(porseleinen) deurknoppen

02-01-2008 16:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar leuke deurknoppen voor een kastje. Ik heb op internet porseleinen deurknopjes gezien, die ook niet zo duur zijn. Ik ben alleen benieuwd hoe ze er in het echt uitzien. Wie weet waar je dergelijke porseleinen deurknoppen in het noorden van het land kunt kopen? En wie heeft ze zelf? Vind je ze leuk of zijn ze truttig?

En nog andere tips voor leuke vrolijke deurknoppen (en niet bij de praxis enzo, want daar heb ik al gekeken!)?
casabella

En dan links kiezen voor porseleinen knopjes
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
op www.porseleinendeurknopjes kun je erg leuke knopjes voor weinig geld krijgen. Heb er zelf een aantal voor kamer van dochter besteld en prima service en alles.
Ringelding ik kan de site niet vinden! Je had alleen een deel van de link gegeven en .nl en .com werkt niet en google gaf ook niet veel aan.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Jasmine, kijk op www.porseleinendeurknoppen.nl Allebei bedankt voor jullie tips. Ringelding; ben wel benieuwd of de knopjes in het echt gewoon leuk en hip zijn of een beetje truttig. Voor mijn gevoel kan het namelijk twee kanten op...
Hallo,

ja, inderdaad hebben ze super mooie porseleinen deurknopjes en zeker niet duur ( 2 voor 5 euro) bij de site www.lacasabella.nl.

Veel succes !
Hi,

Onlangs heb ik deurknoppen gekocht via www.porseleinendeurknoppen.nl . Die zijn echt heel mooi (ik vind ze zeker niet truttig), snel geleverd en vriendelijke service. Ze hebben veel soorten en zijn niet duur (vanaf 2 euro p/st.) Ze hebben ook andere woonaccessoires, leuke site om eens te bezoeken dus!

Hopelijk heb je hier iets aan.

Gr. Carla
Wel een hele late reactie van moi

Maar ik heb laatst super goedkoop porseleinen deurknoppen en porseleinen grepen bij www.porseleinenknoppen.nl alias www.zoalsvroeger.nl gekocht

Echt waanzinnig hoe veel keuze je bij hun hebt en dan die prijs ...echt heel betaalbaar bij hun en de service is helemaal top want ik had het pakket de dag erna al binnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven