Plak jij je eigen fietsband?
woensdag 11 juli 2012 om 10:27
Band plakken doe ik zelf. Dit door de fietsenmaker laten doen kost mij teveel tijd. Ik plak ook de banden van de fiets van mijn man. Ik heb er geen hekel aan.
Lampen ophangen e.d. doe ik zelf, Ikea kastjes in elkaar zetten ook.
Wij hebben ons hele huis intensief verbouwd, het meeste deden wij zelf. Ik was al best handig, en ben nu nog handiger geworden.
Lampen ophangen e.d. doe ik zelf, Ikea kastjes in elkaar zetten ook.
Wij hebben ons hele huis intensief verbouwd, het meeste deden wij zelf. Ik was al best handig, en ben nu nog handiger geworden.
woensdag 11 juli 2012 om 11:38
quote:jansenenjanssens schreef op 10 juli 2012 @ 19:35:
[...]
En? Dan kun je geen peertje indraaien (aansluiten????) Hoe erg is dat?
Nou, dat is best ruk als je dat niet kunt en geen man hebt om dat te doen. Dan zit je nl. in het donker.
Ik doe het dus ook allemaal zelf, omdat er geen man is om dat te doen. De laatste 2 dingen vind ik overigens ook leuk om te doen, de eerste absoluut niet. Dus die zou het eerste overgenomen mogen worden, alleen ben ik dan wel weer te gierig om de fietsenmaker 15 euro te betalen voor iets dat in 10 minuutjes gedaan is. Dus vooralsnog doe ik die ook maar zelf
[...]
En? Dan kun je geen peertje indraaien (aansluiten????) Hoe erg is dat?
Nou, dat is best ruk als je dat niet kunt en geen man hebt om dat te doen. Dan zit je nl. in het donker.
Ik doe het dus ook allemaal zelf, omdat er geen man is om dat te doen. De laatste 2 dingen vind ik overigens ook leuk om te doen, de eerste absoluut niet. Dus die zou het eerste overgenomen mogen worden, alleen ben ik dan wel weer te gierig om de fietsenmaker 15 euro te betalen voor iets dat in 10 minuutjes gedaan is. Dus vooralsnog doe ik die ook maar zelf