Pizzaoven in tuin?
zondag 23 februari 2020 om 10:32
We hebben onze tuin een beetje veranderd en hebben nu een hoek over waar iets mee moet (stond eerst een grote boom, gras is daar lelijk en er moet dus iets anders komen) en we denken aan een pizzaoven/tuinhaard. Wie heeft er zoiets en hoe vaak gebruik je dat nou echt? En wat kan je er nog meer mee behalve pizza’s bakken en gebruiken als kampvuur?
zondag 23 februari 2020 om 10:45
wij hebben een steenoven. Wel zelf gemaakt van leem, dus dat was een paar weken wat werk.
Nu met dit weer (wind/regen) gebruiken we hem minder maar verder het hele jaar door. Veel pizza's, maar ook ovenschotels, brood e.d. bak ik erin. Wij gebruiken hem niet als haard o.i.d., daar heb ik een ander hoekje in de tuin voor.
Nu met dit weer (wind/regen) gebruiken we hem minder maar verder het hele jaar door. Veel pizza's, maar ook ovenschotels, brood e.d. bak ik erin. Wij gebruiken hem niet als haard o.i.d., daar heb ik een ander hoekje in de tuin voor.
zondag 23 februari 2020 om 11:06
Wij krijgen er dit voorjaar een. Over een half jaar kan ik je vertellen of we het veel gebruiken. Ik verwacht het eerlijk gezegd niet heel veel te gebruiken, misschien 1 of 2 keer per maand ofzo. Maar mijn KitchenAid gebruik ik ook niet heel veel, net als een aantal andere kook attributen en daar ben ik wel heel blij mee. Onze buren op dat camping in Italië afgelopen zomer waren zo enthousiast over hun houtgestookte pizzaoven dat wij overstag zijn gegaan. Ik kijk iig uit naar de spontane pizzafeestjes in de tuin komende zomer.
zondag 23 februari 2020 om 11:55
zondag 23 februari 2020 om 12:41