open huis

19-06-2012 20:38 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi!

wij doen morgen mee met de openhuizenavond, iemand nog tips om menzen te trekken? ik heb al gefacebookt, poster opgehangen...nog meer tips?

groetjes!
Link met foto's hier. Gaan wij je nog even vertellen wat je nog op moet ruimen/restylen...
Appeltaart bakken, bloemen neerzetten en alle troep van kids opruimen/uit het zicht plaatsen.

O'ja en ook kinderen en huisdieren ergens parkeren.
Ja en?
Staat er een blommeke?

Heb je genoeg planten in huis?
Echt weg met de zooi. Desnoods in dozen bij de buren/je ouders.
Poster/flyer ophangen bij de supermarkt, bibliotheek, sportvereniging, buurthuis enz enz....
Geen appeltaart bakken, daar was iets mee maar weet niet meer wat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Postertje met een paar foto's in supermarkten in de buurt?
thnx, bloemetje ga ik iig regelen!
Het is al zo vaak gezegd maar, haal alle persoonlijke en overbodige dingen weg, ruim grondig op, zorg dat alles er strak en fris uit ziet, verf grauwe muren fris, zorg dat de tuin er piccobello uitziet. Zeem de ramen, zorg dt er een frisse lucht hangt maar overdrijf zeker niet met chemische luchtjes. Zorg dat je keuken er uit ziet alsof die amper gebruikt is, brandschoon dus, idem voor toiletten en badkamer. Indien je parkeren op eigen erf hebt, zet je auto weg, dat toont ruimer.

Maak je bed strak op, vuile was wegmoffelen, geen was aan de lijn of aan rekjes.

Appeltaartgeur is zwaar achterhaald en werkt niet, frisse lucht niet, ramen open dus.

Gordijnen open, zorg voor licht en luchtig en stofzuig even vlak voor potentiele kijkers.

Het zijn de details die het doen.

Trouwens, brandende kaarsjesl ijken leuk maar niet iedereen houdt van die walmgeur, niet doen dus, neutraal houden dus enkel frisse lucht.
Geen appeltaart, dat ruikt man. Worden mensen helemaal afgeleid, en wanneer wou je dat geven a d kijkers of zet je het zo neer dat ze kunnen pakken.
...en vertel de grootste kletskous in de buurt dat je open huis hebt, betere tam-tam kun je niet hebben
Als je briefjes ophangt, zorg dan dat de spelling juist is!
Alle gordijnen helemaal open, ramen beneden gewassen. Licht licht en licht.
Als ik een huis ga kopen wil gvd appeltaart!

Zonder krenten want daar hou ik niet van.

En hoezo werkt dat niet? Laten mensen het afhangen van de geur van taart?
Ja en?
quote:patricia1987 schreef op 19 juni 2012 @ 20:59:

Als je briefjes ophangt, zorg dan dat de spelling juist is!Zoals menzen bv?
Ja en?
Waarom zou het wel werken, zo n doordringende bakgeur. Ik wil dan wel meteen een stuk taart. Met krenten.
Mag jij mijn krenten hebben! Leg ik ze keurig op een stapeltje op m'n bordje.
Ja en?
Blijkbaar helpt het om foto's waar je/jullie zelf op staan weg te halen.

Ik heb gehoord dat het dan makkelijker is voor de kijkers om het als hun toekomstige huis te zien, ipv als jullie oude huis.

Geen wetenschappelijk bewijs ofzo... ;)
Ik vind fotos juist wel leuk, daar zou ik echt niet a ergeren.
Ik snap het hele concept niet zo. Zou helemaal niet geïnteresseerd zijn in de aankleding van het huis. Alles staat alleen maar in de weg. Ik wil het huis zien en kijken wat ik er mee kan. Maar goed, ik schijn daar een uitzondering in te zijn.
Maar jij bent wél een leuke uitzondering
quote:thaorchid schreef op 19 juni 2012 @ 21:22:

Maar jij bent wél een leuke uitzondering
Opruimen, stofzuigen,schoonmaken en verder niet teveel werk van maken. Bloemen/appeltaart zou ik allemaal niet speciaal doen, maar ik zou ook geen kijker zijn die daar op let/door beinvloed word.
quote:Eva82 schreef op 19 juni 2012 @ 21:24:

Opruimen, stofzuigen,schoonmaken en verder niet teveel werk van maken. Bloemen/appeltaart zou ik allemaal niet speciaal doen, maar ik zou ook geen kijker zijn die daar op let/door beinvloed word.

Ohhh, potterdorie, nou raak jij mij in mijn ziel

Een huis zónder bloemen is geen huis, tsssss. Mijn huis staat zeker niet te koop maar bloemen móet ik hebben, altijd. elke dag, 24/7

(en appeltaart hoef ik ook niet, ben op dieet, net als vele huizenzoeker )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven