open huis
dinsdag 19 juni 2012 om 20:54
Het is al zo vaak gezegd maar, haal alle persoonlijke en overbodige dingen weg, ruim grondig op, zorg dat alles er strak en fris uit ziet, verf grauwe muren fris, zorg dat de tuin er piccobello uitziet. Zeem de ramen, zorg dt er een frisse lucht hangt maar overdrijf zeker niet met chemische luchtjes. Zorg dat je keuken er uit ziet alsof die amper gebruikt is, brandschoon dus, idem voor toiletten en badkamer. Indien je parkeren op eigen erf hebt, zet je auto weg, dat toont ruimer.
Maak je bed strak op, vuile was wegmoffelen, geen was aan de lijn of aan rekjes.
Appeltaartgeur is zwaar achterhaald en werkt niet, frisse lucht niet, ramen open dus.
Gordijnen open, zorg voor licht en luchtig en stofzuig even vlak voor potentiele kijkers.
Het zijn de details die het doen.
Trouwens, brandende kaarsjesl ijken leuk maar niet iedereen houdt van die walmgeur, niet doen dus, neutraal houden dus enkel frisse lucht.
Maak je bed strak op, vuile was wegmoffelen, geen was aan de lijn of aan rekjes.
Appeltaartgeur is zwaar achterhaald en werkt niet, frisse lucht niet, ramen open dus.
Gordijnen open, zorg voor licht en luchtig en stofzuig even vlak voor potentiele kijkers.
Het zijn de details die het doen.
Trouwens, brandende kaarsjesl ijken leuk maar niet iedereen houdt van die walmgeur, niet doen dus, neutraal houden dus enkel frisse lucht.
dinsdag 19 juni 2012 om 21:29
quote:Eva82 schreef op 19 juni 2012 @ 21:24:
Opruimen, stofzuigen,schoonmaken en verder niet teveel werk van maken. Bloemen/appeltaart zou ik allemaal niet speciaal doen, maar ik zou ook geen kijker zijn die daar op let/door beinvloed word.
Ohhh, potterdorie, nou raak jij mij in mijn ziel
Een huis zónder bloemen is geen huis, tsssss. Mijn huis staat zeker niet te koop maar bloemen móet ik hebben, altijd. elke dag, 24/7
(en appeltaart hoef ik ook niet, ben op dieet, net als vele huizenzoeker )
Opruimen, stofzuigen,schoonmaken en verder niet teveel werk van maken. Bloemen/appeltaart zou ik allemaal niet speciaal doen, maar ik zou ook geen kijker zijn die daar op let/door beinvloed word.
Ohhh, potterdorie, nou raak jij mij in mijn ziel
Een huis zónder bloemen is geen huis, tsssss. Mijn huis staat zeker niet te koop maar bloemen móet ik hebben, altijd. elke dag, 24/7
(en appeltaart hoef ik ook niet, ben op dieet, net als vele huizenzoeker )