rare plekken bij wc

15-01-2012 20:34 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week was de wc in ons studentenhuis verstopt (inmiddels, na heel wat werk met een veer, onstoppingsmiddel etc is het gelukkig weer verholpen).

Vanmiddag kwam ik thuis want ik was 2 dagen bij mijn ouders geweest en lag er bij de wc twee best grote gelige/plakkerige vlekken. Eerst dacht ik natuurlijk, zal wel weer feestje zijn geweest en iemand die er naast heeft geplast. Maar was geen feestje geweest zei mijn huisgenootje, hij heeft aankomende week tentames en als hij zoiets zegt is het ook gewoon waar.

Lijkt me onmogelijk dat hij er zlef naast heeft geplast (ondanks dat hij zoiets gewoon echt niet doet in zijn eigen huis) lag de ene plek echt onder de wc pot (dus ben benieuwd hoe hij daar dan komt) en de andere lag gewoon een heel stuk verder op.

Nu vraag ik me af of dit misschien ook een lekkage kan zijn of misschien rioolwater of weet ik veel wat aangezien hij vorige week dus verstopt was en ik misschien met die veer wat fouts heb geraakt oid.

Kan er dus rioolwater ook naar boven komen en dit gaan lekken of gewoon urine dus?

Vind het namelijk een beetje vreemd die plekken en hou het nu even in de gaten of het morgen niet weer is want heb het net schoongemaakt
Misschien zijn het muizen/ratten die plasjes achter hebben gelaten! ;)

Nee joh, grapje.

Volgens mij kan rioolwater niet zomaar omhoog kruipen naar de toilet en daar dan gaan lekken, wat vervolgens dan weer vlekken geeft op de vloer eronder.

Misschien toch iets wat heeft gelekt uit de wc zelf. In ieder geval, gewoon even schoonmaken (oh lees nu dat je dat al hebt gedaan) en dan kan er verder ook niet veel gebeuren.

Even in de gaten houden of het vaker blijft voorkomen want dan is er misschien wel ergens een lekje ofzo!
Ik denk dat er iets groeit... met vooral veel bacteriën.
Is het spul uit je batterijen geel geworden?

Muizenpis?

Heeft die hond die op je tas heeft gezeten er gepiest?

Heeft er geel water uit de kraan op je vloer gelekt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik denk dat je bezoek hebt gehad van een Pissebeddus Giganticus.
.
TO,

Er is geen probleem met urine van wat voor dier of mens dan ook. Of met enge bacillen, levensgevaarlijke bacteriën, oormijt, of wat voor levensbedreigend stoffen je in je omgeving ook maar kan verzinnen.

Het probleem is jouw smetvrees. Een oprechte vraag: Zie je dat zelf niet in?
Gaaaaaaan we weer :/
Internagelaktisch
quote:mirabile schreef op 15 januari 2012 @ 20:43:

TO,

Er is geen probleem met urine van wat voor dier of mens dan ook. Of met enge bacillen, levensgevaarlijke bacteriën, oormijt, of wat voor levensbedreigend stoffen je in je omgeving ook maar kan verzinnen.

Het probleem is jouw smetvrees. Een oprechte vraag: Zie je dat zelf niet in?

Ja, ik zie het zelf ook in maar ik wil er eigenlijk niet aan toegeven. Het gaat al niet echt super goed met me namelijk en hoe stom en raar het ook klinkt kan ik het er even niet bij hebben om ook nog eens hiervoor naar de HA te gaan of naar een psycholoog.

Maar het gaat wel te ver ja, dus eigenlijk moet ik mezelf gewoon dwingen toch een afspraak te maken/
quote:Soulcats schreef op 15 januari 2012 @ 20:40:

Ik denk dat je bezoek hebt gehad van een Pissebeddus Giganticus.Ja dat is echt een vreselijke soort!
Ja maak aub een afspraak en stop met ons lastig te vallen.

Vervelend dat je niet lekker in je vel zit maar je topics worden nu erg irritant.
Internagelaktisch
quote:workit schreef op 15 januari 2012 @ 20:46:

[...]

Ja dat is echt een vreselijke soort! En daar helpt geen WC-eend tegen.. ze jongen als gekken! En lopen tegen je kip aan in de koelkast. Muizen zeiken er van in hun vodden!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:valerie6 schreef op 15 januari 2012 @ 20:45:

[...]

Ja, ik zie het zelf ook in maar ik wil er eigenlijk niet aan toegeven. Het gaat al niet echt super goed met me namelijk en hoe stom en raar het ook klinkt kan ik het er even niet bij hebben om ook nog eens hiervoor naar de HA te gaan of naar een psycholoog.

Maar het gaat wel te ver ja, dus eigenlijk moet ik mezelf gewoon dwingen toch een afspraak te maken/

Als je het zelf inziet DOE ER IETS AAN!

(Zo, dat was geloof ik de eerste keer dat ik hier op het forum iets in kapitalen schrijf )
quote:himalaya schreef op 15 januari 2012 @ 20:48:

[...]

En daar helpt geen WC-eend tegen.. ze jongen als gekken! En lopen tegen je kip aan in de koelkast. Muizen zeiken er van in hun vodden!Ja vreselijk als dat gebeurt! Ik las het vorige week nog in de Telegraaf! Niks meer tegen te doen.... erg hoor.
Zeg, hebben we nou 2 smetvreespatiënten hier?

Want Karlijn is er ook nog... Of is dat je andere nick?
quote:BrightEyes80 schreef op 15 januari 2012 @ 20:55:

Want Karlijn is er ook nog... Of is dat je andere nick?Ik vrees dat Karlijn ook last heeft gehad van de Pissebeddus Giganticus....
Die past toch niet in de wastafel jôh, veel te groot.

Geen onzin ophangen hè.
quote:BrightEyes80 schreef op 15 januari 2012 @ 20:55:

Want Karlijn is er ook nog... Of is dat je andere nick?Het is een smetvrees epidemie die zich nog sneller verspreidt dan oormijt.
quote:himalaya schreef op 15 januari 2012 @ 20:48:

[...]

En daar helpt geen WC-eend tegen.. ze jongen als gekken! En lopen tegen je kip aan in de koelkast. Muizen zeiken er van in hun vodden!

Je komt er nooit meer vanaf ook.
.

[...]

Maar het gaat wel te ver ja, dus eigenlijk moet ik mezelf gewoon dwingen toch een afspraak te maken/Alsof die smetvrees van je geen energie kost.
Valerie,

Wat vreselijk dat je je zo een zorgen maakt. Eigenlijk heb je hulp nodig van een psychotherapeut en niet van een psycholoog. Hoe sneller je behandeld wordt des te groter is de kans dat je er vanaf komt. Als de therapie alleen niet genoeg is kan je ook medicijnen krijgen van de huisarts of van een psychiater.

Antidepressiva helpen ook tegen angsten.

Google maar eens op bijvoorbeeld Fluvoxamine.

Niet naar de bijwerkingen kijken, maar alleen waar het voor gebruikt wordt. Je kan ook informatie vinden op forums over angst, dwang en fobieën. Daar kan je ook met al je vragen terecht. Smetvrees valt onder een dwangstoornis.

Veel succes!
Valerie, excuses voor mijn flauwe grap. Ik begrijp dat dit echt een probleem voor je is.

Hoop dat je snel hulp zoekt, dit is geen leven meis.

Je leven wordt veel fijner als je niet constant in angst leeft en je zorgen maakt om dit soort dingen.
.

[...]

Lijkt me een prima plan. Het is niet gemakkelijk om te erkennen dat je hulp nodig hebt, ik weet. Wel stoer van je dat je dit durft te schrijven dus .

En laat die grapjassen maar praten... als het plaatsen van al die 'rare' topics jou helpt om inzicht te krijgen in je probleem is dat alleen maar mooi vinnik.
Ik zou hier ook smetvrees van krijgen hoor. Getver.
it's a big club and you ain't in it
Ik pak even mijn glazenbol erbij....**.hmmmmm wat voor vlekken zijn dat???***

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven