Plak jij je eigen fietsband?

10-07-2012 19:24 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav een ander topic

Plak jij je eigen fietsband? Hang je een lamp op? Zet jij de Ikeakast in elkaar?

Of heb je daar een man voor?
Fietsband fietsenmaker voor. Lamp mijn vriend. Ikea afhankelijk van gewicht.
Ik doe het allemaal zelf! Maar als je er zelf niet achter kunt komen waarom je fiets niet rijdt, dan kun je beter een man zoeken.

Het lijkt mij zelf werkelijk afschuwelijk om zo afhankelijk te zijn van een ander.
Fiets gaat naar de fietsenmaker, de andere klussen doet manlief.
Band is voor de fietsenmaker. Lamp en ikeaproduct kan ik prima zelf.
quote:jo12345 schreef op 10 juli 2012 @ 19:27:

Ik doe het allemaal zelf! Maar als je er zelf niet achter kunt komen waarom je fiets niet rijdt, dan kun je beter een man zoeken.

Het lijkt mij zelf werkelijk afschuwelijk om zo afhankelijk te zijn van een ander.Afschuwelijk nog wel hahahahahhaaaaa. Jouw man doet niks voor jou? En jij niks voor je man? Gezellie.......
Heeft er vast geen J&J
Ik vraag trouwens niet of je het zelf kan, ik vraag of je het zelf doet.
quote:Star schreef op 10 juli 2012 @ 19:29:

Heeft er vast geen J&J Ik denk, dat zeg ik maar niet hahahahahaa
O ik kan vast wel een lamp op hangen hoor, maar doe het gewoon niet.
Band plakken doe ik zelf. Lampen ophangen, kasten in elkaar zetten etc. doen wij gezellig samen
Ik kan het allemaal zelf. Band plakken doe ik ook zelf, lamp ophangen doet mijn man, en Ikeakasten in elkaar zetten doen we gezellig samen.
Ik ben zo'n vrouw die alles zelf probeert. Fietsenband heb ik onlangs leren plakken van een vriend, omdat de fietsenmaker me 17 euro vraagt. Lampen ophangen en ikeakasten draai ik mijn hand niet voor om, makkie! Ik schilder mijn huis, heb vandaag mijn eigen gras uitgespit in mijn voortuin, heb al eens een terras gelegd en een aantrilplaatje gehuurd en gebruikt. Ik zaag boompjes om, boor gaten en hang dingen op en kan zelf mijn motor uit de wasmachine halen (en ook na reparatie weer terugbouwen!) Ik ben een powervrouw!!!

Ik ben single, had een onhandige en vaak afwezige man en heb er een hekel aan hulp te moeten vragen en te wachten tot het dan eindelijk kan gebeuren!
Ik doe het allemaal zelf. Mijn vent heeft 2 linker handen, maar is wel weer erg goed in muren en plafons verven, dus dat laat ik aan hem over. Verder is hij er vooral om gereedschap aan te geven.
Want als je dat niet zelf doet ben je geen powervrouw?
Fiets naar de fietsenmaker, lampen en kasten vraag ik hulp bij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 10 juli 2012 @ 19:32:

Want als je dat niet zelf doet ben je geen powervrouw?Haha, nee hoor! Maar ik ben er wel trots op dat ik veel zelf kan. Ik ken mensen die nog geen peertje kunnen aansluiten, ik ben blij dat ik dat wel kan!
Ik vind het juist wel leuk als manlief een beetje aan het klussen is, lekker mannig :kwijlsmiley:
quote:jansenenjanssens schreef op 10 juli 2012 @ 19:24:

Nav een ander topic

Plak jij je eigen fietsband? Hang je een lamp op? Zet jij de Ikeakast in elkaar?

Of heb je daar een man voor?En dat vraag je aan mij?
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
Ikea kasten zijn een feestje, die zet ik voor heel de straat met veel liefde in elkaar. En ik plak alle banden. Maar gaten in de muren boren of lamp ophangen........noooo way!
Fietsband plakken: nee

Lamp ophangen: ja

IKEA-spullen in elkaar zetten: ja!!!
Al die dingen doet mijn vriend. Op de fiets na kan ik vrijwel alles zelf - mag ook wel als je honderd jaar alleen hebt gewoond - maar nu ik een man heb steek ik geen poot meer uit .

Hij kookt, strijkt, stofzuigt en dweilt trouwens ook, dus het is niet zo dat ik de "vrouwenklusjes" doe.
Am Yisrael Chai!
quote:Bluebirds schreef op 10 juli 2012 @ 19:33:

[...]

Haha, nee hoor! Maar ik ben er wel trots op dat ik veel zelf kan. Ik ken mensen die nog geen peertje kunnen aansluiten, ik ben blij dat ik dat wel kan!En? Dan kun je geen peertje indraaien (aansluiten????) Hoe erg is dat?
Ah ok duidelijk Bluebirds. Dat gen mis ik denk ik
band plak ik zelf

lamp doet m'n vriend

kast doen we samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven