Oogdruppels voor hamster

26-12-2012 18:23 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,

Mijn hamster heeft sinds een paar dagen rond zijn oogje wat nat, het ziet er niet zo best uit. Zijn oogdruppels gemaakt voor mensen evengoed voor bij je hamster of is dit echt not done?

Groetjes
quote:nellaaa schreef op 27 december 2012 @ 09:52:

Lekkere instelling Sandt Als je niet bereid bent voor je dieren te zorgen zoals het hoort, neem ze dan niet. Aankoopbedrag doet niks ter zake.

Ja, maar wie bepaalt 'hoe het hoort'?

Jij kunt vinden, dat dat naar de dierenarts gaan is, maar een ander kan vinden dat de natuur zijn werk laten doen, kan zijn.
Om op het onderwerp terug te komen: wat voor soort zaagsel oid heeft de hamster? Sommige soorten kunnen irriterend zijn voor de oogjes
quote:Apatura schreef op 27 december 2012 @ 13:35:

Zou voor de natuur nog niet eens zo slecht zijn Daar ben ik het dan wel weer mee eens
quote:lilalinda schreef op 27 december 2012 @ 14:04:

Om op het onderwerp terug te komen: wat voor soort zaagsel oid heeft de hamster? Sommige soorten kunnen irriterend zijn voor de oogjesMocht het beestje allergisch zijn, ze hebben ook bodembedekking op basis van vlas en er zijn ook nog "kartonkrullen". Stofvrij, absorbeert goed, maar wel een stuk duurder dan een normaal pak houtkrullen
Ik heb Molkosan van dr. Vogel in huis genomen, verzacht met water en met een watje aangebracht. Blijkbaar is dit wel heel goed voor een ontsteking aan het oog.

Bedankt voor de informatie, als dit niet zou helpen ga ik zeker naar de dierenarts hoor!

Groetjes
quote:lilalinda schreef op 27 december 2012 @ 14:04:

Om op het onderwerp terug te komen: wat voor soort zaagsel oid heeft de hamster? Sommige soorten kunnen irriterend zijn voor de oogjes

Ik heb houtvezel van Flamingo..

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven