Onverklaarbaar verdwenen
donderdag 25 juli 2013 om 22:21
Echt iets heel stoms hoor maar heb vanmiddag een naaigarenklosje gekocht om iets vast te naaien. Ben ermee bezig en moest nog wat garen hebben en het klosje is gewoon foetsie.
Het lag op tafel en ik ben even weggelopen omdat ik de jurk waar iets aan gedaan moest worden aanhad en ik even in de spiegel moest kijken of het goed zat.
Heb echt het hele huis afgezocht, zelfs de bank helemaal weggeschoven omdat ik dacht dat het daaronder gerold was. Nee dus.
Kan het niet uitstaan en blijf contant op dezelfde plekken zoeken.
Het grappige is dat het garen een onzichtbaar (doorzichtbaar) garen was maar ja het zit wel om een klosje dus je moet het wel kunnen zien.
Hebben jullie dit weleens gehad?
Het lag op tafel en ik ben even weggelopen omdat ik de jurk waar iets aan gedaan moest worden aanhad en ik even in de spiegel moest kijken of het goed zat.
Heb echt het hele huis afgezocht, zelfs de bank helemaal weggeschoven omdat ik dacht dat het daaronder gerold was. Nee dus.
Kan het niet uitstaan en blijf contant op dezelfde plekken zoeken.
Het grappige is dat het garen een onzichtbaar (doorzichtbaar) garen was maar ja het zit wel om een klosje dus je moet het wel kunnen zien.
Hebben jullie dit weleens gehad?
woensdag 31 juli 2013 om 14:54
Ik was ooit druk bezig met kerstkaarten schrijven, en er kwam iets tussendoor, en toen ik weer verder wilde, was ik mijn (favoriete) pen ineens kwijt! Alles afgezocht, niet gevonden, ik was op een gegeven moment gewoon boos omdat ik de pen niet meer kon vinden.
Enfin, karwei afgemaakt met een andere pen. 's Avonds stond ik in de badkamer, tanden gepoetst, ik maak mijn haar los en...... daar was mijn pen. Ik had 'm in mijn haar gestoken / gedraaid.
Enfin, karwei afgemaakt met een andere pen. 's Avonds stond ik in de badkamer, tanden gepoetst, ik maak mijn haar los en...... daar was mijn pen. Ik had 'm in mijn haar gestoken / gedraaid.
woensdag 31 juli 2013 om 14:59
Ik heb dat vooral met mijn bankrekening. Die is dan redelijk goed gevuld, ik ga naar de Lidl voor een tientjj boodschappen doen, en ineens is het geld op maar de maand duurt nog 3,5 week.
nee even serieus, ik heb dat vooral met sokken. En met shirtjes. Of mijn wasmachine eet die dingen op, of ik heb iemand die mijn sokken jat....
nee even serieus, ik heb dat vooral met sokken. En met shirtjes. Of mijn wasmachine eet die dingen op, of ik heb iemand die mijn sokken jat....
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
woensdag 31 juli 2013 om 15:02