Pacabahce glazen action

16-10-2019 15:05 21 berichten
Ik heb bij action de pacabahce glazen gekocht voor sap/water. Nu vroeg ik mij af of je ze ook als theeglazen kunt gebruiken. Ik dacht zo kan ik mooi ruimte besparen en zijn ze multifunctioneel . Op de site staat geschikt voor koude dranken. Ik weet dat in de Picardië glazen wel thee in geschonken wordt maar of dat ook in deze glazen kan?
Op de site staat geschikt voor koude dranken.

Dan zijn ze dus niet geschikt voor hete dranken. Lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
In alle glazen kan je thee doen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Die van drie voor 99 cent, met dat golfje erin? Daar staat bij “ideaal voor koude dranken”. Er staat niet bij dat het alleen voor koude dranken is. Kun je twee dingen doen: je probeert het uit, of je koopt theeglazen bij.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan je daar thee in doen, maar ze hebben geen oor. Je brandt dus makkelijker je handen.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 16-10-2019 17:08
0.52% gewijzigd
-Red- schreef:
16-10-2019 15:22
Die van drie voor 99 cent, met dat golfje erin? Daar staat bij “ideaal voor koude dranken”. Er staat niet bij dat het alleen voor koude dranken is. Kun je twee dingen doen: je probeert het uit, of je koopt theeglazen bij.
Je hebt helemaal gelijk :facepalm: . Lezen is ook een ding! Ga wel even kijken of het werkt, handen branden is ook niet de bedoeling.
Het was ook niet de bedoeling om ze als theeglazen te gebruiken maar kreeg ineens zo'n ingeving.
Deze?

Afbeelding


Tuurlijk kan dat. En je durft niet 1 zo'n glas van 33 cent te testen met thee?
Ze hebben van hetzelfde merk ook theeglazen. Lijkt me eens stuk lekkerder drinken.

https://www.action.com/nl-nl/p/pasabahc ... s-tribeca/
Ja die bedoel ik. Durf het wel te testen maar dacht misschien gebruikt iemand hier ze als theeglazen....vragen staat vrij toch?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan dat?
Sommige glazen knappen als je daar kokendheet water in doet hoor....

Kwestie van uitproberen in dit geval.
Een glas heeft een oor nodig als je er thee uit wil kunnen drinken. Bovendien zijn standaard theeglazen (zoals die uit het linkje wat iemand hierboven plaatste) vaak dikker en dus brandt je er je handen ook niet aan als je 'm gewoon met je handen vast houdt.
Lijkt me geen al te dure investering om gewoon een setje van beiden te kopen.
Het gaat niet om de investering maar om ruimte te besparen in mijn beperkte opbergruimte zoals ik schreef en aangezien het vrij dikke glazen zijn dacht ik misschien gebruikt iemand ze hier als theeglas. Het was gewoon een ingeving van me maar soms krijg je hier antwoorden zo kortaf....of ik interpreteer het niet goed.
Dan zou ik alleen de thee glazen kopen met handvat want daar kun je ook sap of water uit drinken.
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook nog dubbelwandige glazen kunnen kopen. Prima voor koude en hete drankjes :-)
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
spoel ze even voor met warm water dan is de schok wat minder,
overigens gebruik ik voor groene thee geen water dat nèt van de kook af is want daar wordt het maar bitter van
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Bamboo_90 schreef:
16-10-2019 17:01
Je zou ook nog dubbelwandige glazen kunnen kopen. Prima voor koude en hete drankjes :-)
Dat vind ik echt dramadingen. Ik verbrand telkens mijn mond als ik een slokje neem want aan de buitenkant voel ik niet hoe heet mijn thee is.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-10-2019 17:00
Dan zou ik alleen de thee glazen kopen met handvat want daar kun je ook sap of water uit drinken.
Dit. Koud spul kan je overal uit drinken maar kokend hete thee niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen. Brandwonden zo'n erg vervelend.
redbulletje schreef:
16-10-2019 17:00
Dan zou ik alleen de thee glazen kopen met handvat want daar kun je ook sap of water uit drinken.

:idee: :biggrin:
Bamboo_90 schreef:
16-10-2019 17:01
Je zou ook nog dubbelwandige glazen kunnen kopen. Prima voor koude en hete drankjes :-)
Wat een kutdingen zijn dat. Ik brand er altijd mijn mond aan.

Je kan die glazen in elkaar stapelen, neemt het net zo heel veel ruimte in. Tenzij je er 9247283453291 hebt.
Alle reacties Link kopieren
Aragog schreef:
16-10-2019 17:06
Dat vind ik echt dramadingen. Ik verbrand telkens mijn mond als ik een slokje neem want aan de buitenkant voel ik niet hoe heet mijn thee is.
en je kunt er je handen niet aan warmen als ze koud zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven