Opslagruimte
zondag 24 oktober 2010 om 16:15
Wie weet hoeveel dat ongeveer kost?
Ik heb natuurlijk al op de site gekeken maar ik kan de bedrijven morgen pas bellen.
Ik heb niet zo heel veel ruimte nodig, ik schat een doos of 16, een eettafel + 4 stoelen, 2 kleine tafeltjes, een grote staande lamp en een wasmachine.
Weet iemand hoeveel M2 ik dan ongeveer nodig zou hebben?
Kate.
Ik heb natuurlijk al op de site gekeken maar ik kan de bedrijven morgen pas bellen.
Ik heb niet zo heel veel ruimte nodig, ik schat een doos of 16, een eettafel + 4 stoelen, 2 kleine tafeltjes, een grote staande lamp en een wasmachine.
Kate.
zondag 24 oktober 2010 om 16:18
quote:himalaya schreef op 24 oktober 2010 @ 16:17:
Schoenendozen? Verhuisdozen?
Stapelstoelen? Eettafel die uit elkaar kan?Dat is idd wel handig om erbij te zetten. Het gaat om verhuisdozen, geen grote. Gewoon van die Praxis dingetjes. De stoelen kunnen niet gestapeld worden maar de tafels kunnen wel uit elkaar.
Schoenendozen? Verhuisdozen?
Stapelstoelen? Eettafel die uit elkaar kan?Dat is idd wel handig om erbij te zetten. Het gaat om verhuisdozen, geen grote. Gewoon van die Praxis dingetjes. De stoelen kunnen niet gestapeld worden maar de tafels kunnen wel uit elkaar.
zondag 24 oktober 2010 om 16:22
ligt eraan wie je belt. shuregard val je van achterover net als citybox.
Ik zit nu bij allsafe. ik betaal 100 euro voor 12 vierkante meter.
Was de goedkoopste.
Bij citybox was ik dan plus minus 130 kwijt geweest en over shuregard zal ik het niet hebben want kan niet reanimeren van afstand.
Ze hebben allemaal mooie beloftes met een maand gratis dit of korting dat. Maar na wat uitzoekwerk kwam ik hierop uit en per toeval.
Ben tevreden iig.
Ik zit nu bij allsafe. ik betaal 100 euro voor 12 vierkante meter.
Was de goedkoopste.
Bij citybox was ik dan plus minus 130 kwijt geweest en over shuregard zal ik het niet hebben want kan niet reanimeren van afstand.
Ze hebben allemaal mooie beloftes met een maand gratis dit of korting dat. Maar na wat uitzoekwerk kwam ik hierop uit en per toeval.
Ben tevreden iig.
zondag 24 oktober 2010 om 16:43
Denk in de hoogte! veel spullen kun je - al dan niet gedemonteerd - prima opstapelen en dat betekent minder vierkante meters. Ik heb een poosje een ruimte gehuurd van ongeveer 1,5 x 1, maar hij was wel 2,5 meter hoog* . Prijzen waren volgens mij ook per kuub. Kostte ongeveer 50,- per maand, met een maand gratis, dus dat viel voor een korte periode nogal mee.
*) wel oppassen als je de deur weer open doet!!
*) wel oppassen als je de deur weer open doet!!
quote:Mieomij schreef op 24 oktober 2010 @ 16:38:
Opslagruimte is duur. Je kunt ook kijken of het niet goedkoper is om het spul op marktplaats te verkopen en weer nieuw (of tweedehands) kopen als je het weer nodig hebt.
Hey, dat is een echt goed idee.
Ik ga gelijk 1 van mijn kenissen opbellen, om dat ook te doen.
Want zij is ook bezig met zoeken naar opslagruimte.
Opslagruimte is duur. Je kunt ook kijken of het niet goedkoper is om het spul op marktplaats te verkopen en weer nieuw (of tweedehands) kopen als je het weer nodig hebt.
Hey, dat is een echt goed idee.
Ik ga gelijk 1 van mijn kenissen opbellen, om dat ook te doen.
Want zij is ook bezig met zoeken naar opslagruimte.
quote:Kate1980 schreef op 24 oktober 2010 @ 16:41:
Nou nee, dat is geen optie. Het is allemaal nogal vrij nieuw en het is maar voor 4 maanden. Ik wacht de offertes wel af en als dat idd zo enorm duur is dan heeft mijn broer misschien nog wel iets voor me (heeft 2 bedrijven inclusief magazijn)als het maar voor 4 maanden is zou ik je broer heeeeel lief aankijken..scheelt je enorm veel geld en in return kook je een keertje voor hem..
Nou nee, dat is geen optie. Het is allemaal nogal vrij nieuw en het is maar voor 4 maanden. Ik wacht de offertes wel af en als dat idd zo enorm duur is dan heeft mijn broer misschien nog wel iets voor me (heeft 2 bedrijven inclusief magazijn)als het maar voor 4 maanden is zou ik je broer heeeeel lief aankijken..scheelt je enorm veel geld en in return kook je een keertje voor hem..
zondag 24 oktober 2010 om 17:35
quote:Kate1980 schreef op 24 oktober 2010 @ 16:15:
Meet de doos op. Bereken de inhoud. Doe dit keer 16.
Voor de overige spullen hangt het er een beetje vanaf hoe groot alles is. Ik denk dat als je tafels uit elkaar kunnen en je goed kunt proppen je met de ruimte van nog eens 16 dozen een eind zou moeten komen.
Meet de doos op. Bereken de inhoud. Doe dit keer 16.
Voor de overige spullen hangt het er een beetje vanaf hoe groot alles is. Ik denk dat als je tafels uit elkaar kunnen en je goed kunt proppen je met de ruimte van nog eens 16 dozen een eind zou moeten komen.