Quix-Action

06-04-2013 19:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand al ervaring met de nieuwe schoonmaakmiddelen van de Action (quix)? Eén fles leek wel verhipt veel op de gele Dasty, maar dan goedkoper.
Jaaaaaaa! De badkamer spray. Werkt goed. En ook die schimmel vreter. Die is ook goed tegen nicotine aanslag in je nieuwe huis waar de vorige bewoners de kozijnen geel gerookt hebben.
Heeej, bedankt voor je reactie! Als ik weer bij de Action kom zal ik eens wat meenemen..met de ontvetter nog geen ervaring?
Nee, daarvoor gebruik ik dasty van de wibra.
haha, die fles lijkt ook veel op Dasty. Heb sinds kort ook Dasty en werkt erg goed. Heb een oven waarvan ik dacht dat hij voorgoed verpest zou zijn door aangekoekt vet en warempel, hij is nu bijna weer als nieuw :-) Zal die ontvetter ook eens kopen van Quix en dan een vergelijking doen. Moet straks toch ff naar de de action..
Laat je t even weten als je getest hebt?
Dit klinkt alsof Dasty concurentie krijgt
ja jullie horen t als ik de test heb gedaan :-)
Heb t gekocht, ga het vanmiddag even gebruiken. Wordt vervolgd...
Heb de uitslag....had de tegels boven het fornuis geel van het vet (althans de voegen) en de ene helft ingesprayed met Dasty en 5 min laten inwerken, andere helft met Quix en wat denk je....met Quix zijn de voegen witter dan die van de Dastyhelft :-) Denk wel dat deze middelen vrij agressief zijn maar ze doen hun werk goed :-)
Leuke test!!!
Ja, grappig he, heb de andere helft ook maar even 'gewit'. Heb ook de badkamerspray gekocht en gebruikt, werkt ook goed inderdaad. Met die schimmelvreter, bedoelde je daarmee de powerreiniger?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven