoper waren. Ik zag een bad, prijs was interessant totdat bleek dat er nog wel transportkosten bij kwamen waardoor ze uiteindelijk net ze duur waren als een ander....

En idd wat hier ook werd geschreven; let op bij kranen van bijv. Grohe die bij een bouwmarkt goedkoop worden aangeboden. Het kan best zo zijn dat er een goedkoper binnenwerk in zit.....
quote:Banba schreef op 18 mei 2010 @ 20:12:

Ik ben driftig aan het zoeken.

Met jullie tips kom ik een heel eind.

@TheEmpress; weet je toevallig ook nog welk merk badkamermeubel ok is?

Die van ons is op maat gemaakt door een timmerman. Houten eiken keukenblad in de lak met de waskommen erop, en daaronder kastjes op maat gemaakt door de timmerman. De ene zijkant is de muur en de andere zijkant is een betegeld muurtje. Ik wilde een dicht geheel ivm stof en hygiene.

Veel mooier dan een badkamermeubel, al zeg ik het zelf. We hebben daarnaast ook nog een antieke kast in de badkamer staan voor de handdoeken en andere spulletjes, ook erg mooi.

Ik vond de badkamermeubels zó vreselijk duur voor wat je ervoor krijgt en dan is het nog niet eens helemaal mijn smaak, of precies pas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven