Oust
dinsdag 7 februari 2012 om 16:32
http://www.waspoedershop. ... ging/oust_luchtverfrisser
Daar hebben ze hem gewoon. En dacht dat onze Jumbo hem ook gewoon verkocht hoor.
Daar hebben ze hem gewoon. En dacht dat onze Jumbo hem ook gewoon verkocht hoor.
dinsdag 7 februari 2012 om 16:38
Ik weet het niet 100% zeker hoor, maar dacht hem laatst gezien te hebben. De website geeft geen uitsluitsel helaas.
Bij www.ah.nl vind ik hem wel op de site overigens! Als je via de site boodschappen gaat doen en dan zoekt op Brise staat ie erbij
Bij www.ah.nl vind ik hem wel op de site overigens! Als je via de site boodschappen gaat doen en dan zoekt op Brise staat ie erbij
dinsdag 7 februari 2012 om 16:41
quote:Ivetje schreef op 07 februari 2012 @ 16:38:
Ik weet het niet 100% zeker hoor, maar dacht hem laatst gezien te hebben. De website geeft geen uitsluitsel helaas.
Bij www.ah.nl vind ik hem wel op de site overigens! Als je via de site boodschappen gaat doen en dan zoekt op Brise staat ie erbij Dank je. Ik zal eens kijken.
Ik weet het niet 100% zeker hoor, maar dacht hem laatst gezien te hebben. De website geeft geen uitsluitsel helaas.
Bij www.ah.nl vind ik hem wel op de site overigens! Als je via de site boodschappen gaat doen en dan zoekt op Brise staat ie erbij Dank je. Ik zal eens kijken.