open huis
dinsdag 19 juni 2012 om 21:56
quote:fairlady schreef op 19 juni 2012 @ 21:08:
Blijkbaar helpt het om foto's waar je/jullie zelf op staan weg te halen.
Ik heb gehoord dat het dan makkelijker is voor de kijkers om het als hun toekomstige huis te zien, ipv als jullie oude huis.
Geen wetenschappelijk bewijs ofzo...
Bij grote foto's aan de muur dan maar een papier ervoor plakken met de tekst: 'jouw foto hier?' (de spijker hangt er al)
TO, hoe lang staat jouw huis al te koop? Als het nog maar net is, zou ik denk ik niet de moeite nemen om alle foto's en persoonlijke dingen te verbergen, maar meer moeite doen in het huis schoon en fris laten zijn/ogen. Misschien kun je nog iets aan de tuin doen, mocht het nodig zijn. En idd ramen lappen, als je het een poos niet gedaan hebt merk je echt verschil in de hoeveelheid lichtinval.
Blijkbaar helpt het om foto's waar je/jullie zelf op staan weg te halen.
Ik heb gehoord dat het dan makkelijker is voor de kijkers om het als hun toekomstige huis te zien, ipv als jullie oude huis.
Geen wetenschappelijk bewijs ofzo...
Bij grote foto's aan de muur dan maar een papier ervoor plakken met de tekst: 'jouw foto hier?' (de spijker hangt er al)
TO, hoe lang staat jouw huis al te koop? Als het nog maar net is, zou ik denk ik niet de moeite nemen om alle foto's en persoonlijke dingen te verbergen, maar meer moeite doen in het huis schoon en fris laten zijn/ogen. Misschien kun je nog iets aan de tuin doen, mocht het nodig zijn. En idd ramen lappen, als je het een poos niet gedaan hebt merk je echt verschil in de hoeveelheid lichtinval.
woensdag 20 juni 2012 om 05:35
Sommige mensen zijn zo kortzichtig, dat ze tijdens een bezichtiging denken "goh, de muur is wel een gekke kleur" of "het is hier niet echt schoon". En dat schijnt een negatief effect te hebben. Het moet er zo uitzien, dat het voor de koper-in-spe makkelijk is om zichzelf in de woning te zien wonen. En dat is dus schoon, en netjes.
woensdag 20 juni 2012 om 09:09
nou, ik ben aan het soppen of mijn leven ervan afhangt. alle was is bijna weg, ramen staan open. bloemetje zo halen, nog even nieuwe luchtverfrisser halen. wilde wel appertaart maken, maar denk dat ik dat maar vanmiddag doe, en meeneem naar mijn werk (die zijn er vast blij mee ). nu maar hopen dat er iemand komt....vorige keer kwam er niemand, dus ben benieuwd...
thnx voor de tips!
en die foto's dat heb ik ook gelezen. maar ik ga niet alle foto's van onszelf weghalen, daar kijken ze maar doorheen. zoveel hangt er ook niet.
thnx voor de tips!
en die foto's dat heb ik ook gelezen. maar ik ga niet alle foto's van onszelf weghalen, daar kijken ze maar doorheen. zoveel hangt er ook niet.