oudere mannen :-)
dinsdag 28 december 2010 om 14:28
ja.. wat is ouder? Hoe oud ben jij? Hoe oud is hij?
Als het echt klikt, doet leeftijd er niet zoveel toe, denk ik, maar misschien toekomstvisies wel. Wil jij bijvoorbeeld kinderen en is dat (nog) mogelijk met hem. Heeft hij misschien al kinderen en wil hij niet meer? Dat soort dingen.
Of wil jij veel/vaak op stap en heeft hij dat allemaal wel gezien...
In elk geval vind ik persoonlijk het leeftijdsverschil van Hugh Hefner met z'n nieuwe aanstaande wel erg groot en ik zou niet blij zijn als m'n dochter met een man zoveel ouder thuis zou komen. Per persoon ligt het er denkelijk aan hoe ik over het leeftijdsverschil zou denken.
Misschien doe ik het in jouw ogen ook wel met een 'oudere man', hoewel hij natuurlijk tov mij niet zo heel oud is.
Als het echt klikt, doet leeftijd er niet zoveel toe, denk ik, maar misschien toekomstvisies wel. Wil jij bijvoorbeeld kinderen en is dat (nog) mogelijk met hem. Heeft hij misschien al kinderen en wil hij niet meer? Dat soort dingen.
Of wil jij veel/vaak op stap en heeft hij dat allemaal wel gezien...
In elk geval vind ik persoonlijk het leeftijdsverschil van Hugh Hefner met z'n nieuwe aanstaande wel erg groot en ik zou niet blij zijn als m'n dochter met een man zoveel ouder thuis zou komen. Per persoon ligt het er denkelijk aan hoe ik over het leeftijdsverschil zou denken.
Misschien doe ik het in jouw ogen ook wel met een 'oudere man', hoewel hij natuurlijk tov mij niet zo heel oud is.
Later is nu
dinsdag 28 december 2010 om 17:51
Technisch gesproken is hij dus strafbaar...jij bent nog geen 18 namelijk.
Maar eerlijk gezegd vind ik het nogal ziekelijk van hem (en van jou), dit leeftijdsverschil is te groot, het is een complete levensfase. Wat kan een man van 47 in vredesnaam gemeen hebben (behalve seks) met een meisje van 17???
Maar eerlijk gezegd vind ik het nogal ziekelijk van hem (en van jou), dit leeftijdsverschil is te groot, het is een complete levensfase. Wat kan een man van 47 in vredesnaam gemeen hebben (behalve seks) met een meisje van 17???
dinsdag 28 december 2010 om 18:00
hmm, ik heb niet echt een mening over leeftijdsverschil, omdat ik er geen ervaring mee heb. Persoonlijk wil ik een relatie hebben met iemand uit dezelfde leeftijdsfase. Wat TO hier verteld is niet gezond en schadelijk voor haar zelf. Daarnaast vroeg ik me af wat jullie verder doen dan alleen seks, want het lijkt me ommogenlijk om in deze situatie een gelijkwaardige relatie te hebben. Dus bescherm jezelf en verbreek het contact. Deze man is per definitie fout en zou beter moeten weten.