Plek van kat weggehaald
vrijdag 3 juni 2011 om 16:33
Gisteren hebben we de verzamel en schuilplek van onze jongste kat weggehaald. Onder onze eettafel verzamelde hij alles, sleutels, papier, luciferdoosjes, pennen etc.
We waren het helemaal zat, we hebben het huis anders ingericht en die plek ook echt ontoegankelijk gemaakt.
Dat hij boos is begrijpen we helemaal, voor hem is het natuurlijk helemaal niet leuk. En dat hij nu op die plek geplast heeft kan ik me ook goed voorstellen.
Maar nu een oplossing:
Hoe zorgen we voor hem dat hij weer een rommelplek terugkrijgt zonder dat ons woonplezier er aan gaat?
Ik moet bekennen: we hebben de katten een jaar lang alle ruimte en mogelijkheid gegeven en willen dit nu wat terugdraaien. Het liep iets te erg uit de hand
Wie heeft er tips?
Dank je wel!
We waren het helemaal zat, we hebben het huis anders ingericht en die plek ook echt ontoegankelijk gemaakt.
Dat hij boos is begrijpen we helemaal, voor hem is het natuurlijk helemaal niet leuk. En dat hij nu op die plek geplast heeft kan ik me ook goed voorstellen.
Maar nu een oplossing:
Hoe zorgen we voor hem dat hij weer een rommelplek terugkrijgt zonder dat ons woonplezier er aan gaat?
Ik moet bekennen: we hebben de katten een jaar lang alle ruimte en mogelijkheid gegeven en willen dit nu wat terugdraaien. Het liep iets te erg uit de hand
Wie heeft er tips?
Dank je wel!
vrijdag 10 juni 2011 om 08:02
Geniale verhalen hier! Onze kat heeft vorig jaar mijn collectie beessies gekregen. Ik kwam erachter dat ze erg leuk speelmateriaal zijn. Moet de appie complimenteren, want na een jaar spelen, bijten, likken, klauwen, etc, zien de beessies er nog best prima uit. Heb er 1 moeten weggooien, maar de andere 5 zijn nog uitstekend prooimateriaal
Is altijd zo leuk om haar daarmee te zien spelen. Ze sleept ze ook standaard mee naar de voordeur (ze is wel een binnenkat trouwens).
Is altijd zo leuk om haar daarmee te zien spelen. Ze sleept ze ook standaard mee naar de voordeur (ze is wel een binnenkat trouwens).