Penetrante geur slaapkamer kind

26-11-2013 12:51 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames Help. Het volgende:

Gisteren de hele dag thuis geweest, bedden verschoont, huis schoon gemaakt. Kind bij een vriendje opgehaald en bij thuiskomst toch een verschrikkelijk penetrante geur die blijkbaar van kind zijn slaapkamer af komt, het hing door heel het huis. Het lijkt echt op een plaslucht, maar veel penetranter.

Alles aan de kant gehad, gecheckt of de kat niet op het matras had geplast, nee dus, muizen hier geen last van. Kat heeft dit wel eerder gedaan, laatste keer is 3 weken geleden en toen goed schoon gemaakt. De matrassen droog dus.

Ramen wijd open gezet, maar de geur blijft hangen.

Ter info, ik woon op 1 hoog, met nog 2 lagen boven mij. Onder mij niets. Mijn slaapkamer ligt ernaast, maar daar geen last van geur.

Waar kan ik nog meer zoeken en wat zou het kunnen zijn?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Misschien heeft er toch ergens een muis geplast? Wij hebben een tamme muis gehad en het stónk me toch als hij geplast had! Voor mij een reden om nooit meer een nieuwe te willen toen het beest dood was.

Wij hebben ook nooit last van muizen gehad, maar toch zag ik er een tijd geleden een de trap op trippelen en in de kamer van mijn dochter verdwijnen. Nooit meer teruggezien.
Misschien toch een kat of een muis. Heb het ook wel gehad en dan zag je echt bijna niet dat er iets geplast had maar die geur was echt niet te harden
.
Dus toch nog een keer alles aan de kant en schrobben met die hap. Ik kon ook geen muizenkeutels ontdekken (en geen snippers).
Buren al gevraagd?
Ga vanmiddag hopen dat mijn bovenbuurman thuis is en even naar boven lopen. Het lijkt inderdaad alsof het van boven komt. Maar zo ver ik weet heeft hij geen huisdieren en hij is weinig thuis.
Buurvrouw naast mij nergens last van. Maar er zit ook nog een , muur, keuken dan een dikke muur tussen. Buurvrouw rechts zal wel niet, want ik heb het niet in mijn slaapkamer. Die grenst weer aan haar keuken.
Het zou inderdaad ook nog van boven kunnen komen. Ik zou dan inderdaad die bovenbuurman eens aanspreken.
Mijn collega noemde nog de optie hennep plantage. Maar wiet ruikt volgens mij anders toch?
Grote roze fles, "urine bestrijder" te koop bij sommige dierenwinkels
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Kind in de broek geplast en uit schaamte verstopt?
quote:skooby schreef op 26 november 2013 @ 14:26:

Kind in de broek geplast en uit schaamte verstopt?zat ik ook aan te denken...
YOLO
Kattenpis lucht is echt lastig weg te krijgen. Weet je zeker dat het niet uit het bed komt van de vorige keer nog?
quote:skooby schreef op 26 november 2013 @ 14:26:

Kind in de broek geplast en uit schaamte verstopt?Zou me niks verbazen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Kan toch best die kattenpis geur zijn, zeker ongecastreerde katers hebben een heel sterke urinelucht.
Buurvrouw lang niet meer gezien?

(is niet eens een flauwe grap. Dit is bij m'n oma gebeurd. Penetrante amoniaklucht en vliegen die in een hoek van het plafond bleven zitten. Bovenbuuf bleek vermoord door haar vriend en al een week in een kast te liggen.)
quote:noreservations schreef op 26 november 2013 @ 14:54:

(is niet eens een flauwe grap. Dit is bij m'n oma gebeurd. Penetrante amoniaklucht en vliegen die in een hoek van het plafond bleven zitten. Bovenbuuf bleek vermoord door haar vriend en al een week in een kast te liggen.)Oh getver... Ja, dat kan ook, maar is minder kans op, natuurlijk. Toch maar even naar de bovenbuurman, denk ik. Wie weet is hij zelf overleden.
Kat stiekem onder het bed geplast?
Ozo.
quote:noreservations schreef op 26 november 2013 @ 14:54:

(is niet eens een flauwe grap. Dit is bij m'n oma gebeurd. Penetrante amoniaklucht en vliegen die in een hoek van het plafond bleven zitten. Bovenbuuf bleek vermoord door haar vriend en al een week in een kast te liggen.)Keurige moordenaar. Netjes opruimen in huis.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Niets van bovenstaande. Zelfs laminaat in de hoek omhoog gehad. Het lijkt uit het stopcontact te komen. Een sterke soort ammonia geur. Ik heb de matrassen allemaal besnuffeld. Kind is trouwens 11 en het weekend niet thuis geweest. Hij kan er in ieder geval niet in slapen dus maar bij mij in bed.
Is een poes die een keer een ongelukje op het matras had 3 weken geleden. Meteen biotex en natuurazijn gebruikt. Als dat niet geholpen zou hebben dan had ik dat vorige week al geroken
Ergens een dooie muis, dooie vogel tussen de muren?
Is geen muur met spouw. Het contact zit in de muur tussen mijn slaapkamer en zijn slaapkamer. Dus wel aan zijn kant. Het komt echt uit het contact. Nu het contact even afgeplakt.
Dat is raar. Ik heb wel eens gehad dat ik vond dat het stonk in mijn slaapkamer maar ik dacht dat de boeren in de buurt aan het gieren waren geweest. Midden in de nacht werd ik wakker van die lucht en ben ik gaan zoeken en bleek er dus een dode muis onder mijn bed te liggen. Zo goor! Dus ik heb staan boenen en schoonmaken, daarna heerlijk geslapen, geur was weg.
Bedorven stroom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven